Dorte Lund Poder

Førde Legesenter

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langebruvegen 28 6800 Førde
Dorte Lund Poder er en av 15 fastleger i Førde

Siste vurderinger av Dorte Lund Poder

Behagelig , dyktig lege .

Jeg har bodd i Høyanger i 8 år , og har en komplisert sykehistorie. Det lokale legesenteret , følte jeg direkte mot-arbeidet meg , og var svært lite lydhør for mine meninger . ( Ingen kjenner vel kroppen bedre enn eieren ). Ble "tvunget" til å velge lege i Førde , 75 min unna, med buss. MEN , det har jeg ikke angret på et øyeblikk . En slik lydhør , dyktig lege , har jeg ikke møtt før . Hun stiller opp , uansett hva det gjelder , og har sågar fulgt meg opp i møter med Førde s.s. Idag er jeg super-glad for at jeg byttet lege , og var så heldig å få dr. Poder. Hilsen Olaf

Kompetent og hjelpsom

Veldig flink og imøtekommende lege, er så og sei aldri forsinka og tek den tida ho treng på konsultasjonen med deg. Henvisar til spesialisthelsetenesta ved behov. Tek deg på alvor. Den legen på legesenteret eg stolar mest på.

Flink og seriøs

Ektrukturert
Snill
Kommer tidlig alltid

Hyggelig og smilende

Effektiv og hyggelig lege. Anbefales. Imøtekommende og lyttende. Føler deg velkommen og hun tar seg tid.

Den beste fastlegen eg har hatt.

Effektiv, lyttande, handlande, hyggeleg og i møte kommande. Har tatt meg på alvor og gjort det beste for mi helse.