Ruben Granberg Jensen

Sundet Legesenter

2008

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sundet Legesenter
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Tlf: 63 96 26 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ruben Granberg Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Vil bytte så fort som råd er, både lege og senter.

Doktoren er hyggelig han, men virker svært lite interessert i det du sier. Er mer opptatt av å henge over tastaturet en å faktisk kommunisere med deg. Slike leger gjør at min tillit ikke ligger i det øverste sjiktet. Er i gang med å bytte fastlege, da jeg også er lei helsesekretærerene som er på kontoret der. Usedvanlig lang ventetid og til tider uhøflige på telefonen, svært liten forståelse for det du prater om.
Er sjelden hos lege, men når jeg først må, så vil jeg faktisk bli tatt på alvor. Ikke mistenkeliggjort og samtidig føle at jeg er til bry når man ringer å trenger en time. Gir senteret maks 1,5 stjerner.

Flink lege

Får alltid den hjelpen jeg trenger. Blitt henvist dit jeg burde,og lytter. Litt distré noen ganger,men mener å ha en god tone med han.

Veldig fornøyd

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!

Slett behandling av min mors KOLS

Jeg var tilstede ved konsultasjonen ift Kols behandling, fordi min mor hadde nedsatt hørsel og han snakket ikke så hun hørte ham. Han var heller ikke interessert i å gi henne medisinen hun trengte. Vi byttet deretter lege. Til en lege som hørte på henne.

God og kompetent

Har en god opplevelse av legen. Er ikke en person som løper ned dørene på legekontorer, men han løste mitt problem raskt og effektivt. Hyggelig fyr for øvrig.

Kommer ikke fram

Ringte 1455. Var nr 3 i køen i starten. Etter 10 min var jeg nr 1. Men så ble jeg bare nr 1 ute å komme fram den resterende halvtimen. Tror jeg hørte hun automatiske telefondama sier nr 1 i køen minst 20 ganger. Så 1535, hørte jeg de la på(slo av) og samtalen var brutt.(gå for dagen?) Altså 40 min meningsløs samtale.

Legen har jeg ikke noe kommentar på foreløpig fordi jeg har hatt han for lite.

Flink lege.

Han kan virke litt distre i starten men lytter etterhvert og henviser videre ved behov. Tar deg på alvor når det virkelig gjelder og prøver å være restriktiv med medisiner som ikke er nødvendige.

blir alltid tatt på alvor

-alltid tid til deg
- henviser raskt
- er flink med barn og tar de på alvor uansett hva det er
- kommer med forslag til ting man kan gjøre selv
- er åpen for alternative måter kontra å bare gi medisiner hvis man selv ønsker det
- ringer deg opp om man ikke kan komme til legesenteret
- stiller opp på møter ved behov og snakker for pasienten i saker der det er behov for at feks arbeidsgiver trenger å få info

Lite imøtekommende lege

Lite tilgjengelig lege som det tar lang tid å få time hos. Lytter sjelden eller aldri til pasienten. Kommer aldri med løsninger på sykdomstilfeller. Oftest er rådet og gå hjem for å spise Paracet. Dette gjør at man som pasient lider unødvendig i månedsvis. Vanskelig å få utvidede tester eller henvisning til spesialist. Med kronisk sykt barn er denne legen en utfordring og legevakta har blitt førstevalg ved legebehov.

Sundet legesenter er også en utfordring. Kort telefontid, en linje inn, og sprengt sentralbord gjør det umulig å kommunisere med lege og legesenter. Eneste mulighet for timebestilling er å benytte senterets betaltjeneste på SMS om man ikke ønsker å bruke flere dager på timebestilling i telefonkø.

For ung og uerfaren

Jeg har hatt han som lege en stund nå, og han er lite forståelsesfull. Stadig dårlig tid, hører ikke på det du sier....mulig han hører , men gjør ikke noe med det. Noterer ned ting i journalen eller skriver på attester noe helt annet enn det man beskriver. Han bør lytte mer og faktisk høre på pasienten som kanskje vet litt mer hva han/hun har det. Ikke bare si at "Det er sånn og sånn....." Pasienter er ikke like.....og jeg har vært skade over lengre tid.....og er på samme sted som da jeg ble skadet.

En flink lege.

Han lytter til det du har å si,og prøver å finne en løsning på det problem man evnt har. Er kanskje litt uvitende innen enkelte felt,men blir stadig bedre.. Blid og omgjengelig de ganger jeg har vært hos ham.

Den beste legen jeg har hatt.

Alltid hyggelig og imøtekommende.Forklarer på en enkel og grei måte. Rask til å henvise videre.