Ruben Granberg Jensen

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Ruben Granberg Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Veldig fornøyd

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!

Slett behandling av min mors KOLS

Jeg var tilstede ved konsultasjonen ift Kols behandling, fordi min mor hadde nedsatt hørsel og han snakket ikke så hun hørte ham. Han var heller ikke interessert i å gi henne medisinen hun trengte. Vi byttet deretter lege. Til en lege som hørte på henne.

God og kompetent

Har en god opplevelse av legen. Er ikke en person som løper ned dørene på legekontorer, men han løste mitt problem raskt og effektivt. Hyggelig fyr for øvrig.

Kommer ikke fram

Ringte 1455. Var nr 3 i køen i starten. Etter 10 min var jeg nr 1. Men så ble jeg bare nr 1 ute å komme fram den resterende halvtimen. Tror jeg hørte hun automatiske telefondama sier nr 1 i køen minst 20 ganger. Så 1535, hørte jeg de la på(slo av) og samtalen var brutt.(gå for dagen?) Altså 40 min meningsløs samtale.

Legen har jeg ikke noe kommentar på foreløpig fordi jeg har hatt han for lite.

Flink lege.

Han kan virke litt distre i starten men lytter etterhvert og henviser videre ved behov. Tar deg på alvor når det virkelig gjelder og prøver å være restriktiv med medisiner som ikke er nødvendige.