Ruben Granberg Jensen

Sundet Legesenter AS
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Ruben Granberg Jensen er en av 20 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Mangel på kunnskap og liten forståelse

Legen har større fokus på å kjappe seg gjennom legetimen, enn å lytte til pasienten. Han oppleves som både usympatisk og har mangel på kunnskap.
Som pasient føler man seg verken sett eller hørt. Jeg hadde ikke anbefalt denne legen til noen

Vikaren Elin Haugom

Ååå,henne kunne godt ha kommet tilbake! Hun tok tak i ting, og hun "ser" deg! Fantastisk vikar! Veldig dårlig gjort å ikke informere oss pasienter om at Ruben skulle ta ett år til i permisjon . Og kår han så gjør det, hvorfor ikke få Elin tilbake,??? Ansett hemne, og det hadde vært helt fantastisk å hatt en lege som henne. Ruben er oxo flink, og jeg har alltid fått den hjelp som jeg har trengt. Men få Elin tilbake Da!!!

EHH

Kommer til å savne vikaren! Hun får virkelig ting gjort! Ser deg og har interesse og tid. Skulle gjerne beholdt hun videre...

Oppsummering RGJ vs vikar EHH

Jeg har hatt Ruben som fastlege ett år, og vikaren som fastlege ett år og oppsummeringa blir:

Ruben er en bra fastlege som virker som har ok kontroll på de vanlige 'fastlegeoppgavene' og kan litt mer om generell endokrinologi enn mange andre, og jeg syns det var dumt da han skulle i permisjon, men vikar EHH viste seg å være enda bedre! Hun er kjempebra!

Hun snakker med deg, er hyggelig, virker genuint interessert i hva jeg lurer på/trenger og sjekker nok loggen for å holde seg oppdatert før du kommer og spør om hvordan det går med det som ble tatt opp sist (selv om det kan være flere mndr siden). Sitter også igjen med den følelsen at hun ønsker at det skal gå deg godt, og ikke bare "ute av syn, ute av sinn". Hun kommer til å bli savnet når hun er ferdig med vikariatet!

Skulle ønske legesenteret kunne åpnet opp en plass til henne så hun kunne blitt der som fastlege! Veit om flere som ville byttet til henne både innad i Sundet leges., og fra et par andre legesentere også. Hilsen

Vikaren

Vikaren til Ruben, er en fantastisk lege. Hun har en egenskap som ikke mange har. Setter seg grundige inn i din situasjon, finner gode løsninger og er lett å samarbeide med. Byr veldig på seg selv og ofrer egen kiropraktortimer for å hjelpe i en akutt situasjon, noe jeg aldri har opplevd før. Tar godt vare på deg, både fysisk og psykisk og er alltid tilgjengelig. Tar aldri lett på noe, pasient blir sendt videre uten mer diskusjon, dersom det kan være usikkerhet om noe alvorlig er i ferd å skje. vil savne henne mye