Ruben Granberg Jensen

Sundet Legesenter AS
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Ruben Granberg Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Vil bytte så fort som råd er, både lege og senter.

Doktoren er hyggelig han, men virker svært lite interessert i det du sier. Er mer opptatt av å henge over tastaturet en å faktisk kommunisere med deg. Slike leger gjør at min tillit ikke ligger i det øverste sjiktet. Er i gang med å bytte fastlege, da jeg også er lei helsesekretærerene som er på kontoret der. Usedvanlig lang ventetid og til tider uhøflige på telefonen, svært liten forståelse for det du prater om.
Er sjelden hos lege, men når jeg først må, så vil jeg faktisk bli tatt på alvor. Ikke mistenkeliggjort og samtidig føle at jeg er til bry når man ringer å trenger en time. Gir senteret maks 1,5 stjerner.

Flink lege

Får alltid den hjelpen jeg trenger. Blitt henvist dit jeg burde,og lytter. Litt distré noen ganger,men mener å ha en god tone med han.

Veldig fornøyd

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!

Slett behandling av min mors KOLS

Jeg var tilstede ved konsultasjonen ift Kols behandling, fordi min mor hadde nedsatt hørsel og han snakket ikke så hun hørte ham. Han var heller ikke interessert i å gi henne medisinen hun trengte. Vi byttet deretter lege. Til en lege som hørte på henne.

God og kompetent

Har en god opplevelse av legen. Er ikke en person som løper ned dørene på legekontorer, men han løste mitt problem raskt og effektivt. Hyggelig fyr for øvrig.