Ruben Granberg Jensen

Sundet Legesenter

Wergelands gate 5 2080 Eidsvoll
Ruben Granberg Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Slett behandling av min mors KOLS

Jeg var tilstede ved konsultasjonen ift Kols behandling, fordi min mor hadde nedsatt hørsel og han snakket ikke så hun hørte ham. Han var heller ikke interessert i å gi henne medisinen hun trengte. Vi byttet deretter lege. Til en lege som hørte på henne.

God og kompetent

Har en god opplevelse av legen. Er ikke en person som løper ned dørene på legekontorer, men han løste mitt problem raskt og effektivt. Hyggelig fyr for øvrig.

Kommer ikke fram

Ringte 1455. Var nr 3 i køen i starten. Etter 10 min var jeg nr 1. Men så ble jeg bare nr 1 ute å komme fram den resterende halvtimen. Tror jeg hørte hun automatiske telefondama sier nr 1 i køen minst 20 ganger. Så 1535, hørte jeg de la på(slo av) og samtalen var brutt.(gå for dagen?) Altså 40 min meningsløs samtale.

Legen har jeg ikke noe kommentar på foreløpig fordi jeg har hatt han for lite.

Flink lege.

Han kan virke litt distre i starten men lytter etterhvert og henviser videre ved behov. Tar deg på alvor når det virkelig gjelder og prøver å være restriktiv med medisiner som ikke er nødvendige.

blir alltid tatt på alvor

-alltid tid til deg
- henviser raskt
- er flink med barn og tar de på alvor uansett hva det er
- kommer med forslag til ting man kan gjøre selv
- er åpen for alternative måter kontra å bare gi medisiner hvis man selv ønsker det
- ringer deg opp om man ikke kan komme til legesenteret
- stiller opp på møter ved behov og snakker for pasienten i saker der det er behov for at feks arbeidsgiver trenger å få info