Ruben Granberg Jensen

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Ruben Granberg Jensen er en av 20 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Ruben Granberg Jensen

Super fyr

100% fornøyd med både Ruben og vikaren; har null klager etter flere år som pasient. Tillitsvekkende, hyggelige og kompetente folk, både iht. fysiske og psykiske problemer. Anbefales uten forbehold. Sundet har veldig mange pasienter og derfor er det slik at man må ofte vente ganske lenge, men de gjøre det de kan til å hjelpe.

Vikar som gjør livet vanskelig

En vikar som ikke liker å bli minnet på at hun ligger etter med å hjelpe pasienter i psykisk krise. Bryr seg lite om hva spesialister i forskjellige områder foreskriver og tenker lite på hvordan pasienter med psykiske problemer har det. Ruben er mye flinkere til å snakke med pasienter, også kaller han inn pasienter for å diskutere pasienten sin situasjon, om ikke pasienten orker å bestille time selv. Har inntrykk av en vikar som ikke takler jobb-press som fastlege. Hvis ikke Ruben snart er tilbake, så bytter jeg fastlege. Orker ikke en lege som ønsker at du skal gå helt i kjelleren nok en gang.
Dessverre er det ikke mange «vanlige» leger som har peiling på psykiske plager. Ruben er litt på gang.

Vil bytte så fort som råd er, både lege og senter.

Doktoren er hyggelig han, men virker svært lite interessert i det du sier. Er mer opptatt av å henge over tastaturet en å faktisk kommunisere med deg. Slike leger gjør at min tillit ikke ligger i det øverste sjiktet. Er i gang med å bytte fastlege, da jeg også er lei helsesekretærerene som er på kontoret der. Usedvanlig lang ventetid og til tider uhøflige på telefonen, svært liten forståelse for det du prater om.
Er sjelden hos lege, men når jeg først må, så vil jeg faktisk bli tatt på alvor. Ikke mistenkeliggjort og samtidig føle at jeg er til bry når man ringer å trenger en time. Gir senteret maks 1,5 stjerner.

Flink lege

Får alltid den hjelpen jeg trenger. Blitt henvist dit jeg burde,og lytter. Litt distré noen ganger,men mener å ha en god tone med han.

Veldig fornøyd

Hjelper når du trenger hjelp! Både med meg og barna har han hjulpet når vi har vært syke. Har det vært akutt har han tatt oss inn i mellom andre passienter. Alt over er vi veldig fornøyd med Ruben!