Anne Christina Kjerulff

Medisinsk Senter Fornebu
Forneburingen 209 1364 Fornebu
Anne Christina Kjerulff er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Christina Kjerulff

Leggen som kunne ikke hjelpe meg med min sykdommen

Var flere gang med samme symptomer men leggen kunne ikke finne årsaken til sykdommen. Har opplevd samme symptomer flere gang i løpet av halv år men leggen kunne ikke hjelpe meg med min sykdommen, det hjelp ikke medisin måtte spørre selv flere undersøkelsen. Var ingen oppfølging etter resultater som vist ingenting.

Virkelig den aller beste legen jeg har hatt

Hun tar seg tid til pasienten selv om hun er forsinket, og stresser aldri. Man føler ikke at man tar opp tid eller har "uinteressante" problemer. Hun viser forståelse uansett hva det er. Det er nesten som hun leser tankene om hvordan man har det, og setter ord på følelser man selv sliter med å forklare. Ellers er hun bare utrolig søt og hyggelig, og jeg har aldri opplevd noe negativt.

Dyktig lege

Stoler på pasientens vurdering av egen helse. Henviser videre hvis behov. Tar deg på alvor. Behagelig person.

Imøtekommende og dyktig!

Jeg har et veldig godt inntrykk av denne legen! Hun har et herlig vesen og er veldig tilstede i samtalen med pasienten. Hun er også effektiv og får ting gjort samtidig som hun viser at hun har full oversikt og tar seg god tid til deg. Kommer med gode råd og gir grundig informasjon.

Anbefales!

En lege som "ser" pasienten og tar seg tid

Hun er forståelsesfull, ser hele situasjonen og tar seg tid til å forstå hele bildet. Veldig behagelig person, anbefales sterkt.