Kristin Brevik Formo

Pastor Fangens vei 26 0877 Oslo
Kristin Brevik Formo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Brevik Formo

God lege

Min fastlege hadde visst ferie, slik at det ble Dr. Formo i stedet. Jeg var litt usikker på dette med en ny lege, men det var jo ingen grunn til det. Ble tatt på alvor og fikk adekvat hjelp ut fra nåværende tidspunkt. Doktoren lytter, svarer på en fin måte og gir godt med informasjon. Var litt tryggere på situasjonen min etter legetimen. Nå kan jeg si at jeg er fornøyd med begge legene ved Berg legekontor.

Superlegen over alle leger

Helt fantastisk lege...
Hun er både positiv og glad og presser pasienten til å ta visse trinn selv samtidig som hun både samarbeider og følger opp pasienten på en positiv og inspirerende måte.
Jeg føler meg nå psykisk og til dels fysisk mye bedre etter jeg begynte hos denne legen.
Jeg har aldri hatt så god tillit til noen lege før som jeg har til henne og jeg tør og være 100% åpen og ærlig omkring min helsesituasjon.
Den dagen jeg ikke kan gå til henne mer slutter jeg å gå til lege. Dette pga mine tidligere erfaringer med andre overfladiske leger. Når man har fått henne til fastlege er man heldig og jeg vil passe godt på denne tildeling. Jeg lytter, samarbeider og har stor respekt for henne, for en slik lege er det vanskelig å finne.