Elisabeth Kjølholdt

Holbergs Plads Legesenter AS
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Elisabeth Kjølholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Super lege, men umulig å nå

Elisabeth er en veldig bra lege, men det er helt umulig å nå resepsjonen. Jeg har ringt i flere dager, og nettløsningen som skal kunne brukes for å fornye resept og bestille time fungerer ikke! Vil veldig gjerne anbefale Elisabeth som lege, men legekontoret må ha en fungerende resepsjon for at dette skal være mulig...!!!

Bra lege, dårlig legekontor!

Elisabeth er en veldig blid og flink lege. Men helt enig med de andre som skriver her, legekontoret er helt på trynet! Jeg kommer aldri frem på tlf...Ender nesten alltid opp å måtte gå på legekontoret. Det er så frustrerende og for dårlig!! Vurde å bytte lege. Trist siden legen er bra, men legekontoret er forferdelig dårlig

Hyggelig

Helt umulig å ta kontakt med legekontoret!

Dr Kjølholdt er en hyggelig og strukturert lege. Som lege har jeg ingenting til å si MEN(!) legekontoret er helt UBRUKELIG når den IKKE kan nås! Jeg har ringt i fire dager uten å lykkes!

Byttet til Elisabeth fra min tidligere fastlege og jeg er så glad at jeg gjorde det! Hun bryr seg om en, og lytter til problemene man har uten å stresse. Hun har også humor, noe som gjør meg trygg! Hun tar også de problemene man har på alvor, og jeg går alltid derfra med en god følelse.

Resepsjonen på legesenteret hvor hun jobber er derimot umulig. Telefontiden starter 8:30 men likevel er det aldri noen som svarer før tidligst 8:45.

Utrolig dyktig lege

Elisabeth er utrolig hyggelig, profesjonell og empatisk. Hun er flink til å lytte, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.