Elisabeth Kjølholdt

Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Elisabeth Kjølholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Byttet til Elisabeth fra min tidligere fastlege og jeg er så glad at jeg gjorde det! Hun bryr seg om en, og lytter til problemene man har uten å stresse. Hun har også humor, noe som gjør meg trygg! Hun tar også de problemene man har på alvor, og jeg går alltid derfra med en god følelse.

Resepsjonen på legesenteret hvor hun jobber er derimot umulig. Telefontiden starter 8:30 men likevel er det aldri noen som svarer før tidligst 8:45.

Utrolig dyktig lege

Elisabeth er utrolig hyggelig, profesjonell og empatisk. Hun er flink til å lytte, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Jeg byttet til Elisabeth etter å ha slitt med hjelp, kommunikasjon og kjemi hos min forrige fastlege og er så fornøyd.
Det er så deilig å bli møtt med godt humør og varme uavhengig hva man er der for. Hun er enkel å kommunisere med og det virker som hun vil pasientens beste. Imøtekommende, ærlig og dyktig.
Har endelig funnet en fastlege jeg føler meg 100% trygg hos.

En av helsesekretærene er derimot litt vanskelig å forholde seg til da hun ofte sier hun skal gjøre noe, men ikke gjør det. Vet ikke om hun jobber der lenger. Dajeg var der sist var det ei annen. Hun "nye" var kjempeflink og blid. Håper hun fortsetter å jobbe der.

Fantastisk fastlege!

Elisabeth tar seg god tid til å lytte og ser pasientens behov, man føler alltid at man blir tatt på alvor. Hun er flink til å følge opp og er rask med tilbakemeldinger på prøver som er tatt.
Hun er også åpen for å tenke ut av boksen og finne andre løsninger enn det "normalen" sier.
I tillegg til å være en meget dyktig lege, er hun også utrolig hyggelig og full av humor.
Elisabeth kan anbefales på det sterkeste! Beste fastlegen vår familie har hatt!

Beste legen jeg har vært hos

Varm, empatisk og profesjonell. Tar deg på alvor. Er ikke like fan av helsesekretæren, som jeg føler ikke innehar noen av disse egenskapene.