Elisabeth Kjølholdt

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Elisabeth Kjølholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Fantastisk fastlege!

Elisabeth tar seg god tid til å lytte og ser pasientens behov, man føler alltid at man blir tatt på alvor. Hun er flink til å følge opp og er rask med tilbakemeldinger på prøver som er tatt.
Hun er også åpen for å tenke ut av boksen og finne andre løsninger enn det "normalen" sier.
I tillegg til å være en meget dyktig lege, er hun også utrolig hyggelig og full av humor.
Elisabeth kan anbefales på det sterkeste! Beste fastlegen vår familie har hatt!

Beste legen jeg har vært hos

Varm, empatisk og profesjonell. Tar deg på alvor. Er ikke like fan av helsesekretæren, som jeg føler ikke innehar noen av disse egenskapene.

Fornøyd

Jeg var mange ganger hos Elisabeth da hun var vikar for Dr. Stang. Var veldig fornøyd med henne. Hun er veldig empatisk, hyggelig og imøtekommende. Dessverre ble legekontoret stengt og alle pasienter ble overført til en annen lege og Elisabeth "forsvant" bare. For meg, som trengte tett kontat med legen, var det helt grusomt. Fant ut etter hvert at hun jobber et annet sted, men da var det bare for langt unna, så jeg matte bytte fastlegen dessverre.

En av beste legene jeg har vært hos!

Elisabeth er en dyktig, kunnskapsrik og oppdatert lege.
Hun har mye erfaring, er forståelsesfull og veldig hyggelig.
En av få leger som faktisk lytter til sine pasienter og undersøker ting veldig grundig før hun kommer med en diagnose eller behandlig.
Behagelig personlighet.

Behagelig og tillitsvekkende

En lege som lytter og som gjør mer enn bare å sende deg til en "spesialist" etter fem minutter. God service og glad i jobben sin. Veldig hyggelig også. Anbefales.