Elisabeth Kjølholdt

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Tlf: 23 29 29 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Kjølholdt er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Beste fastlegen, men ekstremt dårlig tilgjengelighet

Jeg er utrolig glad for for at jeg har fått den fastlegen jeg har fått, hun er helt fantastisk! MEN, så kommer det alltid et men. Selve kontoret er dessverre elendig. Nettløsninger og bestilling av time og resept på nett som ikke fungerer. Ikke mulig å få kontakt med kontoret på e-post- Telefon tidene er elendige og det må omtrent planlegges når du skal ringe inn. Å ha telefon tid 08.15 til 10.00 og så ikke noe før 13.00-14.00 er dårlig.

God lege, håpløst legekontor

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege et års tid nå, og vært utrolig fornøyd med henne! En varm og lyttende person som bryr seg om pasientene sine.
-Men- jeg ser meg nå nødt til å bytte fastlege da det er helt umulig å komme igjennom på telefonen til legekontoret. De har veldig kort telefontid, og selv om man ringer i telefontiden kommer man ikke igjennom.
I dag ringte jeg 20(!) ganger uten svar.

Super lege, men umulig å nå

Elisabeth er en veldig bra lege, men det er helt umulig å nå resepsjonen. Jeg har ringt i flere dager, og nettløsningen som skal kunne brukes for å fornye resept og bestille time fungerer ikke! Vil veldig gjerne anbefale Elisabeth som lege, men legekontoret må ha en fungerende resepsjon for at dette skal være mulig...!!!

Bra lege, dårlig legekontor!

Elisabeth er en veldig blid og flink lege. Men helt enig med de andre som skriver her, legekontoret er helt på trynet! Jeg kommer aldri frem på tlf...Ender nesten alltid opp å måtte gå på legekontoret. Det er så frustrerende og for dårlig!! Vurde å bytte lege. Trist siden legen er bra, men legekontoret er forferdelig dårlig

Hyggelig

Helt umulig å ta kontakt med legekontoret!

Dr Kjølholdt er en hyggelig og strukturert lege. Som lege har jeg ingenting til å si MEN(!) legekontoret er helt UBRUKELIG når den IKKE kan nås! Jeg har ringt i fire dager uten å lykkes!

Byttet til Elisabeth fra min tidligere fastlege og jeg er så glad at jeg gjorde det! Hun bryr seg om en, og lytter til problemene man har uten å stresse. Hun har også humor, noe som gjør meg trygg! Hun tar også de problemene man har på alvor, og jeg går alltid derfra med en god følelse.

Resepsjonen på legesenteret hvor hun jobber er derimot umulig. Telefontiden starter 8:30 men likevel er det aldri noen som svarer før tidligst 8:45.

Utrolig dyktig lege

Elisabeth er utrolig hyggelig, profesjonell og empatisk. Hun er flink til å lytte, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Jeg byttet til Elisabeth etter å ha slitt med hjelp, kommunikasjon og kjemi hos min forrige fastlege og er så fornøyd.
Det er så deilig å bli møtt med godt humør og varme uavhengig hva man er der for. Hun er enkel å kommunisere med og det virker som hun vil pasientens beste. Imøtekommende, ærlig og dyktig.
Har endelig funnet en fastlege jeg føler meg 100% trygg hos.

En av helsesekretærene er derimot litt vanskelig å forholde seg til da hun ofte sier hun skal gjøre noe, men ikke gjør det. Vet ikke om hun jobber der lenger. Dajeg var der sist var det ei annen. Hun "nye" var kjempeflink og blid. Håper hun fortsetter å jobbe der.

Fantastisk fastlege!

Elisabeth tar seg god tid til å lytte og ser pasientens behov, man føler alltid at man blir tatt på alvor. Hun er flink til å følge opp og er rask med tilbakemeldinger på prøver som er tatt.
Hun er også åpen for å tenke ut av boksen og finne andre løsninger enn det "normalen" sier.
I tillegg til å være en meget dyktig lege, er hun også utrolig hyggelig og full av humor.
Elisabeth kan anbefales på det sterkeste! Beste fastlegen vår familie har hatt!

Beste legen jeg har vært hos

Varm, empatisk og profesjonell. Tar deg på alvor. Er ikke like fan av helsesekretæren, som jeg føler ikke innehar noen av disse egenskapene.

Fornøyd

Jeg var mange ganger hos Elisabeth da hun var vikar for Dr. Stang. Var veldig fornøyd med henne. Hun er veldig empatisk, hyggelig og imøtekommende. Dessverre ble legekontoret stengt og alle pasienter ble overført til en annen lege og Elisabeth "forsvant" bare. For meg, som trengte tett kontat med legen, var det helt grusomt. Fant ut etter hvert at hun jobber et annet sted, men da var det bare for langt unna, så jeg matte bytte fastlegen dessverre.

En av beste legene jeg har vært hos!

Elisabeth er en dyktig, kunnskapsrik og oppdatert lege.
Hun har mye erfaring, er forståelsesfull og veldig hyggelig.
En av få leger som faktisk lytter til sine pasienter og undersøker ting veldig grundig før hun kommer med en diagnose eller behandlig.
Behagelig personlighet.

Behagelig og tillitsvekkende

En lege som lytter og som gjør mer enn bare å sende deg til en "spesialist" etter fem minutter. God service og glad i jobben sin. Veldig hyggelig også. Anbefales.

Omsorgsfull og samtidig effektiv

Kjølholdt er fantastisk trivelig, omsorgsfull men samtidig effektiv. Jeg får time raskt og slipper vente lenge på kontoret. Hun møter meg på en veldig fin måte og jeg føler meg mer sett og hørt enn hos noen annen lege jeg har vært hos.

Jeg opplever henne som kunnskapsrik og erfaren.

Jeg var skeptisk til å ha en lege av motsatt kjønn, men jeg angrer ikke etter å ha byttet!

Uprofesjonell og utilgjengelig

Første gang jeg var hos Dr. Kjølholdt var jeg svært fornøyd, men dette var åpenbart kun fordi hun ønsket å gi et godt førsteinntrykk. Andre gang jeg var der virket det som hun hadde så dårlig tid at hun nesten ville kaste meg ut av kontoret sitt så fort som overhodet mulig. Det virket som hun syntes jeg var forferdelig dum og treig. Jeg fikk ingen hjelp med henvisningen jeg etterspurte - hun ga meg et papir i hånda og ba meg fikse det selv. Jeg ble også i en annen sammenheng henvist til en allergitest som jeg aldri fikk svar på. Da jeg forsøkte å ringe legesenteret i telefonlinjens svært begrensede åpningstid fikk jeg beskjed om at denne var stengt. Når jeg nå igjen har behov for en legetime den 15.07. fikk jeg kun autosvar hvor det sto at legesenteret var stengt frem til 31.07. hvilket det ikke er opplyst om på deres hjemmeside.
Utrolig uprofesjonelt, har nå byttet og er svært fornøyd med det.

Svak lege

Eg var ein aktiv person som trente mykje og ellers hadde mykje energi. Etter ein luftvegsinfeksjon vart eg ikkje frisk, og gjorde ikkje anna enn å sove på fritida. Dette pågjekk i fem månader, men Kjølholdt brydde seg ikkje nemneverdig om dette. Ho anbefalte meg heller å oppsøke alternativ medisin framfor å prøve å finne ut kva som feilte meg.

Kjøholdt er sikkert flink til å skrive ut antibiotika og sjukmelde folk, men som mange andre legar avgrensar det seg til det.

Dårligste fastlegen noen sinne.

Har vært hos Elisabeth siden April, og hun tar seg for det første ikke tid til pasienten og bare sender hjem før de rekker å sette seg ned. Hun er en blid dame, men veldig dårlig fastlege! Vil virkelig ikke anbefale hun.

Flott lege

Tok ikke mer enn et par dager å få en time, jeg kom inn kanskje 5 min etter tiden pga. noe dramatikk med personen før meg - Elisabeth var veldig hyggelig og jeg fikk følelsen av at jeg ble håndtert av en kompetent person som tok mine problemer alvorlig.

Fantastisk!

Elisabeth är den absolut bästa läkaren jag har haft, och då har jag tidigare prövat 2 andra fastleger som absolut inte har fungerat. Jag har slitit med psykisk ohälsa, något som andra läkare har haft svår att ta på allvar eller veta vad de ska göra med. Elisabeth tar sig tid att lyssna, bryr sig, följer upp och har verkligen hjälpt mig. Precis det skyddsnätet som jag behöver. Kunde inte varit mer nöjd och kan på det varmaste anbefalla Dr. Kjölholdt!

DEN BESTE LEGEN JEG NOEN GANG HAR HATT!

Dr. Elisabeth som jeg kaller henne (fordi det føles rart å kalle en så hyggelig person ved etternavn) er varm, imøtekommende, hjelpsom, forståelsesfull, kompetent og tålmodig. Både jeg og samboeren min har gleden av å ha henne som lege og vi er begge like fornøyde. Hun ringer meg tilogmed tilbake når det er noe jeg lurer på og har tilogmed tatt seg tid til å spørre om livet mitt generelt. Hun har også en humoristisk sans noe som jeg setter veldig pris på. Jeg kan anbefale denne fastlegen på det varmeste! Er rett og slett en lettelse å vite at du har noen som står i ditt hjørne og passer på at alt er som det skal - både fysisk og psykisk.