Elisabeth Kjølholdt

Holbergs Plads Legesenter AS
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Elisabeth Kjølholdt er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Beste fastlegen, men ekstremt dårlig tilgjengelighet

Jeg er utrolig glad for for at jeg har fått den fastlegen jeg har fått, hun er helt fantastisk! MEN, så kommer det alltid et men. Selve kontoret er dessverre elendig. Nettløsninger og bestilling av time og resept på nett som ikke fungerer. Ikke mulig å få kontakt med kontoret på e-post- Telefon tidene er elendige og det må omtrent planlegges når du skal ringe inn. Å ha telefon tid 08.15 til 10.00 og så ikke noe før 13.00-14.00 er dårlig.

God lege, håpløst legekontor

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege et års tid nå, og vært utrolig fornøyd med henne! En varm og lyttende person som bryr seg om pasientene sine.
-Men- jeg ser meg nå nødt til å bytte fastlege da det er helt umulig å komme igjennom på telefonen til legekontoret. De har veldig kort telefontid, og selv om man ringer i telefontiden kommer man ikke igjennom.
I dag ringte jeg 20(!) ganger uten svar.

Super lege, men umulig å nå

Elisabeth er en veldig bra lege, men det er helt umulig å nå resepsjonen. Jeg har ringt i flere dager, og nettløsningen som skal kunne brukes for å fornye resept og bestille time fungerer ikke! Vil veldig gjerne anbefale Elisabeth som lege, men legekontoret må ha en fungerende resepsjon for at dette skal være mulig...!!!

Bra lege, dårlig legekontor!

Elisabeth er en veldig blid og flink lege. Men helt enig med de andre som skriver her, legekontoret er helt på trynet! Jeg kommer aldri frem på tlf...Ender nesten alltid opp å måtte gå på legekontoret. Det er så frustrerende og for dårlig!! Vurde å bytte lege. Trist siden legen er bra, men legekontoret er forferdelig dårlig

Hyggelig

Helt umulig å ta kontakt med legekontoret!

Dr Kjølholdt er en hyggelig og strukturert lege. Som lege har jeg ingenting til å si MEN(!) legekontoret er helt UBRUKELIG når den IKKE kan nås! Jeg har ringt i fire dager uten å lykkes!