Elisabeth Kjølholdt

Tlf: 23 29 29 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Kjølholdt er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Kjølholdt

Fantastisk fastlege

Har vært mange ganger hos Elisabeth pga. behov for tett oppfølging i forbindelse med sykdom og operasjoner. Har fått god oppfølging fra henne. Hun er empatisk og alltid i godt humør. Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Det har dessverre til tider vært vanskelig å komme gjennom på telefonen, og håper derfor at det for fremtiden kan bli bedre.

Holdbergs plads legesenter

Elisabeth som lege var helt grei, men hva enn du gjør, ikke få deg en lege på dette senteret. Legen opplevde jeg som ok, men kontoret er håpløst. Det er enormt vanskelig å få bestilt time. De har knapt tatt telefonen på det året jeg har hatt en av legene der som fastlege. Og jeg går til lege maks 1-2 ganger i året.
Konkret opplevelse: Assistenten ba meg knyte armen før hun skulle ta blodprøve, men stakk inn nålen før hun hadde bedt meg om å slappe av igjen. Det gjorde utrolig vondt. Etterpå kommenterte hun klærne mine, noe som får meg til å stille spørsmål til hvor hun har fokus, eller mangel på fokus. Virker generelt distre, irritabel, ufokusert. Ikke en hyggelig plass. Når man legger til at det er enormt vanskelig å bare få bestilt seg en enkelt legetime går Holbergs plads absolutt i minus. Anbefaler å finne et annet legesenter.

Beste legen jeg har hatt!!

Hun brydde seg veldig om meg og mine problemer, hun er flink og omsorgsfull og lyttende. Henviser videre om det er noe.

Blid, men altfor travel

Jeg opplevde Elisabeth som hyggelig og blid, men dessverre veldig travel. Jeg opplevde på flere av timene at oppmerksomheten var rettet mot pcen, og at jeg ikke fikk snakke ferdig. Det var ikke noen god følelse. I tillegg opplevde jeg at en henvisning ikke ble sendt som den skulle, og at en henvisning som ble sendt, ble avslått fordi fastlegen ikke hadde tatt seg tid til å undersøke hva den skulle inneholde. Alt dette var belastende for meg i en sårbar situasjon. Jeg følte meg ikke trygg eller ivaretatt som pasient. Jeg forstår at hverdagen som fastlege kan være veldig travel, men jeg tror ikke en slik måte å jobbe på er tidsbesparende i det lange løp. Etter flere slike opplevelser valgte jeg å bytte fastlege.

Beste fastlegen, men ekstremt dårlig tilgjengelighet

Jeg er utrolig glad for for at jeg har fått den fastlegen jeg har fått, hun er helt fantastisk! MEN, så kommer det alltid et men. Selve kontoret er dessverre elendig. Nettløsninger og bestilling av time og resept på nett som ikke fungerer. Ikke mulig å få kontakt med kontoret på e-post- Telefon tidene er elendige og det må omtrent planlegges når du skal ringe inn. Å ha telefon tid 08.15 til 10.00 og så ikke noe før 13.00-14.00 er dårlig.