Tobias Skylstad Kvernebo

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Tobias Skylstad Kvernebo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tobias Skylstad Kvernebo

Dyktig, engasjert og realistisk

Opplever Kvernebo som svært faglig dyktig og oppdatert. Han viser sant engasjement i din situasjon/sykdom, og likeså i forhold til behandlingsmåter. Tror neppe han gir noe "gratis", men stiller også (realistiske) krav til deg som pasient og med ærlige tilbakemeldinger. Flink til å lytte/god samtalepartner, og samtidig dyktig til å kommunisere og gi pasienten godt innblikk i egen situasjon/sykdom.
Har neppe opplevd en lege med samme tilgjengelighet og respons dersom det skulle være noe spesielt.
Var tidligere "kunde" hos Kvernebo på et privat helseforetak, men følger gladelig med over til det offentlige igjen for å få tilgang til kompetansen og engasjementet hans.

Dyktig lege

En dyktig lege med kompetanse på flere områder.
Ingen ting å utsette på denne legen.
Anbefales på det sterkeste.

Lite samarbeidsvillig

Lite lyttende, avviker og ser bort i fra fakta. misstenksom og dømmende. Skriver henvisninger som er mer personlig preget enn fakta basert. Bagatelliserer fysiske funn fra CT og ultralyd. Jeg understreker at jeg kun hadde han som vikarlege i to legetimer da min da værende fastlege ikke hadde tid.
Har nå ny fastlege å er veldig fornøyd med han.

Lite troverdig og lite tillitsvekkende

Jeg hadde time for å be om undersøkelse. Fikk bare ett kvarters konsultasjon fordi han hadde det travelt.
Han lovet da å skaffe spesialisttime. Da jeg spurte hvor lenge jeg måtte vente , svarte han rundt to uker. Han ventet likevel over 3 måneder før han sendte henvisningen. Da hadde jeg kontaktet legekontoret 5 ganger for å spørre om undersøkelsestimen.

Meget dyktig

Fikk han utdelt da den forrige legen sluttet. Var veldig spent på første møte,og likte han umiddelbart. Nå har jeg møtt han flere ganger, og inntrykket er fortsatt det samme. Han er tilstede og hjelpsom.