Gro Tove Hem Johnsen

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Gro Tove Hem Johnsen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Gro Tove Hem Johnsen

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Gro Tove som min fastlege.
Hun lytter til meg og tar meg på alvor.
Hun får ting undersøkt grundig, noe som er veldig betryggende.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Så er hun veldig hyggelig!

- men som jeg ser flere her har påpekt:

sekretæren(e) som sitter i skranken/tar imot telefoner er mindre hyggelige/direkte ufine noe som gjør det litt ubehagelig.
Trist, egentlig, da det kan ødelegge for mange. Man er ofte i en sårbar situasjon når man er i kontakt med dem, så hvordan de møter en har så utrolig mye å si!

Håper de gjør noe med dette snart.

Kjempefin lege

Ho er hyggelig, tar seg tid og husker meg bestandig. Oppdatert på journalen min.

Litt lang ventetid, og kan være vanskelig å komme igjennom på tlf. Merkelig lang lunsjpause.

MEN ho ene som jobber i skranken der er det sureste menneske jeg noen gang har møtt. Går det an?? Opplever noen ganger at de andre også er i dårlig humør.

En tillitvekkende lege

Hatt som fastlege i ca 2 år. Ga meg en god følelse med en gang jeg traff henne: hadde god tid til meg, satte meg og mine spørsmål i sentrum. Kommuniserer med meg via post når nødvendig. Ikke vanskelig å nå frem til sentralbordet, men kan være lang ventetid å få time: opptil 3 uker, noe som er altfor lenge.

Meget skuffet

Når det kommer til fastlegen, personen som du er avhengig av for å gi deg medisiner og sjekke blodprøvene dine, er det lov å ha noe forventninger. Her ble jeg virkelig skuffet på alle plan.

ikke noe for meg!

Gro Hem er en lege som viste kunnskap den tiden jeg var hos henne, men ved et par anledninger har jeg opplevd at jeg må diskutere meg til ulike undersøkelser jeg vet av erfaring at var riktig å utføre.
Opplevde derfor å ikke bli tatt på alvor og at det å roe pasientens egne bekymringer ikke var så viktig.

Å nå igjennom pr tlf er så å si umulig og jeg har flere ganger måttet steppe direkte opp på lege kontoret tidlig om morgenen for å få en time. Hun som satt i skranken da jeg hadde fastlege ved dette lege kontoret var også mindre hyggelig!

Jeg har med andre ord valgt å bytte fast lege!