Gro Tove Hem Johnsen

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Tlf: 33 44 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gro Tove Hem Johnsen er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Gro Tove Hem Johnsen

Alltid imøtekommende og empatisk.

Hun er alltid tilgjengelig hvis det er noe med barna mine, hun tar seg god tid i konsultasjoner, er nøye og trygg på det hun gjør. Smil og med glimt i øyet gjør det lettere å ta opp vanskelige spørsmål. Hun er veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Profesjonell, dyktig, kunnskapsrik og trygg lege.

Endelig har min fastlege gjennom mange år byttet til et legesenter med profesjonelle og behagelige ansatte også i skranken/resepsjonen. Beklageligvis kan heller ikke de ta blodprøver av meg (vanskelig å få tak på årene), men da er det bare å gå en etasje ned til Fürst.

Fastlegen er allmennpraktiker, nå også med spesialisering innen psykisk helse. Dette gjør at hun er behagelig å prate med, samtidig som hun er effektiv og videresender raskt til andre eksperter der hennes kunnskap/erfaring ikke strekker til.

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Gro Tove som min fastlege.
Hun lytter til meg og tar meg på alvor.
Hun får ting undersøkt grundig, noe som er veldig betryggende.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Så er hun veldig hyggelig!

- men som jeg ser flere her har påpekt:

sekretæren(e) som sitter i skranken/tar imot telefoner er mindre hyggelige/direkte ufine noe som gjør det litt ubehagelig.
Trist, egentlig, da det kan ødelegge for mange. Man er ofte i en sårbar situasjon når man er i kontakt med dem, så hvordan de møter en har så utrolig mye å si!

Håper de gjør noe med dette snart.

Kjempefin lege

Ho er hyggelig, tar seg tid og husker meg bestandig. Oppdatert på journalen min.

Litt lang ventetid, og kan være vanskelig å komme igjennom på tlf. Merkelig lang lunsjpause.

MEN ho ene som jobber i skranken der er det sureste menneske jeg noen gang har møtt. Går det an?? Opplever noen ganger at de andre også er i dårlig humør.

En tillitvekkende lege

Hatt som fastlege i ca 2 år. Ga meg en god følelse med en gang jeg traff henne: hadde god tid til meg, satte meg og mine spørsmål i sentrum. Kommuniserer med meg via post når nødvendig. Ikke vanskelig å nå frem til sentralbordet, men kan være lang ventetid å få time: opptil 3 uker, noe som er altfor lenge.