Gro Tove Hem Johnsen

Gleditschgården Legesenter AS

2008

Gleditschgården Legesenter AS Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Gro Tove Hem Johnsen er en av 45 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Gro Tove Hem Johnsen

Varm og kunnskapsrik lege

Hun er en varm, empatisk og høyt kunnskapsrik lege. Hun tar seg alltid tid og henviser raskt til andre instanser når det trengs.

Jeg har ikke noe annet enn godt å si om henne og skulle ønske at det fantes flere leger som henne der ute, som gjør at pasienter blir møtt på en likeverdig, trygg og god måte - slik hun gjør.

Håper hun aldri slutter!

Alltid imøtekommende og empatisk.

Hun er alltid tilgjengelig hvis det er noe med barna mine, hun tar seg god tid i konsultasjoner, er nøye og trygg på det hun gjør. Smil og med glimt i øyet gjør det lettere å ta opp vanskelige spørsmål. Hun er veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Profesjonell, dyktig, kunnskapsrik og trygg lege.

Endelig har min fastlege gjennom mange år byttet til et legesenter med profesjonelle og behagelige ansatte også i skranken/resepsjonen. Beklageligvis kan heller ikke de ta blodprøver av meg (vanskelig å få tak på årene), men da er det bare å gå en etasje ned til Fürst.

Fastlegen er allmennpraktiker, nå også med spesialisering innen psykisk helse. Dette gjør at hun er behagelig å prate med, samtidig som hun er effektiv og videresender raskt til andre eksperter der hennes kunnskap/erfaring ikke strekker til.

Dyktig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Gro Tove som min fastlege.
Hun lytter til meg og tar meg på alvor.
Hun får ting undersøkt grundig, noe som er veldig betryggende.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Så er hun veldig hyggelig!

- men som jeg ser flere her har påpekt:

sekretæren(e) som sitter i skranken/tar imot telefoner er mindre hyggelige/direkte ufine noe som gjør det litt ubehagelig.
Trist, egentlig, da det kan ødelegge for mange. Man er ofte i en sårbar situasjon når man er i kontakt med dem, så hvordan de møter en har så utrolig mye å si!

Håper de gjør noe med dette snart.

Kjempefin lege

Ho er hyggelig, tar seg tid og husker meg bestandig. Oppdatert på journalen min.

Litt lang ventetid, og kan være vanskelig å komme igjennom på tlf. Merkelig lang lunsjpause.

MEN ho ene som jobber i skranken der er det sureste menneske jeg noen gang har møtt. Går det an?? Opplever noen ganger at de andre også er i dårlig humør.