Gro Tove Hem Johnsen

Autorisasjon (2008)

Gro Tove Hem Johnsen er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Gro Tove Hem Johnsen

Meget dyktig!

Hun er en lege som ser deg og tar seg tid til dine problemer. Hyggelig og faglig dyktig! Tar kontakt så fort det er noe ifht prøve-resultater, enten på telefon eller brev.

Løsningsorientert og faglig sterk.

Er innom en gang eller to i året. Hun lytter, stiller de riktige spørsmålene og kommer med bra tiltak. En dyktig lege som ikke er redd for å si hvor skapet burde stå.

Varm og kunnskapsrik lege

Hun er en varm, empatisk og høyt kunnskapsrik lege. Hun tar seg alltid tid og henviser raskt til andre instanser når det trengs.

Jeg har ikke noe annet enn godt å si om henne og skulle ønske at det fantes flere leger som henne der ute, som gjør at pasienter blir møtt på en likeverdig, trygg og god måte - slik hun gjør.

Håper hun aldri slutter!

Alltid imøtekommende og empatisk.

Hun er alltid tilgjengelig hvis det er noe med barna mine, hun tar seg god tid i konsultasjoner, er nøye og trygg på det hun gjør. Smil og med glimt i øyet gjør det lettere å ta opp vanskelige spørsmål. Hun er veldig forståelsesfull og imøtekommende.

Profesjonell, dyktig, kunnskapsrik og trygg lege.

Endelig har min fastlege gjennom mange år byttet til et legesenter med profesjonelle og behagelige ansatte også i skranken/resepsjonen. Beklageligvis kan heller ikke de ta blodprøver av meg (vanskelig å få tak på årene), men da er det bare å gå en etasje ned til Fürst.

Fastlegen er allmennpraktiker, nå også med spesialisering innen psykisk helse. Dette gjør at hun er behagelig å prate med, samtidig som hun er effektiv og videresender raskt til andre eksperter der hennes kunnskap/erfaring ikke strekker til.