Gro Tove Hem Johnsen

Autorisasjon (2008)

Gro Tove Hem Johnsen er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Gro Tove Hem Johnsen

Medium

Jeg opplever hun som midt på treet som lege. Problemet er infrastrukturen rundt, at Legesenteret oppleves som vanskelig tilgjengelige, lang ventetid, og du opplever at du er en i køen som de vil ha ut av døren raskt. Vil ikke anbefale senteret selv om hun oppleves som midt-på-treet faglig

Håpløst!

Prøvd å ringe dette legesenteret 100 ganger snart. Enten er de til lunch eller så har de stengt. Har prøvd å ringe til alle mulige tide mellom 08.00 og 16.00. Alltid samme svar. Dette blir for dumt!!! Vurdere å bytte til et annet legekontor.

Dårlig..

Fraværende og hører ikke på det pasienten sier. Kommer til å bytte så snart som mulig.

Suveren lege

Hun husker alltid hvem jeg er, hun er forberedt og hyggelig. Hun spør alltid inntil hvordan man har det, og man føler seg velkommen. Jeg har på 2 år kun opplevet at hun har vært forsinket 1 gang, til tross for et meget aktiv fastlegekontor.
Hun er pt ute i permisjon og gleder meg til hun igjen er å finne på fastlegekontoret.

Lei

Har hatt henne som fastlege i godt over et år, og hun husker meg aldri (er innom 5-6 ganger i året) og er heller ikke oppdatert på journalen min. Når jeg kommer inn så spør hun hva jeg heter, deretter drar opp journalen og blir sittende en stund å stirrer i skjermen.
Utrolig lite engasjerende, hører ikke etter og er veldig flink til å "synse" om plagene dine.
Hun skrev tilogmed ut en resept på 5 år, og når jeg dro ned på apoteket for å hente ut, så ble de veldig overrasket, da det max er lov til å skrive ut for 3 år av gangen. Useriøst..