Pegah Ghari

Kolbu Legesenter

2014

Kolbu Legesenter Telefonnummer61 19 88 0061 19 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
2847 Kolbu
Pegah Ghari er en av 16 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Pegah Ghari

Beste legen på Toten!

Da min gamle fastlege ikke fulgte meg godt nok opp, som jeg forøverig vil gi terningkast 1!!! så byttet jeg til Dr. Pegah. Jeg er meget imponert over henne, hun har hjulpet meg der min gamle fastlege sviktet! Var så fornøyd at min samboer også byttet til henne! Da hun manglet informasjon som var relevant i forbindelse med en henvisning, så ringer hun deg, påfølgende uke fikk jeg ny telefon med svar på noen prøver, klokken var godt over 19:30, så hun viser markant at hun bryr seg om pasientene sine. Totalt sett så gir vi henne terningkast 6.

En fantastisk dyktig og flink lege!

Pegah er rett og slett en fantastisk dyktig lege! I tillegg er hun en behagelig person som lytter og tar seg tid til meg som pasient. Jeg vil anbefale Pegah til hvem som helst! Rett og slett den beste legen jeg har hatt!:)

Den beste legen jeg har hatt

En lege som forstår pasientene sine, setter deg i fokus og hva som er bra for deg. Hun undersøker deg nøye når det er noe og henviser videre så fort hun ser at du trenger videre hjelp.

Behagelig å tala med, hun SER pasienten og har peiling.

Flink og forståelsesfull. Virker som Pegah har livserfaringer på bra og vondt selv. Det gjør at hun kan se pasientenes problemer og personlighet bedre.