Rolf Kristian Tornøe

Tlf: 32 72 30 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Kristian Tornøe er en av 30 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Rolf Kristian Tornøe

Trygg

Trygg, nøye og forklarende! Veldig god tid og har en menneskelig måte å være på.Forklarer og så nøye om medisiner og sykdom.

Ubrukelig truende .

Jeg vil si at vis det er noen som vil bruke denne legen ,vis du VIRKLIG har bruk for lege som kan ta egne beslutninger så er ikke denne legen ,du skal velge. Jeg gikk over til en annen lege etter bruk av Rolf så ringte han til min nye lege og sa at jeg brukte han ,og han var slets ikke min fastlege . Så han gikk over streken der. Og han sa at vis ikke jeg ville bruke han så ville jeg få problemer .
Noe som fikk meg til og tenke hva ? At det er for mye ,har bodd i Danmark i 18 år og har aldri aldri opplevd lingnende . Så styr unna han her for din engen skyld .

Grundig og tillitvekkende

Har vært hos han med to barn og meg selv og syntes han var veldig grundig og lyttet godt. Også når det gjaldt det psykiske.

Føles utrygg

Legen er grei til fysiske plager, men til psykiske så styr unna. Hører ikke etter, har sin egen lille «kognektive treningsmetode» som kun fører til at han får deg til å komme tilbake gang på gang uten at det hjelper.
Føler meg ikke hverken sett eller hørt.

Lite tillitsvekkende

Pasienter som trenger forutsigbarhet og er engstelige av natur, bør velge en lege som har mer erfaring på disse punktene. Dette er en fastlege som ikke tar selvstendige avgjørelser å virker usikker og fastlåst av forutinntatte meninger. Hvis du h en komplisert historie så styr unna denne legen. Det virker som om han er mer opptatt av hva andre leger som er høyere opp i systemet mener enn hva du som pasient trenger. Det kan være positivt for de som ikke har slitt en del, men for de som har litt bagasje i livet er ikke denne legen å anbefale, en skuffende lege på alle områder! Jeg skulle hatt mye bedre oppfølging, derfor sier det litt at jeg har vært hos ham 2 ganger på ett år. Han har ikke evnen til å lytte.