Gurjot Kaur Bimra

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Gurjot Kaur Bimra er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Gurjot Kaur Bimra

Forståelsesfull

Kjenner meg ikke igjen de andre kommentarene under her... Har kun hatt gode opplevelser med Bimra. Hun tar seg alltid tid, alltid tatt prøver av meg selv om det ikke er store greiene det handler om og alltid rask med å sende svar. Synes hun er svært forståelsesfull og hyggelig lege :)

Fantastisk Lege

Jeg har at samme lege helt siden jeg var liten, siden min lege nærmet seg pensjonsalder og jeg har hørt veldig mye postivt om doktor Bimra og hun hadde ledigplass valgte jeg og bytte lege.

Jeg angrer ikke, Dr. Bimra tar seg god til lytte oghun kommer med gode råd og er ikke redd for å sende deg videre om hun føler det er nødvendig...Jeg er veldig sjelden hos lege men når jeg først er der så må jeg si at jeg føler jeg blir tatt på alvor, kan anbefale Dr. Bimra på det sterkeste!

Ryddig og ordentlig

Jeg opplever henne som blid og hyggelig. For meg har det ikke vært noe problem å kommunisere med henne. Det hun sier hun skal ordne, følger hun opp både av resepter og henvisninger.

Lite kunnskap og erfaring

Tok seg god tid og spurte hvordan jeg har det. Men total inntrykket er dårlig. Virker som hun er veldig fersk i jobben. Mitt inntrykk er at hun har lite kunnskap og erfaring. Ville gjerne ha en henvisning til å få noen til å se på føflekkene mine. Men hun visste ikke hvor hun skulle henvise meg, så det måtte sjekke opp selv

Bra fastlege!

Hun har vært min fastlege i ca et år nå etter at hun overtok for min forrige fastlege.
Har lest tidligere vurderinger av henne her på denne siden og må si at jeg ikke kjenner meg igjen i noen av disse vurderingene...
Det at hun ikke tar seg god tid er bare tull og vas fra ende til annen, selv om hun er 40 min forsinka, og jeg bare er innom til månedlig rutine kontroll, så tar hun seg alltid god tid til alt. Ordner møter med NAV og hele bøtteballetten på få dager om nødvendig.

For meg så lytter hun og tar seg meget god tid, har man ønsker om undersøkelser eller annet, så gjør hun det, eller henviser videre.

Anbefales!!