Jan Christian Johannessen Liby

Nesttun Legekontor DA

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nesttun Legekontor DA
Nesttunvegen 90 5221 Nesttun
Jan Christian Johannessen Liby er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jan Christian Johannessen Liby

Uerfaren, men likevel selvsikker. Kanskje litt arrogant?

Jeg støtter meg til det som har blitt sagt tidligere, om at man får følelsen av å ikke bli tatt helt på alvor, på grensen til det arrogante. Dette kan dog knyttes til lite erfaring, og forhåpentligvis bedrer det seg med årene.

Under legetimene mine blir det også nærmest ukritisk blir slått opp i ulike oppslagsverk på internett, og dette er ikke med på å styrke tilliten til ham, snarere tvert i mot. Dette kan jeg enkelt gjøre selv hjemme.

Han er også kanskje litt for mye på tilbudssiden når det gjelder medikamententer og sykemeldinger.

På selve legekontoret er det bare en ansatt, så her må man regne med å måtte vente lenge ved henvendelser, og og så å bli kjeftet på hvis man ringer på tider der det er travelt.

En god lege

Jeg kan anbefale Jan Christian Liby som fastlege, både for store og små. Han fremstår som oppriktig interessert i pasientene sine, er fin i kommunikasjonen med barna (og voksne) gir gode råd og oppleves både ydmyk og bestemt.
Han er fremdeles nokså ung, men jeg opplever han som et menneske med god innsikt i både det medisinske faget og menneskets natur og vesen.

Dyktig og lyttende.

Har fått Liby som ny fastlege etter å ha hatt samme lege i 20 år. Har kvidd meg til å begynne på nytt med ny lege, men Liby kan jeg anbefale på det varmeste. Han er lyttende og absolutt til stede både når det gjelder kommunikasjon og løsninger. Altså veldig fornøyd med min nye fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Veldig hyggelig lege med høy kompetanse som tar meg seriøst. Flink til å forklare. Meget tilgjengelig.

Kjempelege

Veldig behagelig lege. Har alltid tid til å høre din vurdering. Tar deg på alvor. Flere i familien har byttet til han etter at jeg har fortalt om han. Og de er minst like fornøyd som det jeg er.