Jan Christian Johannessen Liby

Nesttun Legekontor DA
Mann, 32 år

Autorisert

2013

Ledige plasser

0 av 1200
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

8 personer

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Nesttun Legekontor DA
Nesttunvegen 90 5221 Nesttun
Vis kart
Jan Christian Johannessen Liby er en av 240 fastleger i Bergen

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
4 vurderinger
Tilgjengelighet
4 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4 vurderinger
Service
4 vurderinger

Siste vurderinger av Jan Christian Johannessen Liby

Dyktig og lyttende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har fått Liby som ny fastlege etter å ha hatt samme lege i 20 år. Har kvidd meg til å begynne på nytt med ny lege, men Liby kan jeg anbefale på det varmeste. Han er lyttende og absolutt til stede både når det gjelder kommunikasjon og løsninger. Altså veldig fornøyd med min nye fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig hyggelig lege med høy kompetanse som tar meg seriøst. Flink til å forklare. Meget tilgjengelig.

Kjempelege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig behagelig lege. Har alltid tid til å høre din vurdering. Tar deg på alvor. Flere i familien har byttet til han etter at jeg har fortalt om han. Og de er minst like fornøyd som det jeg er.

Jovial og hyggelig, men ikke alltid så flink til å lytte

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min opplevelse av dr. Liby er blandet. Hans vennlighet og sjarm gjør en konsultasjonssituasjon hyggelig, men jeg har flere ganger opplevd å komme hjem fra konsultasjonen med en følelse av at mine bekymringer og plager ikke ble tatt på alvor. Dr. Liby spøker gjerne, noe som letter på stemningen, men noen ganger har jeg opplevd at samtalen ikke tar tak i hvorfor jeg egentlig har kommet på konsultasjon. Kanskje noen års erfaring vil hjelpe på evnen til å forstå og å ta tak i pasientens plager, uten å bagatellisere og trivialisere dem.