Jan Christian Erdal Liby

Autorisasjon (2013)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Jan Christian Erdal Liby er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jan Christian Erdal Liby

Feil vaksine

Skulle ha påfyll av stivkrampevaksine i 2020, og fikk polio på kjøpet. Ingen informasjon fra verken legen eller personen som satt sprøyten om at det er to vaksiner, nemlig den vanlige trippelvaksinen og den som er tilsatt polio. Et overtramp mot meg som pasient at det ikke er gitt informasjon så jeg selv kunne valgt vekk den vaksinen jeg overhodet ikke ville ha. Hadde ikke bedt om polio og ble helt satt ut da jeg så at de har gitt meg noe uten mitt samtykke. Fhi sine sider om informasjon til pasient når vaksiner settes blir glatt oversett angående hva man har rett og krav på å vite. Det står at det skal gies tilstrekkelig info og at lege/den som setter vaksinen skal informere pasienten om evt bivirkninger og oppveie fordeler og bakdeler. Ringte ned på legekontoret som jeg nå har byttet, for å informere om at dette ikke er greit i det hele tatt. Kan ikke gjøre det ugjort, men legen kunne i det minste tatt kontakt og beklaget. Regner med de klager hvis det er noe de ikke er fornøyd med selv.

Han har som lege tatt symptomer alvorlig og sendt meg videre for vurdering der det var mistanke om at det trengtes videre vurdering. Det har jeg satt pris på, og han er som sådan en flink lege på mange måter, men det er alltid noe som kan forbedres og læres.

Betryggende og kunnskapsfull

Uansett hva du kommer med tar Liby seg alltid tid til å høre deg ut og tar deg seriøst. Forklarer alltid godt sin vurdering, og er ærlig og betryggende. Anbefaler virkelig Liby!

Trygg og dyktig

Svart fornøy.
Han er forståelsesfull , hyggelig ,lytter og tar godt vare på meg som pasient.
Anbefaler han på det sterkeste.

svært sympatisk, trygg og stabil!

Har hatt mange leger, men ingen som Liby. Han tar seg alltid tid, er forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasientene. Ingen problem å få legetime og sitter aldri å venter mer enn 10 min. Han svarer kjapt på emelding selv om han får dem langt etter normal arbeidstid. Rett å slett alltid tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste!

Tålmodig og dyktig

Er så glad for at jeg byttet fastlege til jeg endelig fant en som tar meg på alvor, lytter og kommer med gode løsninger. Han tar seg alltid tid til å snakke med meg, forklare og virker opptatt av å ivareta meg som pasient.

Har alltid hatt en god følelse etter legebesøk, og følt at jeg har fått super behandling. Anbefaler denne legen til alle!