Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Avaldsnes Legesenter AS

2013

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Avaldsnes Legesenter AS
Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Siri Elisabeth Hansson Kristiansen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Den beste legen jeg har møtt

Ei veldig flink, hyggelig, faglig dyktig lege som tar ting på alvor. Har vært innom selv flere ganger og med sønnen min.

Desverre er det vanskelig å få time og disse damene i skranken blir både frekk og er lite hjelpsom. De ber deg heller ringe en annen dag for å få time fordi de bare har 2 timer til akutt ting. Tragisk.

Hadde ikke Siri vært der hadde jeg byttet for lengst.

Trygg, omsorgsfull

Beste legen jeg har hatt.
Hun tar seg tid, er grundig, flink å henvise videre om nødvendig, hensynsfull, tar seg tid, lytter og ikke minst veldig godt hunør.

Nei nei nei

Jeg har vært veldig fornøyd med legen. Hun har vært veldig imøtekommende og veldig flink til å lytte. Og har sendt meg videre til andre spesialister.
Men etter å ha vært et par ganger med det samme problemet, satt jeg igjen med en følelse av å ikke bli trodd.

Mens de bak skranken gjør seg veldig vanskelig!
Må nærmest krangle med de om å få time.
De skal vite hva det gjelder, før en kan få time og svarer veldig frekt, om en ringer bort etter pausen for å få en legetime en dag.
Må krangle og diskutere med dem om å få papirer og andre ting en har rett på å få.

Nei, jeg er veldig sint på hele oppførselen til de som sitter bak skranken. Og det er mye av grunnen til at jeg har byttet legekontor og skal aldri tilbake dit.

Fantastisk og sympatisk lege!!

Så utrolig fornøyd med denne legen!! Hun ser hele mennesket! Lytter, er et medmenneske, dyktig, kunnskapsrik, smilende, handlekraftig, og veldig engasjert! Kunne ikke bedt om bedre lege! Kommer aldri til å bytte. Kjører gladelig fra Skudenes for å møte henne!

Utrolig flink lege!

Har vært hos henne noen ganger nå med både barn og meg selv, og vi har blitt møtt på en veldig god måte. Hun er smilende og imøtekommende, saklig og flink.

Dessverre er det lang ventetid, men om det haster har jeg blitt tilbudt en annen lege ved kontoret.

Kontordamene er også veldig hyggelige og imøtekommende synes jeg, selv om jeg flere ganger har opplevd at de har ringt meg om at jeg må bytte på timer.

Ivaretatt på beste måte!

Jeg har hyppige legebesøk og tett oppfølging av fastlege og spesialisthelsetjeneste pga alvorlig sykdom over tid.
For første gang føler jeg meg sett og ivaretatt som et helt menneske.
Hun lytter, er handlekraftig og empatisk i tillegg til profesjonell og faglig dyktig. Den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt mange i de årene jeg har vært syk.

Dessverre er kontorpersonalet ustrukturerte, har gjort flere feil og svært usympatiske. Det har vært tøft å takle, men så lenge denne legen jobber der, kan jeg ikke bytte.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege, blir møtt med forståelse og sympati, hun er i tillegg handlingskraftig og henviser videre om hun ikke selv kan fikse det. Gjør absolutt sitt beste for å hjelpe. Tar seg god tid, men er av min erfaring alltid på tiden. Hun tar også i mot pasienter på kveldstid. Fantastisk med barn. Bare positivt å si! Kontordamene kan derimot være litt beiske.

Vims

Kom for aller første svangerskapskontroll, hadde bedt om en dobbelttime pga mange spørsmål. Etter ca 30 min ventetid fikk jeg møte legen, som var hyggelig, men altfor stresset. Hun svarte på tre telefoner mens jeg var inne til timen, i tillegg til å skrive ut et resept til en annen pasient. Svarene hun ga var vage, og hun henviste meg heller til jordmor, som sikkert er greit i seg selv. Lovte å ordne ultralydundersøkelse. Nå er det fire uker siden, og i dag ringte jeg sykehuset selv for å ordne UL-timen. Vet ikke om hun kanskje fortjener en ekstra sjanse, men nå byttet jeg uansett lege.

Fornøyd med doktoren

Meget fornøyd med denne doktoren! Hun gjør det hun skal, ting tar kort tid, hun henviser videre viss det er noe. Hun har også nokk bein i nesen til og ta egne avgjørelser! Desverre meget misfornøyd med ventetiden på og få en time, ventet nesten 5 uker! Og noen av kontordamene er meget uhyggelige!!

Godt førsteinntrykk!

Hadde min første time hos Siri denne uken. Ble møtt av en smilende og positiv dame som tok meg på alvor. Hun tok seg tid til å stille spørsmål og var veldig forståelsesfull og sympatisk. Har alltid gruet meg til å gå til legen, men dette gikk over all forventning!
Det eneste negative så langt er lange ventelister - men det er ikke unikt for henne på denne legestasjonen. Sitter igjen med en god følelse og et meget godt førsteinntrykk!

En god lege!

Ble tatt imot av en blid og hyggelig lege som var lyttende og tok meg på alvor. Virker som en handlekraftig lege. Kan anbefales!

Godt førsteinntrykk!

Vi hadde første time med Siri denne uken, og møtte en blid, oppdatert og empatisk lege. Hun hadde både forståelse, innsikt og kunnskap om problemet vi diskuterte, og kom med gode løsningsforslag. Veldig godt førsteinntrykk!