Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Siri Elisabeth Hansson Kristiansen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Vims

Kom for aller første svangerskapskontroll, hadde bedt om en dobbelttime pga mange spørsmål. Etter ca 30 min ventetid fikk jeg møte legen, som var hyggelig, men altfor stresset. Hun svarte på tre telefoner mens jeg var inne til timen, i tillegg til å skrive ut et resept til en annen pasient. Svarene hun ga var vage, og hun henviste meg heller til jordmor, som sikkert er greit i seg selv. Lovte å ordne ultralydundersøkelse. Nå er det fire uker siden, og i dag ringte jeg sykehuset selv for å ordne UL-timen. Vet ikke om hun kanskje fortjener en ekstra sjanse, men nå byttet jeg uansett lege.

Fornøyd med doktoren

Meget fornøyd med denne doktoren! Hun gjør det hun skal, ting tar kort tid, hun henviser videre viss det er noe. Hun har også nokk bein i nesen til og ta egne avgjørelser! Desverre meget misfornøyd med ventetiden på og få en time, ventet nesten 5 uker! Og noen av kontordamene er meget uhyggelige!!

Godt førsteinntrykk!

Hadde min første time hos Siri denne uken. Ble møtt av en smilende og positiv dame som tok meg på alvor. Hun tok seg tid til å stille spørsmål og var veldig forståelsesfull og sympatisk. Har alltid gruet meg til å gå til legen, men dette gikk over all forventning!
Det eneste negative så langt er lange ventelister - men det er ikke unikt for henne på denne legestasjonen. Sitter igjen med en god følelse og et meget godt førsteinntrykk!

En god lege!

Ble tatt imot av en blid og hyggelig lege som var lyttende og tok meg på alvor. Virker som en handlekraftig lege. Kan anbefales!

Godt førsteinntrykk!

Vi hadde første time med Siri denne uken, og møtte en blid, oppdatert og empatisk lege. Hun hadde både forståelse, innsikt og kunnskap om problemet vi diskuterte, og kom med gode løsningsforslag. Veldig godt førsteinntrykk!