Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Siri Elisabeth Hansson Kristiansen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Fornøyd med doktoren

Meget fornøyd med denne doktoren! Hun gjør det hun skal, ting tar kort tid, hun henviser videre viss det er noe. Hun har også nokk bein i nesen til og ta egne avgjørelser! Desverre meget misfornøyd med ventetiden på og få en time, ventet nesten 5 uker! Og noen av kontordamene er meget uhyggelige!!

Godt førsteinntrykk!

Hadde min første time hos Siri denne uken. Ble møtt av en smilende og positiv dame som tok meg på alvor. Hun tok seg tid til å stille spørsmål og var veldig forståelsesfull og sympatisk. Har alltid gruet meg til å gå til legen, men dette gikk over all forventning!
Det eneste negative så langt er lange ventelister - men det er ikke unikt for henne på denne legestasjonen. Sitter igjen med en god følelse og et meget godt førsteinntrykk!

En god lege!

Ble tatt imot av en blid og hyggelig lege som var lyttende og tok meg på alvor. Virker som en handlekraftig lege. Kan anbefales!

Godt førsteinntrykk!

Vi hadde første time med Siri denne uken, og møtte en blid, oppdatert og empatisk lege. Hun hadde både forståelse, innsikt og kunnskap om problemet vi diskuterte, og kom med gode løsningsforslag. Veldig godt førsteinntrykk!