Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Siri Elisabeth Hansson Kristiansen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Handlekraftig

Hyggelig, imøtekommende og handlekraftig. At hun er Nordledning skulle vel si det meste av de positive kvalitetene hun har.
Skrankepersonalet burde finne seg en annen jobb. De bare drenerer timebestillingene.

Nøyen og dyktig

Ingenting å utsette på Siri. Beste legen jeg har vært borti.

Damene i skranken derimot kunne trengt å bli sendt på kundeservice-kurs. Småfrekke og vanskelige på telefonen.

Den beste legen jeg har møtt

Ei veldig flink, hyggelig, faglig dyktig lege som tar ting på alvor. Har vært innom selv flere ganger og med sønnen min.

Desverre er det vanskelig å få time og disse damene i skranken blir både frekk og er lite hjelpsom. De ber deg heller ringe en annen dag for å få time fordi de bare har 2 timer til akutt ting. Tragisk.

Hadde ikke Siri vært der hadde jeg byttet for lengst.

Trygg, omsorgsfull

Beste legen jeg har hatt.
Hun tar seg tid, er grundig, flink å henvise videre om nødvendig, hensynsfull, tar seg tid, lytter og ikke minst veldig godt hunør.

Nei nei nei

Jeg har vært veldig fornøyd med legen. Hun har vært veldig imøtekommende og veldig flink til å lytte. Og har sendt meg videre til andre spesialister.
Men etter å ha vært et par ganger med det samme problemet, satt jeg igjen med en følelse av å ikke bli trodd.

Mens de bak skranken gjør seg veldig vanskelig!
Må nærmest krangle med de om å få time.
De skal vite hva det gjelder, før en kan få time og svarer veldig frekt, om en ringer bort etter pausen for å få en legetime en dag.
Må krangle og diskutere med dem om å få papirer og andre ting en har rett på å få.

Nei, jeg er veldig sint på hele oppførselen til de som sitter bak skranken. Og det er mye av grunnen til at jeg har byttet legekontor og skal aldri tilbake dit.