Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Siri Elisabeth Hansson Kristiansen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Utrolig flink lege!

Har vært hos henne noen ganger nå med både barn og meg selv, og vi har blitt møtt på en veldig god måte. Hun er smilende og imøtekommende, saklig og flink.

Dessverre er det lang ventetid, men om det haster har jeg blitt tilbudt en annen lege ved kontoret.

Kontordamene er også veldig hyggelige og imøtekommende synes jeg, selv om jeg flere ganger har opplevd at de har ringt meg om at jeg må bytte på timer.

Ivaretatt på beste måte!

Jeg har hyppige legebesøk og tett oppfølging av fastlege og spesialisthelsetjeneste pga alvorlig sykdom over tid.
For første gang føler jeg meg sett og ivaretatt som et helt menneske.
Hun lytter, er handlekraftig og empatisk i tillegg til profesjonell og faglig dyktig. Den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt mange i de årene jeg har vært syk.

Dessverre er kontorpersonalet ustrukturerte, har gjort flere feil og svært usympatiske. Det har vært tøft å takle, men så lenge denne legen jobber der, kan jeg ikke bytte.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege, blir møtt med forståelse og sympati, hun er i tillegg handlingskraftig og henviser videre om hun ikke selv kan fikse det. Gjør absolutt sitt beste for å hjelpe. Tar seg god tid, men er av min erfaring alltid på tiden. Hun tar også i mot pasienter på kveldstid. Fantastisk med barn. Bare positivt å si! Kontordamene kan derimot være litt beiske.

Vims

Kom for aller første svangerskapskontroll, hadde bedt om en dobbelttime pga mange spørsmål. Etter ca 30 min ventetid fikk jeg møte legen, som var hyggelig, men altfor stresset. Hun svarte på tre telefoner mens jeg var inne til timen, i tillegg til å skrive ut et resept til en annen pasient. Svarene hun ga var vage, og hun henviste meg heller til jordmor, som sikkert er greit i seg selv. Lovte å ordne ultralydundersøkelse. Nå er det fire uker siden, og i dag ringte jeg sykehuset selv for å ordne UL-timen. Vet ikke om hun kanskje fortjener en ekstra sjanse, men nå byttet jeg uansett lege.

Fornøyd med doktoren

Meget fornøyd med denne doktoren! Hun gjør det hun skal, ting tar kort tid, hun henviser videre viss det er noe. Hun har også nokk bein i nesen til og ta egne avgjørelser! Desverre meget misfornøyd med ventetiden på og få en time, ventet nesten 5 uker! Og noen av kontordamene er meget uhyggelige!!