Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Avaldsnes Legesenter AS

2013

Siste vurderinger av Siri Elisabeth Hansson Kristiansen

Kristiansen fantastisk, vikaren Shestopal er ubrukelig

Hadde Kristiansen kort periode, meget dyktig lege. Fikk Irene Shestopal som vikar og byttet fastlege pga henne. Uansett plager man har foreskriver hun helsekost. Til og med anbefaler hun preparater du må bestille på internett da det ikke finnes her i Norge. Både jeg og min samboer ble anbefalt "Devils Claw" noe som skulle være smertestillende. Fikk overhode ikke inntrykk av dette mennesket var utdannet lege overhode. Vil ikke anbefale noen å benytte Shestopal som lege.

Styr unna Shestopal!

Denne vikaren er helt ubrukelig!
Hun er frekk, ubehagelig og ikke samarbeidsvillig på noe. Hører ikke etter når man snakker til henne og kommer ikke med gode løsninger heller tvert i mot.
Virker som hun har for lite kunnskap på det meste!

Fantastisk

Jeg kan ikke annet enn å si at dette er en fantastisk lege, den beste jeg har hatt. Desverre så prøver hun nå å selge seg ut som fastlege nå, og for henne har de puttet Shestopal som vikar.

Styr langt unna denne vikaren. Jeg skifter fastlege nå fordi jeg skal aldri ha time med denne vikaren igjen. Tok en time venting for å komme inn, hun ser sur ut når hun møter deg, hvis du ber henne om noe så er hennes default reaksjon nei og det skal enormt til for å skifte meningen hennes. Du kan komme med så mange argumenter du vil, det er hennes meninger og ikke ditt sykdomsbilde som gjelder.

Flink lege når hun er tilstede

Kjempedyktig lege, men som jeg skrev i overskriften: når hun er til stede. Hun er mye borte ifm praksis osv, og legen de bruker som vikar for henne er i mine øyne regelrett ei kjerring.

Driver med skremselspropaganda, følger ikke oppsatte tidspunker og anbefaler en «test» fra Amerika til 3000kr for ca alle plager en har.

Sist jeg var innom satt jeg på venterommet over en time, og da jeg gikk for å spør hva som tok så lang tid fikk jeg til svar at Dr. Shestopal (vikaren) ikke følger oppsatte tidspunkter, men styrer listen og hvem av pasientene hun tar først selv.

Kommer til å skifte fastlege, orker ikke denne ubrukelige vikaren en gang til.

Gir det lille ekstra...

Har satt utrolig stor pris på denne fastlegen gjennom en lengre og tung sykdomsperiode. Viser god forståelse og empati, både på fysiske og psykiske problematikker. Tar seg god tid, og er god på å henvise videre hvor hun selv kommer til kort. Er så trist hun nå stopper som fastlege.