Christina Hojem Hofsø

Legekontoret På Tjøme

2005

Christina Hojem Hofsø er en av 4 fastleger i Tjøme

Siste vurderinger av Christina Hojem Hofsø

Den beste legen av alle!

Har tidligere bare vært borti leger som kun skriver ut henvendelser på det du trenger og har du et problem som ikke du selv vet hva er får du ingen hjelp. MEN det er ikke tilfelle her! Christina er den varmeste, mest omtenksomme og imøtekommende legen jeg har hatt! kommer jeg til legen så tar hun meg allvårlig. Får alltid hjelp og føler hun genuint er interessert i mitt beste. Kan være noe ventetid, men det bryr jeg meg lite om da jeg vet jeg har den beste legen!

Svært fornøyd.

Jeg er godt fornøyd med dr. Hofsø som min fastlege. Hun er hyggelig og imøtekommende, hun er effektiv og nøyaktig, og ikke minst - hun er kunnskapsrik og dyktig! Det hender det er forsinkelser ved kontoret slik at man må vente, men den siste tiden har dette vært sjeldent så vidt jeg har opplevd.

Behagelig, varm og kundig legen,
bestilling på nett er ønskelig

uengasjert og travel

Kjapp på alt som kan svares på av en blodprøve, men er det behov for noe mer medmenneskelig er ikke dette riktig lege å gå til, da kun det som er synlig blir tatt på alvor.
Legen er kjapp og direkte, kan bli flinkere til å se pasienten, da man blir så stresset over alt av informasjon man må få med at alt går i stå fordi legen har dårlig tid/virker uinteressert.
Flere henvisninger legen har påstått sendt ut har aldri kommet og fikk generelt veldig lite svar på prøver som ble tatt.

Har byttet lege og skal ikke tilbake.