Henrik Evjen

Majorstuen Legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Majorstuen Legesenter
Kirkeveien 61 0364 Oslo
Henrik Evjen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Evjen

Utrolig fornøyd!

Har virkelig det beste inntrykket av min fastlege, Henrik Evjen. Benytter meg sjelden av fastlege, men når jeg nå har hatt problemer med hoften, tok han meg seriøst fra første sekund. Han lyttet til mine problemer, har tatt behandlingen på alvor, og vi har planer om videre henvisning til spesialist dersom ting ikke bedrer seg. Jeg følte meg ivaretatt og trygg!

I tillegg er han svært rask til å svare på elektroniske forespørsler om e-resept!

Lite hjelp å få

Hadde denne fastlegen en kort periode, men måtte bytte da det var lite saklig hjelp å få. Han virket forbausende lite interessert, og jeg følte ikke at han tok meg på alvor. Det var vanskelig å få satt opp time og når jeg først fikk time, var det om å gjøre å få den avviklet så fort som mulig. Dobbelttimer praktiseres ikke. Heldigvis finnes det bedre fastleger enn denne.

Veldig dårlig

Lite imøtekommende lege, virket uinteressert i å høre på meg som
Pasient. Bagaliserte problemene mine og jeg kom ut fra legekontoret like usikker som jeg var før jeg gikk inn ang hva som feiler meg.

Inkluderende og tar seg tid

Byttet nylig fastlege hit - og er positivt overrasket etter første legebesøk. Jeg kom med noe utslett osv som jeg har ignorert en stund - da jeg føler det er unødvendig å dra til legen for slikt. Ble veldig trygg hos denne legen da han tok seg tid til å snakke og gjøre slik at jeg ikke følte jeg gikk dit unødvendig. Han informerte om hva han tenkte rundt ting - og stilte mye spørsmål. Han tok seg tilogmed ekstra tid - da det ikke var noen som hadde time etter meg. Service!

Kjempefornøyd og glad jeg byttet til denne legen!
Håper jeg blir like fornøyd i fremtiden.

Pinlig punktlig kontorist!?

Henrik Evjen er mye mulig en kunnskapsrik lege, men jeg kan dessverre ikke annet enn å si at jeg mener det er fullstendig lavmål å opplyse folk om at det nå er to minutter igjen, at det en kan tilby er time hos fastlegen den 23. når det nå er den 10., og en tilfeldigvis sitter der med et kraftig hovent og vondt høyrebein. Det må vel så sies er at dette med beinet var punkt nr 2, men all den tid det er lite trolig at fastlegen har spesielt god tid etter at ferien er avsluttet på andre siden av helgen, så blir det imorgen mye mulig Legevakta på meg. Legesekretære mente da jo også at fastlegen ville være stresset første dag etter ferien, og at en akuttime var lite trolig.