Henrik Evjen

Majorstuen Legesenter
Kirkeveien 61 0364 Oslo
Henrik Evjen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Evjen

Inkluderende og tar seg tid

Byttet nylig fastlege hit - og er positivt overrasket etter første legebesøk. Jeg kom med noe utslett osv som jeg har ignorert en stund - da jeg føler det er unødvendig å dra til legen for slikt. Ble veldig trygg hos denne legen da han tok seg tid til å snakke og gjøre slik at jeg ikke følte jeg gikk dit unødvendig. Han informerte om hva han tenkte rundt ting - og stilte mye spørsmål. Han tok seg tilogmed ekstra tid - da det ikke var noen som hadde time etter meg. Service!

Kjempefornøyd og glad jeg byttet til denne legen!
Håper jeg blir like fornøyd i fremtiden.

Pinlig punktlig kontorist!?

Henrik Evjen er mye mulig en kunnskapsrik lege, men jeg kan dessverre ikke annet enn å si at jeg mener det er fullstendig lavmål å opplyse folk om at det nå er to minutter igjen, at det en kan tilby er time hos fastlegen den 23. når det nå er den 10., og en tilfeldigvis sitter der med et kraftig hovent og vondt høyrebein. Det må vel så sies er at dette med beinet var punkt nr 2, men all den tid det er lite trolig at fastlegen har spesielt god tid etter at ferien er avsluttet på andre siden av helgen, så blir det imorgen mye mulig Legevakta på meg. Legesekretære mente da jo også at fastlegen ville være stresset første dag etter ferien, og at en akuttime var lite trolig.

Alt jeg ønsker av en fastlege

Henrik Evjen har alle kvalifikasjoner og personlige egenskaper jeg ønsker meg av en fastlege. Han er grundig og dyktig som lege, samtidig som han er medmenneskelig og tar seg tid til å lytte. Jeg har anbefalt han til flere av mine venner.

Forståelsesfull, omsorgsfull, og kunnskapsrik!

Henrik er en flott lege! Han setter av tid til deg, og den tiden du er der, blir du ordentlig hørt. Har bare gode ting å si :)

En svært dyktig og sympatisk lege

Jeg er utrolig fornøyd med Henrik Evjen som fastlege. Han er meget kunnskapsrik og imøtekommende. Han har evnen til få deg til å føle trygghet ved å ta seg tid, være lyttende og forståelsesfull. Han gir alltid grundig og god informasjon, og tar pasienten på største alvor. Evjen er den beste legen jeg har hatt, og han anbefales på det varmeste