Albrecht Otto Bästlein

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Albrecht Otto Bästlein er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Albrecht Otto Bästlein

Fanntastisk Lege

Dr. Bästlein er en omsorgsfull og forståelsefull og flink lege, Bästlein bruker tid og lytter på pasientene sine. Han samarbeider godt med pasientene sine når det gjelder sykemelding og legeerklæring. Jeg ble syk to ganger, jeg gikk til andre leger som jeg ikke fikk hjelp. Jeg gikk til Bästlein og han skrev resept til meg som hjelp meg veldig godt. Han er ikke norsk, men hann er en dyktig lege.
De som jobber på resepsjon og sykepleiere er veldig flinke og hjelpsome, de svarer på telefonen veldig rask og de skriver ut resepter veldig rask som er gul verdt når man er syk eller når man blir tomt for tabletter.
Jeg anbefaler ham til deg som trenger enn flink fastlege som kan hjelpe deg når du trenger medisinsk hjelp.

Fantastisk

Jeg har vært borti flere leger, og ingen kan sammenlignes med Bästlein. Han tar deg seriøst, og er ivrig etter å finne løsninger. Bruker god tid og ser deg.

Veldig flink og allsidig lege

Kjempe fornøyd, møter alltid forståelse og støtte. Flink med både barn og voksene.
Dette er en fastlege som virkelig kan anbefales

Flink og effektiv, men kjapp

Otto er flink og hyggelig, men da jeg var der fikk jeg inntrykket av at han hadde veldig dårlig tid. Han snakket fort, og det var vanskelig å komme til ordet, samt å forstå hva som ble sagt.

Han er lystig og munter, men skulle gjerne ønske at det ikke var så hastet.

Fantastisk!

Har hatt veldig mange fastleger opp gjennom pga. studier og flytting og dette er helt klart den flinkeste legen jeg har vært hos noen gang. Han er hyggelig, positiv, flink, en god lytter, tar en på alvor, følger opp og går grundig til verks. Anbefaler ham virkelig på det sterkeste!