David Alister Wilson

Autorisasjon (2013)

David Alister Wilson er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av David Alister Wilson

Trygg, imøtekommende lege

David er den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg føler han oppriktig bryr seg om meg, han husker meg godt fra gang til gang og han lytter til alt jeg sier før han kommer med sine anbefalinger.

Jeg har alltid følt at han ivaretar mine interesser, og han sørger for å følge meg opp jevnlig i sykdomsforløp.

Hele familien har byttet til David nå, for vi er så fornøyde. Her blir du sett og hørt.

Beste legen jeg har vært borti på lenge!!!

Har alltid grua meg til å gå til lege, en vond, skikkelig vond, følelse i magen hver gang. Har hatt DrDavid i over et år nå, å etter jeg snakka med han om det, jeg gleder meg jo nesten!!
Han er fantastisk å jeg har null problem med å anbefale han til andre, noe jeg har gjort.
Håper han aldri forsvinner ifra Lillesand!

Lyttende og dyktig lege

Utrolig respektfull lege som gjør sitt ytterste for å prøve å hjelpe. Ikke redd for å henvise videre når han kommer litt til kort selv. Flink til å forklare, tar seg god tid og er nøye.

Ventetid på telefon til legekontoret er utrolig lang til tider. Har opplevd flere ganger at det blir lagt på, etter å ha ventet lenge i telefonkø, fordi klokken er blitt 14.30. Det er veldig kritikkverdig og utrolig dårlig service.
Noen av kontordamene kan oppleves litt snipete på telefon.

Det er og ofte lang ventetid før en kommer inn til timen, men det tror jeg har med å gjøre at han alltid tar seg tid til alt en måtte lure på som pasient.

Hyggelig og imøtekommende

Utrolig flott, hyggelig og imøtekommende lege. Opplever at han tar seg tid, lytter og tar deg på alvor.

Dyktig og hyggelig

Utrolig jovial og ikke minst dyktig lege! Han virker interessert og kommer med gode råd. Husker oss fra gang til gang.