David Alister Wilson

Blindleia legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Blindleia legesenter Telefonnummer37 26 91 3037 26 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 1c 4791 Lillesand
David Alister Wilson er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av David Alister Wilson

Beste legen jeg har vært borti på lenge!!!

Har alltid grua meg til å gå til lege, en vond, skikkelig vond, følelse i magen hver gang. Har hatt DrDavid i over et år nå, å etter jeg snakka med han om det, jeg gleder meg jo nesten!!
Han er fantastisk å jeg har null problem med å anbefale han til andre, noe jeg har gjort.
Håper han aldri forsvinner ifra Lillesand!

Lyttende og dyktig lege

Utrolig respektfull lege som gjør sitt ytterste for å prøve å hjelpe. Ikke redd for å henvise videre når han kommer litt til kort selv. Flink til å forklare, tar seg god tid og er nøye.

Ventetid på telefon til legekontoret er utrolig lang til tider. Har opplevd flere ganger at det blir lagt på, etter å ha ventet lenge i telefonkø, fordi klokken er blitt 14.30. Det er veldig kritikkverdig og utrolig dårlig service.
Noen av kontordamene kan oppleves litt snipete på telefon.

Det er og ofte lang ventetid før en kommer inn til timen, men det tror jeg har med å gjøre at han alltid tar seg tid til alt en måtte lure på som pasient.

Hyggelig og imøtekommende

Utrolig flott, hyggelig og imøtekommende lege. Opplever at han tar seg tid, lytter og tar deg på alvor.

Dyktig og hyggelig

Utrolig jovial og ikke minst dyktig lege! Han virker interessert og kommer med gode råd. Husker oss fra gang til gang.

Trygg og kunnskapsrik

Kjenner meg sett, hørt, møtt. Opplever stort sett at han forstår meg.

Jeg kjenner meg absolutt ivaretatt på den beste måten.
Opplever profesjonelt å bli behandlet med likeverd og respekt. Han oppleves for meg som ryddig, korrekt, tillitsvekkende med oversikt. Det har for meg de siste 2 årene vært hyppige besøk pga. livsomstendigheter. Likevel finner jeg Dr. Wilson imøtekommende og vennlig. Ønsker fortsatt å ha han som fastlege selvom vi snart flytter ned til ..