Pål Jerve

Losbyveien Legesenter

1998

1 person

Losbyveien Legesenter Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Pål Jerve er en av 32 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Pål Jerve

Hyggelig og dyktig

Har vært hos dr,Jerve i flere år. Han har henvist meg videre når det er nødvendig. Men han er nå i permisjon. Da jeg var hos turnuslegen, fikk jeg en lite hyggelig opplevelse. Bytter nå fastlege. Fikk med brev til mr, som jeg ba om. Men på henv. står det alt annet enn det jeg kom for. Turnuslegen er det bare å styre unna. Desverre dr.Jerve!

Sikkert en hyggelig lege han!

Har hatt Pål som fastlege i mange år, men har ikke fått time eller sett han på sikkert 2 og halvt år nå pga mangel på kapasiteten der. Damene på legekontoret er helt forferdelig, og virker ikke som de tar sykdommen til folk seriøst. Når man da må vente opp til 1 mnd for å få time. Blir ofte til at man venter på at det heller skal gå over eller drar på legevakta enn å skulle ringe til dem, når man vet man uansett må vente i noen uker for å få time..

Meget dyktig!

Dr.Jerve har vært min fastlege i godt og vel sju år. Det har utelukkende vært en trygg, sympatisk og profesjonell behandling og oppfølging jeg har blitt til del. Jerve er grundig, lyttende og svært god til å kommunisere med sine pasienter. Hans faglige dyktighet er selvsagt en styrke jeg verdsetter høyt. Jeg håper jeg alltid får beholde min gode fastlege. Har hatt tre fastleger før ham og ingen kan måle seg med Dr.Jerve.

Legen er grei, kontoret ikke.

Pål Jerve er en lege på det jevne. Det går etter samlebåndsprinsippet.
Lang ventetid. Det er ikke mulig å ringe direkte.
Betjeningen på kontoret er en uoverstigelig hindring og får deg til å føle som du søker audiens hos kongen. Utrolig at det går an å samle så mange uhøflige og lite serviceinnstilte personer på et sted. Man gruer seg for å ringe, for man føler seg dårlig behandlet. Det er mulig at de er faglig dyktige, men det er godt skjult.

Styr unna

Trenger man time så må man krangle seg til det når man ringer sekretærne. Det er lang ventetid, gjerne fire uker. Pål Jerve er en lege som gjør kun det han må gjøre. Han er tafatt, og lite engasjert i pasienten.