Pål Jerve

Tlf: 67 90 68 48 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Jerve er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Pål Jerve

Meget dyktig!

Dr.Jerve har vært min fastlege i godt og vel sju år. Det har utelukkende vært en trygg, sympatisk og profesjonell behandling og oppfølging jeg har blitt til del. Jerve er grundig, lyttende og svært god til å kommunisere med sine pasienter. Hans faglige dyktighet er selvsagt en styrke jeg verdsetter høyt. Jeg håper jeg alltid får beholde min gode fastlege. Har hatt tre fastleger før ham og ingen kan måle seg med Dr.Jerve.

Legen er grei, kontoret ikke.

Pål Jerve er en lege på det jevne. Det går etter samlebåndsprinsippet.
Lang ventetid. Det er ikke mulig å ringe direkte.
Betjeningen på kontoret er en uoverstigelig hindring og får deg til å føle som du søker audiens hos kongen. Utrolig at det går an å samle så mange uhøflige og lite serviceinnstilte personer på et sted. Man gruer seg for å ringe, for man føler seg dårlig behandlet. Det er mulig at de er faglig dyktige, men det er godt skjult.

Styr unna

Trenger man time så må man krangle seg til det når man ringer sekretærne. Det er lang ventetid, gjerne fire uker. Pål Jerve er en lege som gjør kun det han må gjøre. Han er tafatt, og lite engasjert i pasienten.

Grei lege

Jerve er hyggelig og en grei lege, og tror på deg når du forteller han noe. Men lang ventetid kan være vanskelig, særlig siden man må gå via de svært lite hyggelige sekretærene som spør og graver og bryr seg for mye om ting de ikke har noe med!

Han lytter, snakker og forklarer og du føler du blir hørt og får hjelp. Det er det som teller. Han bryr seg og er alltid hyggelig. Noe som også er bra er akutt timene der du kan få hjelp samme dag om det er ledig, veldig fint for oss som ikke planlegger når vi skal bli syke. Kommer aldri til å bytte ut Pål.

Tilgjengelighet elendig!

Alltid 3 til fire uker før det er mulighet å få time! Det er ikke holdbart.
Det gjør at man ikke får anledning til å se sin fastlege når man har behov og blir tvunget til å oppsøke private aktører eller legevakten. Da spiller det jo ingen rolle om legen er dyktig. Det skulle vært krav til tilgjengelighet! Man får nok time om man hver dag stiller på kontoret kl. 800 og maser - men skal det være slik?

Lyttende og forståelsesfull.

Rettvis og ærlig, behaglig fremtreden. Følger opp med blodprøver og ettergår svar. Service innstilt og forståelsesfull. Bruker den nødvendige tiden som trengs for konsultasjon mht denens tilbakeforeligiggende årsak.

fraværende. er han min fastlegge? b nesten alltid sendt til en annen.

Har knapt nok møtt han. Han er veldig ofte opptatt. Umulig å ringe til.
Trenger en lege som har full oversikt angående min helse.

Lytter og er en grei lege

Han er flink til å ta seg tid til å prate om problemet med deg, men er veldig usikker på om man blir trodd da han ikke gir noen tilbakemelding på de forklaringer jeg kommer med. Føler selv at jeg er en oppgående jente og prøver å ikke løpe ned døren hos legen for den minste ting, men sliter virkelig med å klare hverdagen da jeg har Fibromyalgi, ryggplager etc. Men om jeg kommer med et nytt symptom på f.eks. fibro - så vet han svært lite om dette feltet virker det som. Må selv gå på nettet og finne ut av symptomer på fibromyalgi. Men for all del han er en hyggelig person. Henviser deg videre hvis du spør om det. Det kan nok være at sekretærene kan være noe kort i tonen, men de har ganske mange telefoner og andre arbeidsoppgaver per dag så jeg ønsker ikke å klage på dem.

Behagelig og flink lege

Pål Jerve er en behagelig og hyggelig lege, som tar seg tid til pasienten. Han er flink i sitt fag, og lytter.
Veldig fornøyd med han som fastlege, men er IKKE fornøyd med de som jobber på kontoret. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon, og de er ofte sure og lite imøtekommende. De spør og graver om ting de ikke har noe med, som er mellom meg og legen. Stort forbedringspotensial der!

Hyggelig og imøtekommende

Jerve er en hyggelig og behagelig lege, MEN, et par at de legesekretærene på kontoret burde virkelig vurdere å få seg en annen jobb. De er ofte sure, og bryr seg i tillegg med saker de overhodet ikke har noe med - og som er mellom pasient og lege. Slik har det vært der i mange år dessverre.

Dårlig tilgjengelighet, lite serviceinnstilt telefondame

Resepsjonsdamen som tar i mot telefonene på dette legesenteret er utrolig lite empatisk og nesten på grensen til småfrekk. Fryktelig lite serviceminded.
Da jeg først trengte time hos denne legen var ventetiden på hele fem uker. Forsøkte å få akutt time, men telefondamen anså ikke situasjonen min som alvorlig nok hvilket også er bemerkelsesverdig ettersom det var akutt. Måtte faktisk bytte lege for å få hjelp i tide med den oppfølging som var nødvendig. Fikk derfor aldri møtt selve legen.

Trivelig kar

Vil virkelig anbefale Pål :) Hyggelig dude som tar deg seriøst!

Tryggheten selv....

Pål Jerve "arvet" meg som pasient etter hans forgjenger (og min mor, far samt datter). Vi er alle veldig fornøyd med ham, og føler oss trygge. Håper nå bare at Pål trives så godt at han forblir på Finstad i "evig tid" :)

Verdens beste lege

Pål Jerve er en herlig lege og person. Utfører jobben sin akkurat som han skal. Er tillitsverdig og holder alltid sitt ord. Vi i familien har ofte byttet leger men nå har vi vært hos jerve de siste årene og kan med trygghet si at han er en fantastisk lege. Takk for at du er den du er. Mvh

Påliteli

Gir et godt inntrykk, er behagelig å samtale med. Følger opp undersøkelser og gir umiddelbar tilbakemelding om resultat av prøver etc.