Pål Jerve

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Pål Jerve er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Pål Jerve

Meget dyktig!

Dr.Jerve har vært min fastlege i godt og vel sju år. Det har utelukkende vært en trygg, sympatisk og profesjonell behandling og oppfølging jeg har blitt til del. Jerve er grundig, lyttende og svært god til å kommunisere med sine pasienter. Hans faglige dyktighet er selvsagt en styrke jeg verdsetter høyt. Jeg håper jeg alltid får beholde min gode fastlege. Har hatt tre fastleger før ham og ingen kan måle seg med Dr.Jerve.

Legen er grei, kontoret ikke.

Pål Jerve er en lege på det jevne. Det går etter samlebåndsprinsippet.
Lang ventetid. Det er ikke mulig å ringe direkte.
Betjeningen på kontoret er en uoverstigelig hindring og får deg til å føle som du søker audiens hos kongen. Utrolig at det går an å samle så mange uhøflige og lite serviceinnstilte personer på et sted. Man gruer seg for å ringe, for man føler seg dårlig behandlet. Det er mulig at de er faglig dyktige, men det er godt skjult.

Styr unna

Trenger man time så må man krangle seg til det når man ringer sekretærne. Det er lang ventetid, gjerne fire uker. Pål Jerve er en lege som gjør kun det han må gjøre. Han er tafatt, og lite engasjert i pasienten.

Grei lege

Jerve er hyggelig og en grei lege, og tror på deg når du forteller han noe. Men lang ventetid kan være vanskelig, særlig siden man må gå via de svært lite hyggelige sekretærene som spør og graver og bryr seg for mye om ting de ikke har noe med!

Han lytter, snakker og forklarer og du føler du blir hørt og får hjelp. Det er det som teller. Han bryr seg og er alltid hyggelig. Noe som også er bra er akutt timene der du kan få hjelp samme dag om det er ledig, veldig fint for oss som ikke planlegger når vi skal bli syke. Kommer aldri til å bytte ut Pål.