Trond Holager

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Trond Holager er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Trond Holager

Kjempegod lege

Hadde Holager som fastlege mens jeg var student i Vestfold. Var så skeptisk til å bytte bort min fastlege i Oslo, men så glad da jeg måtte Holager. Han tok meg på alvor og fulgte meg opp veldig bra. Kort ventetid.

Av og på

Flink til å henvise videre til spesialister. Finner konkrete løsninger på konkrete symptomer. Bytter litt på å være forståelsesfull og det å komme med krasse og litt spesielle utsagn. Bra at han setter spørsmål ved mye sykefravær, men ved diffuse symptomer og selv diagnoser refererer han stadig til at visse ting muligens sitter "mellom øra".

Alt i alt en god lege

Jeg har hatt Holager som fastlege i 10 år og har i all hovedsak vært fornøyd. Han er god på "konkrete" plager og henviser villig videre til spesialister der det er behov for det, og anerkjenner også psykosomatiske problemstillinger. Siste par år var jeg likevel ikke fornøyd da jeg hadde en del plager som var diffuse og vanskelige å finne ute av. Etterhvert følte jeg at jeg fikk et hypokonder-stempel som gjorde vanskelig å få full tillit videre.

Veldig god lege

Oppmerksom, intelligent, effektiv og klok. Humoristisk og veldig hyggelig. HAn oppdaget at jeg hadde thyroxinsvikt og fikk meg på Levaxin, selv hadde jeg ingen mistanke men trodde jeg var kald, slapp og sliten på grunn av nettopp avsluttet brystkreftbehandling (cellegift). Strålende lege! Ikke noe som er negativt eller som bør bli bedre.

Den beste legen jeg har hatt.

Trond Holager er den beste legen jeg har hatt. Han er oppmerksom og har omsorg for sine pasienter. Han forhører seg med spesialister om nødvendig.

Meget flink lege

Har en lett tone med meg som pasient, flink til å forklare og virker veldig faglig dyktig.

Informativ, systematisk og lyttende

Har hatt denne fastlegen i 8 år, og har bare gode erfaringer. Er regelmessig på rutinebesøk, og setter spesielt pris på den gode oppfølgingen, informasjonen og evnen til å forklare på mitt nivå. Sterk vekt på forebyggende, og evnen til å lytte til mine egne betraktninger, enten de er verdifulle for forebyggelse, diagnose og behandling eller mer irrelevante. Har også merket klar og jevn forbedring i allmenntilstand disse årene.

En utrolig god lege

Utrolig flink, gir seg aldri før han finner ut av problemet, fantastisk god lytter.
En unik lege