Trond Holager

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Midtløkken legekontor
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Trond Holager er en av 34 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Trond Holager

Utdatert og nedverdigende

Anbefales ikke, opplever holager som en arrogant, utdatert og nedverdigende lege som verken lytter eller følger opp.

Og er du gravid, så bør du velge en annen lege!

Men det øvrige personalet oppleves som hyggelige og hjelpsomme!

Faglig oppdatert og omsorgsfull lege

Som helsepersonell selv tør jeg påstå at Holager er den dyktigste legen jeg har møtt. Han er seriøs, faglig sterk, forklarer informasjon på en enkel måte og har en unik omsorgsevne. Opplever at han tar meg på alvor og følger meg opp til tross for en travel hverdag. Ønsker å utrette Holager min takknemlighet for å ha forbedret min livskvalitet og helse generelt.

Kjempegod lege

Hadde Holager som fastlege mens jeg var student i Vestfold. Var så skeptisk til å bytte bort min fastlege i Oslo, men så glad da jeg måtte Holager. Han tok meg på alvor og fulgte meg opp veldig bra. Kort ventetid.

Av og på

Flink til å henvise videre til spesialister. Finner konkrete løsninger på konkrete symptomer. Bytter litt på å være forståelsesfull og det å komme med krasse og litt spesielle utsagn. Bra at han setter spørsmål ved mye sykefravær, men ved diffuse symptomer og selv diagnoser refererer han stadig til at visse ting muligens sitter "mellom øra".

Alt i alt en god lege

Jeg har hatt Holager som fastlege i 10 år og har i all hovedsak vært fornøyd. Han er god på "konkrete" plager og henviser villig videre til spesialister der det er behov for det, og anerkjenner også psykosomatiske problemstillinger. Siste par år var jeg likevel ikke fornøyd da jeg hadde en del plager som var diffuse og vanskelige å finne ute av. Etterhvert følte jeg at jeg fikk et hypokonder-stempel som gjorde vanskelig å få full tillit videre.