Liad Scharf

Kipervika Legesenter AS

2011

Kipervika Legesenter AS Telefonnummer70 10 46 5070 10 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
Liad Scharf er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Liad Scharf

Dårlig lege. Ambefales ikke

Byttet fastlege etter absolutt ingen hjelp fra denne legen. Han er tafatt og viser ingen interesse for sine pasienter..

Trygg nøye og kunnskapsrik

Mitt møte med Schaef er udelt positivt. Han tar pasienten på alvor. Han har evne til å lytte, noe som skaper trygghet for meg som pasient

Ønsker ny fastlege !

Overfladisk ! Måtte vente 1 mnd før timeavtale. Møtte opp og ble ikke hørt eller ivaretatt. 5 minutter varte den konsultasjonen. Man føler seg lite verd når man er blitt 65 år og har helseplager.

Aldri mer!

Mer arrogant lege skal man lete lenge etter! Tok ikke på alvor hva jeg sa, hever skuldrene og bagatelliserer problemet jeg kom med. Jeg gjentok meg selv og stilte spm til svarene han ga meg, da fikk jeg korte avvisende svar tilbake. Altså, ingen hjelp og få! Kjente jeg var rasende inni meg når jeg gikk derifra,og bestemte meg for at dit skal jeg aldri igjen! Heldigvis fikk vi god hjelp på legevakt senere på dagen!

Uinteressert og arrogant

Jeg har aldri gruet meg for å gå til lege før, noe jeg dessverre har måtte gjøre endel de siste 4-5 årene. Men, nå når jeg fikk denne nye fastlegen, så kvier jeg meg, og foretrekker å sitte i timesvis på legevakten. Avfeier de tingene som jeg har hatt tett dialog om med mine tidligere fastleger.