Liad Scharf

Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
Liad Scharf er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Liad Scharf

Ønsker ny fastlege !

Overfladisk ! Måtte vente 1 mnd før timeavtale. Møtte opp og ble ikke hørt eller ivaretatt. 5 minutter varte den konsultasjonen. Man føler seg lite verd når man er blitt 65 år og har helseplager.

Aldri mer!

Mer arrogant lege skal man lete lenge etter! Tok ikke på alvor hva jeg sa, hever skuldrene og bagatelliserer problemet jeg kom med. Jeg gjentok meg selv og stilte spm til svarene han ga meg, da fikk jeg korte avvisende svar tilbake. Altså, ingen hjelp og få! Kjente jeg var rasende inni meg når jeg gikk derifra,og bestemte meg for at dit skal jeg aldri igjen! Heldigvis fikk vi god hjelp på legevakt senere på dagen!

Uinteressert og arrogant

Jeg har aldri gruet meg for å gå til lege før, noe jeg dessverre har måtte gjøre endel de siste 4-5 årene. Men, nå når jeg fikk denne nye fastlegen, så kvier jeg meg, og foretrekker å sitte i timesvis på legevakten. Avfeier de tingene som jeg har hatt tett dialog om med mine tidligere fastleger.

Veldig dårlig

Har aldri opplevd en lege som virker så usikker på faget sitt. Utrivelig legekontor. Anbefaler ingen å benytte seg av han som fastlege.

Tok ikke min situasjon på alvor

Denne legen opplevde jeg som svært lite opptatt av å sette seg inn i min situasjon og forstå, avbrøt meg hele tiden og jeg fikk inntrykk av at han egentlig ikke var interessert i å hjelpe meg. Fnøs av meg og bagatelliserte noe jeg uttrykte var vanskelig for meg. Jeg følte meg veldig liten når jeg la ut om det jeg sliter med, og opplevde at han så ned på meg.
Selv om han også sa noe om at min situasjon ikke var bra for meg og at jeg måtte ha det bedre, så hjelper jo ikke det når han ikke egentlig gjorde noe for å hjelpe meg i å få bedret situasjonen. Jeg er glad for at dette ikke er fastlegen min.