Tom Indahl Hotnes

Tlf: 33 31 94 55 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Indahl Hotnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Forståelsesfull

Har kun vært hos han et par ganger men sitter med følelse av å bli hørt og forstått. Han er flink til å forklare og spørre.
Av de bedre jeg har vært hos. Anbefales.

En trygg og god fastlege

En trygg og god fastlege som tar seg tid til å forklare. Aldri noe problem å komme inn samme dag, dersom man har behov. Ikke alltid Hotnes er på kontoret, men det er vel naturlig da han er godt voksen. Vært hos ham siden 80-tallet.

Umulig legekontor å få kontakt med

Hotnes har jeg kun truffet to ganger, og han virker både flink og rutinert.
Det hjelper dog ikke når han selv ikke er på jobb, og kontoret ellers er gjennomsyret av arroganse og uvilje!

Ekspedisjonen synes det er viktigere og stå med ryggen til og diskutere strikking enn å ekspedere!

Det lar seg ikke gjøre og ringe hit da telefonsystemet ikke fungerer. Man kan få kontakt via melding, men hvis en trenger "hastetime", sykemelding osv. er svaret alltid at man må ringe.... Uansett hvor mange ganger jeg forklarer at samtale alltid blir brutt etter 20 min. venting i telefonkø!...
Ettersom det ikke går å ringe så er situasjonen totalt låst. (Jeg klarte ikke engang å få till en time for sykemelding ved personlig oppmøte!?...)

Jeg trenger ikke ofte lege, men dette er min erfaring hver gang jeg har hatt med dette kontoret å gjøre!
Hvis en ikke trenger lege, uten kun påfyll av resept så fungerer det.
Ellers er dette kontoret totalt ubrukelig!!

Tenker om å bytte fastlege

Har ikke fått nøye behandling for smertene mine, ikke undersøker skikkelig som forventer, for raskt undersøkelser, må prøve å virkelig finne ut hva er som er ikke bra i pasienters kroppen, føler som det handler om penger, virksomhet orientert

Fantastisk god lege.

Tom er en fantastisk god lege.. Han tar deg seriøst, hører på det du har å si og hjelper etter aller beste evne. Synd han har trappet ned og sjelden er der selv.. Derfor valgte jeg å bytte for meg og sønnen min. (Vanskelig å komme frem på tlf. Var ihvertfall)