Tom Indahl Hotnes

Brygga legekontor Tønsberg

1979

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tom Indahl Hotnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Har hatt han som fastlege i over 10 år. Veldig godt fornøyd. Han følger godt opp og sender meg videre til spesialist om nødvendig.

Holder ikke det de lover.

Jeg fikk et godt inntrykk av Tom Hotnes når jeg var der på første timen, han virket flink og hadde mye erfaring. Men det hjelper ikke når han ikke holder det han lover, jeg ble utrolig skuffet å livet mitt har ikke vært lett i etterkant i det hele tatt. Virker som han er totalt utbrent å gir fullstendig blaffen i mange tilfeller. Noe skryt og mye kritikk.

Styr unna

Har hatt denne legen i snart år. Er ofte hos legen da jeg sliter med mye psykisk og trenger mye hjelp.

Har derimot på dette året bare møtt Hotnes én gang
i løpet av dette året. Er veldig slitsomt å måtte forholde seg til nye leger (og turnusleger) hele tiden. Det blir ingen som kjenner din komplette historie, og jeg har fått mange dårlige råd.

De som jobber på kontoret er veldig hyggelige, men jeg kommer til å bytte lege nå.

Forståelsesfull

Har kun vært hos han et par ganger men sitter med følelse av å bli hørt og forstått. Han er flink til å forklare og spørre.
Av de bedre jeg har vært hos. Anbefales.

En trygg og god fastlege

En trygg og god fastlege som tar seg tid til å forklare. Aldri noe problem å komme inn samme dag, dersom man har behov. Ikke alltid Hotnes er på kontoret, men det er vel naturlig da han er godt voksen. Vært hos ham siden 80-tallet.