Tom Indahl Hotnes

Autorisasjon (1979)

Tom Indahl Hotnes er en av 36 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Byens beste lege?

Byens beste fastlege- er min erfaring.
Dr Hotnes har vært min familielege i mer enn 20 år. Alltid tilgjengelig når barna var syke. Fru Dr Hotnes var også en stor og trygg ressurs, for datidens småbarnsforelder.
Synd han snart skal gi seg - for de skoene blir utfordrende å fylle!

Ærlig og konkret

Har brukt Hotnes i ca 30 år. Han lytter, og er løsningsorient. Jeg har kroniske psykiske lidelser, men klarer meg nå med medisiner og faste samtaler med hotnes.har hatt div psykologer og psykiatere, men det er samtalene med hotnes jeg sitter igjen med mest. De andre på kontoret bidrar til at det er ett trygt og godt legesenter. Vi er heldige som kan ha så flotte mennesker som tar vare på oss.

Trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Har hatt han som fastlege i over 10 år. Veldig godt fornøyd. Han følger godt opp og sender meg videre til spesialist om nødvendig.

Holder ikke det de lover.

Jeg fikk et godt inntrykk av Tom Hotnes når jeg var der på første timen, han virket flink og hadde mye erfaring. Men det hjelper ikke når han ikke holder det han lover, jeg ble utrolig skuffet å livet mitt har ikke vært lett i etterkant i det hele tatt. Virker som han er totalt utbrent å gir fullstendig blaffen i mange tilfeller. Noe skryt og mye kritikk.

Styr unna

Har hatt denne legen i snart år. Er ofte hos legen da jeg sliter med mye psykisk og trenger mye hjelp.

Har derimot på dette året bare møtt Hotnes én gang
i løpet av dette året. Er veldig slitsomt å måtte forholde seg til nye leger (og turnusleger) hele tiden. Det blir ingen som kjenner din komplette historie, og jeg har fått mange dårlige råd.

De som jobber på kontoret er veldig hyggelige, men jeg kommer til å bytte lege nå.