Tom Indahl Hotnes

Brygga legekontor Tønsberg

1979

107 av 1900

Brygga legekontor Tønsberg Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tom Indahl Hotnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Holder ikke det de lover.

Jeg fikk et godt inntrykk av Tom Hotnes når jeg var der på første timen, han virket flink og hadde mye erfaring. Men det hjelper ikke når han ikke holder det han lover, jeg ble utrolig skuffet å livet mitt har ikke vært lett i etterkant i det hele tatt. Virker som han er totalt utbrent å gir fullstendig blaffen i mange tilfeller. Noe skryt og mye kritikk.

Styr unna

Har hatt denne legen i snart år. Er ofte hos legen da jeg sliter med mye psykisk og trenger mye hjelp.

Har derimot på dette året bare møtt Hotnes én gang
i løpet av dette året. Er veldig slitsomt å måtte forholde seg til nye leger (og turnusleger) hele tiden. Det blir ingen som kjenner din komplette historie, og jeg har fått mange dårlige råd.

De som jobber på kontoret er veldig hyggelige, men jeg kommer til å bytte lege nå.

Forståelsesfull

Har kun vært hos han et par ganger men sitter med følelse av å bli hørt og forstått. Han er flink til å forklare og spørre.
Av de bedre jeg har vært hos. Anbefales.

En trygg og god fastlege

En trygg og god fastlege som tar seg tid til å forklare. Aldri noe problem å komme inn samme dag, dersom man har behov. Ikke alltid Hotnes er på kontoret, men det er vel naturlig da han er godt voksen. Vært hos ham siden 80-tallet.

Umulig legekontor å få kontakt med

Hotnes har jeg kun truffet to ganger, og han virker både flink og rutinert.
Det hjelper dog ikke når han selv ikke er på jobb, og kontoret ellers er gjennomsyret av arroganse og uvilje!

Ekspedisjonen synes det er viktigere og stå med ryggen til og diskutere strikking enn å ekspedere!

Det lar seg ikke gjøre og ringe hit da telefonsystemet ikke fungerer. Man kan få kontakt via melding, men hvis en trenger "hastetime", sykemelding osv. er svaret alltid at man må ringe.... Uansett hvor mange ganger jeg forklarer at samtale alltid blir brutt etter 20 min. venting i telefonkø!...
Ettersom det ikke går å ringe så er situasjonen totalt låst. (Jeg klarte ikke engang å få till en time for sykemelding ved personlig oppmøte!?...)

Jeg trenger ikke ofte lege, men dette er min erfaring hver gang jeg har hatt med dette kontoret å gjøre!
Hvis en ikke trenger lege, uten kun påfyll av resept så fungerer det.
Ellers er dette kontoret totalt ubrukelig!!