Tom Indahl Hotnes

Brygga legekontor Tønsberg Mann, 68 år

Autorisert1979
Ledige plasser 54 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brygga legekontor Tønsberg

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tom Indahl Hotnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Umulig legekontor å få kontakt med

Hotnes har jeg kun truffet to ganger, og han virker både flink og rutinert.
Det hjelper dog ikke når han selv ikke er på jobb, og kontoret ellers er gjennomsyret av arroganse og uvilje!

Ekspedisjonen synes det er viktigere og stå med ryggen til og diskutere strikking enn å ekspedere!

Det lar seg ikke gjøre og ringe hit da telefonsystemet ikke fungerer. Man kan få kontakt via melding, men hvis en trenger "hastetime", sykemelding osv. er svaret alltid at man må ringe.... Uansett hvor mange ganger jeg forklarer at samtale alltid blir brutt etter 20 min. venting i telefonkø!...
Ettersom det ikke går å ringe så er situasjonen totalt låst. (Jeg klarte ikke engang å få till en time for sykemelding ved personlig oppmøte!?...)

Jeg trenger ikke ofte lege, men dette er min erfaring hver gang jeg har hatt med dette kontoret å gjøre!
Hvis en ikke trenger lege, uten kun påfyll av resept så fungerer det.
Ellers er dette kontoret totalt ubrukelig!!

Tenker om å bytte fastlege

Har ikke fått nøye behandling for smertene mine, ikke undersøker skikkelig som forventer, for raskt undersøkelser, må prøve å virkelig finne ut hva er som er ikke bra i pasienters kroppen, føler som det handler om penger, virksomhet orientert

Fantastisk god lege.

Tom er en fantastisk god lege.. Han tar deg seriøst, hører på det du har å si og hjelper etter aller beste evne. Synd han har trappet ned og sjelden er der selv.. Derfor valgte jeg å bytte for meg og sønnen min. (Vanskelig å komme frem på tlf. Var ihvertfall)

Dyktig og ansvarlig

Har vært pasient hos denne legen i over ti år. Han er en ansvarlig og dyktig lege. Restriktiv med nervemedisiner. Sprengt kapasitet, så ved telefonisk kontakt, må man begynne å ringe tidlig på morgenen, og forvente en del ventetid.

Beste legen jeg har hatt

Har vært familiens lege så lenge jeg husker. Trygt og godt. Han lytter og snakker til deg så du forstår. Kan ta deg imot på veldig kort varsel. Over det hele veldig godt fornøyd.