Tom Indahl Hotnes

Nedre Langgate 26 3126 Tønsberg
Tlf: 33 31 94 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Indahl Hotnes er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Tom Indahl Hotnes

Umulig legekontor å få kontakt med

Hotnes har jeg kun truffet to ganger, og han virker både flink og rutinert.
Det hjelper dog ikke når han selv ikke er på jobb, og kontoret ellers er gjennomsyret av arroganse og uvilje!

Ekspedisjonen synes det er viktigere og stå med ryggen til og diskutere strikking enn å ekspedere!

Det lar seg ikke gjøre og ringe hit da telefonsystemet ikke fungerer. Man kan få kontakt via melding, men hvis en trenger "hastetime", sykemelding osv. er svaret alltid at man må ringe.... Uansett hvor mange ganger jeg forklarer at samtale alltid blir brutt etter 20 min. venting i telefonkø!...
Ettersom det ikke går å ringe så er situasjonen totalt låst. (Jeg klarte ikke engang å få till en time for sykemelding ved personlig oppmøte!?...)

Jeg trenger ikke ofte lege, men dette er min erfaring hver gang jeg har hatt med dette kontoret å gjøre!
Hvis en ikke trenger lege, uten kun påfyll av resept så fungerer det.
Ellers er dette kontoret totalt ubrukelig!!

Tenker om å bytte fastlege

Har ikke fått nøye behandling for smertene mine, ikke undersøker skikkelig som forventer, for raskt undersøkelser, må prøve å virkelig finne ut hva er som er ikke bra i pasienters kroppen, føler som det handler om penger, virksomhet orientert

Fantastisk god lege.

Tom er en fantastisk god lege.. Han tar deg seriøst, hører på det du har å si og hjelper etter aller beste evne. Synd han har trappet ned og sjelden er der selv.. Derfor valgte jeg å bytte for meg og sønnen min. (Vanskelig å komme frem på tlf. Var ihvertfall)

Dyktig og ansvarlig

Har vært pasient hos denne legen i over ti år. Han er en ansvarlig og dyktig lege. Restriktiv med nervemedisiner. Sprengt kapasitet, så ved telefonisk kontakt, må man begynne å ringe tidlig på morgenen, og forvente en del ventetid.

Beste legen jeg har hatt

Har vært familiens lege så lenge jeg husker. Trygt og godt. Han lytter og snakker til deg så du forstår. Kan ta deg imot på veldig kort varsel. Over det hele veldig godt fornøyd.

Den beste legen jeg har hatt:)

En flott lege som tar enn på alvor, har hatt han i familien siden 1991, og alle i familien er meget fornøyd med han. Han er dyktig, hyggelig, lytter og er omsorgsfull. Bare masse positivt å si om han.

Veldig fornøyd

Har brukt Dr. Hotnes i 35 år og er kjempefornøyd. Flink med unger og er rolig og lytter og har stor omsorg.
Har etter hvert blitt et hyggelig legesenter med flere leger og med hyggelige folk på laboratoriet og i resepsjonen.

Meget godt fornøyd totalt

Dersom noe haster, uten å være livstruende på noen måte, får jeg komme inn samme dag som jeg forespør. Hotnes er ikke av den typen som er mer interessert i datamaskinen enn deg. Han både lytter og forklarer, og den anvendte psykologi han gir, kan være legende i seg selv. Har benyttet denne legen i mange år og er meget fornøyd. Det eneste negative er vanskeligheter med å komme gjennom pr telefon.

Den beste legen jeg har gått til.

Har hatt Dr.Hotnes som Lege siden 80-tallet. Minus tre år jeg var i Oslo.

En lege som er hjelpsom når du spør ,men virker likegyldig

han er sløv ,leser ikke brev fra andre leger --- du må be om allting --så en føler det går på gammmel vane . Spør aldri hvordan en har det og du føler deg dum når du går der fra.