Siri Urnes Hovland

Postboks 102 3251 Larvik
Siri Urnes Hovland er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Siri Urnes Hovland

Forståelsesfull

Ble møtt med forståelse og vennlighet i en vanskelig livssituasjon. Hun hadde god til og så på meg gjennom hele samtalen. Gjemte seg ikke bak dataskjermen slik noen gjør.

Byttet etter kort tid

Dessverre ingen god kjemi med denne legen, og byttet derfor etter kort tid da jeg følte hun overhodet ikke tok meg på alvor.

Hun virket tafatt og lite interessert i mine problemer. Det virket som om jeg var til bry de gangene jeg var der og ikke en eneste gang undersøkte hun meg.
Hun satt med hendene i fanget og viste ingen tegn til at hun ønsket å hjelpe, den eneste "hjelpen" jeg fikk var blodprøver, eneste fornuftige jeg kan gi henne positive poeng for.

Byttet lege og ble tatt på alvor. Fikk svar på det jeg ønsket å vite, fikk to nye diagnoser hvor en av dem førte til operasjon (er nå frisk).

Hadde hun tatt seg tid og gjort noen undersøkelser hadde jeg blitt frisk før, i stedet gikk jeg unødvendig lenge uten behandling.

God på kommunikasjon, lyttende lege.

Fikk også et ufrivillig bytte av fastlege, men er veldig fornøyd med denne legen. Lett å snakke med, du føler at hun hører på det du sier, tar deg på alvor og gir gode tilbakemeldinger på hvordan ting kan eller bør gjøres videre. Alltid blid og hyggelig.

Byttet henne vekk etter tredje forsøk

Fikk ufrivillig bytte etter å alltid ha hatt samme lege, og var ikke fornøyd.
Denne damen prøvde å holde tilbake latteren imens jeg fortalte mine symptomer, tok meg ikke seriøst og det ble ikke annerledes på noen av de tre timene jeg hadde det året. Det viste seg jeg trengte en operasjon, så er utrolig glad jeg skiftet vekk fra en så uprofesjonell som henne her.

Godt bytte!

Har vært hos Siri Hovland 2 ganger siden jeg skiftet fastlege og er 100% fornøyd. Hun er grundig og hyggelig. Dessuten driver hun ikke overbehandling eller henviser alt mulig til 2.linjetjenesten slik mange andre gjør.