Geir Jentoft Korsmo

Vardåsveien 3 1400 Ski
Geir Jentoft Korsmo er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Geir Jentoft Korsmo

Trygg og Kunnskapsrik

Veldig fornøyd med Korsmo. Ringer meg opp i forhold til resultater på prøver, og er veldig flink til å lytte.

Vold mot pasienter

Til alle som bruker røyken og hurumlegevakt: inatt var jeg innom og fikk snakke med lege Geir Korsmo av psykiatriske grunner. Etter en halvtime hadde han pratet mer i tlf med kamerater enn med meg og mammaen min. Ett lite spørsmål om hans evner innen psykiske lidelser fikk han til å klikke fullstendig. Han ba oss om å gå, deretter ble han fysisk med både moren min å meg. Ting gikk ut av styr, og jeg ble forbanna - ja, for ingen får legge sin hånd på min mor på den måten. Deretter fikk vi også støtte fra en ukjent mann, som rett etterpå ble bedt om å dra med sin veldig syke sønn. Hvor forbanna jeg er akkurat nå er vanskelig og si, men tusen takk til Mamma og nn som ble med meg. Setter pris på det ♡

Rusmisbruker mor

Jeg var sammens med min sønn som har store rusproblemer. Jeg har aldrig i hele mitt liv møtt så mye motstand som jeg gjorde i dag.jeg er sjokkert på hvor dårlig jeg ble behandlet av Korsmo. Aldrig blitt behandlet sånn. Ikke bra