Samantha Salvesen Adams

Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Samantha Salvesen Adams er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Samantha Salvesen Adams

Svært dyktig fastlege

Samantha oppleves som svært kompetent og dyktig i sin jobb som lege. Min erfaring er at hun lytter nøye og skaper trygghet hos meg som pasient. Spesielt fornøyd med oppfølging under svangerskap! Anbefales!

Flink lege, men kan virke litt kjølig

Jeg synes denne legen er flink. De gangene jeg har vært der har hun tatt problemene mine på alvor, henvist videre og vært grundig. Har opplevd at hun har brukt den tiden hun trenger når du er inne, uten å stresse og kaste deg fortest mulig ut. Hun kan virke noe kjølig, men jeg tror egentlig ikke hun er det. Men hvis du ønsker en varm og personlig lege, så er kanskje ikke dette rette personen, men hvis du ønsker en lege som gjør jobben og som er interessert i å løse problemene dine så er hun topp! En av legesekretærene er ganske sur og det er ganske lang ventetid for å få time (tre uker).

God og dyktig lege

Jeg oppfatter dr Adams som en grundig og dyktig lege. Hun tar seg tid til å lytte til problemer, og ser årsakssammenhenger. Henviser videre ved behov. Tar seg tid til å finne ut av ting.

Tidvis litt forsinket, og kan ta litt lang tid før du får time med mindre det haster.

Hyggelig lege

Hun virket hyggelig og interessert, og følte jeg ble tatt på alvor.
Jeg ringte til kontoret 2 ganger. En av gangene var en av sekretærene litt sur, men det får jeg bare tåle, det er tross alt legen man forholder seg til stort sett.

Dyktig og grundig, men reservert

Min oppfattning av Adams er at hun er veldig grundig og dyktig men det overrasker meg at hun er så reservert. Jeg blir litt usikker i forhold til henne fordi min tidligere fastlege var varm, blid og omgjengelig. Jeg velger å fortsette hos Adams fordi hun tar meg på alvor og virker som om hun gjerne vil finne ut av problemene og hjelpe.
En av legesekretærerne er temmelig sur og lite imøtekommende og det er synd men ikke noe jeg kan gjøre noe med, tenker jeg.