Samantha Salvesen Adams

Tlf: 22 56 70 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Samantha Salvesen Adams er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Samantha Salvesen Adams

Ingenting å utsette

Hu virker flink, hyggelig og effektiv. Har ingenting å utsette og vil derfor anbefale henne på det varmeste.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar ting på alvor og henviser alltid videre. Hun har mye empati, men er samtidig effektiv og løsningsorientert.

Rett på sak, grundig og svært dyktig

Adams er den dyktigste fastlegen jeg har hatt. Hun er empatisk, grundig, svært kunnskapsrik og tar mine spørsmål og bekymringer på alvor (også når de viser seg å være mindre viktige).

Det er også liten tvil om at hun er en "no-nonsense"-type; her er det rett på sak og ikke alltid mye rom for snikksnakk. Dette ser jeg på som en av hennes store styrker - men ser av andres kommentarer her at det ikke nødvendigvis faller i god jord. Det er synd, men folk er vel forskjellig.

Anbefaler henne mao. på det varmeste.

Manglende innlevelse er min opplevelse

Jeg har valgt å bytte fastlege. Adams opplevde jeg som lite tilgjengelig, veldig forsinket, stresset og med lite innlevelse. Hun stilte få spørsmål og kom ikke med forslag til løsninger. Lite mimikk, smil og heller et noe stamt uttrykk var det jeg ble møtt med. Følte meg til bry under besøkene.

Det var ikke alltid hyggelig å henvende seg til de i resepsjonen heller. Jeg fikk følelsen av alt var vanskelig og at det var et ork å finne ledig time eller at det jeg trengte hjelp til sikkert ikke ville la seg gjøre.

Svært dyktig fastlege

Samantha oppleves som svært kompetent og dyktig i sin jobb som lege. Min erfaring er at hun lytter nøye og skaper trygghet hos meg som pasient. Spesielt fornøyd med oppfølging under svangerskap! Anbefales!