Samantha Salvesen Adams

Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Samantha Salvesen Adams er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Samantha Salvesen Adams

Hyggelig lege

Hun virket hyggelig og interessert, og følte jeg ble tatt på alvor.
Jeg ringte til kontoret 2 ganger. En av gangene var en av sekretærene litt sur, men det får jeg bare tåle, det er tross alt legen man forholder seg til stort sett.

Anbefaler ikke denne legen

Opplevde at Adams ikke var interessert i å hjelpe meg i det hele tatt. Jeg fortalte om mitt sykdomsbilde, men hun virket lite interessert og fikk meg til å føle at jeg kun var til bry. (omfattende sykdomsbilde, så det krever en del av legen for å få oversikt). Hun fikk meg til å føle at jeg kun var til bry ved å snakke om hvor mye penger hun ville tape på å sitte med etterarbeid for å sette seg inn i min sykdom og sa direkte at det var hun faktisk ikke interessert i. Hun var mer opptatt av å prate om legenes arbeidsvilkår enn å hjelpe meg med min helse. Jeg opplevde hun som kald, uinteressert og lite imøtekommende. Hun hadde også en frekk og nedlatende fremtoning. Anbefaler IKKE denne legen.

Dyktig og grundig, men reservert

Min oppfattning av Adams er at hun er veldig grundig og dyktig men det overrasker meg at hun er så reservert. Jeg blir litt usikker i forhold til henne fordi min tidligere fastlege var varm, blid og omgjengelig. Jeg velger å fortsette hos Adams fordi hun tar meg på alvor og virker som om hun gjerne vil finne ut av problemene og hjelpe.
En av legesekretærerne er temmelig sur og lite imøtekommende og det er synd men ikke noe jeg kan gjøre noe med, tenker jeg.

Jeg er svært fornøyd med denne legen

Jeg stiller meg totalt uforstående til de dårlige anmeldelsene av denne legen.

Jeg blir alltid hilst med smil når jeg kommer, og dersom det er forsinkelser beklager hun dette.

Jeg opplever Adams som nøye, og føler jeg blir lyttet til når jeg snakker. Hun er veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis i undersøkelser. Hun er alltid blid og hyggelig når jeg er inne hos henne, og jeg opplever at jeg får god og riktig behandling.

Som ung kvinne er det også veldig betryggende for meg å ha en lege som også er en relativt ung kvinne.

Beste legen jeg har hatt!

Første lege som har hørt på meg og tatt tiden til å spørre hvordan jeg faktisk har det. Mens andre leger bare blir ferdig med deg så fort du har spurt det du kom for, så tar Dr.Adams tid til å spørre "hvordan har du det ellers", eller ytdyper det du kom for. Hun tar ekstra tid på dem som trenger det. Flott lege!