Samantha Salvesen Adams

Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Samantha Salvesen Adams er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Samantha Salvesen Adams

Uinteressert og arrogant

Er lite interessert, spør spørsmål, men svarer selv. Avbryter behandlingsfaser / seponering. Konstant forsinket, fremstår kald og likegyldig. Kan absolutt ikke anbefales.

Dårlig

Kjølig, smilte ikke, fikk meg bsre til å føle meg til bry. Hun spørte ingenting og var totalt uinteressert. Så lei av å gå til dårlige leger som ikke liker å jobbe med mennesker en gang. Anbefales ikke!

Ikke den beste legen jeg har hatt

Det som var bra var at hun hilset, det er jo alltids hyggelig.

Så det mer negative:

Tok over 10 dager før jeg fikk time.

Satt og ventet i ca. 55 min før jeg ble ropt opp. Timen tok sikkert 6-7 min.
Når jeg snakket om problemene mine, viste hun svært dårlig evne til empati og forståelse.
Virket veldig distansert, og som om hun hadde det veldig travelt og ville bare få timen min unnagjort så fort som overhodet mulig.

Veldig flink, men..

Veldig flink, tar rette valg og diagnoser. Gjør det veldig enkelt og greit. Hun virker litt skummel og kjølig i begynnelsen, men hun er veldig hyggelig! Systemet borte er litt leit, spesielt timebestilling.

Lyttende og nøye

Svært fornøyd. Hun jobber effektivt, men er nøye og ber om assistanse dersom hun er i tvil. Lett å snakke med og forståelsesfull. Fremstår trygg og flink i sin jobb. Følte meg ivaretatt og forstått. Kan gi henne de beste anbefalinger.