Henry Pär-Olov Jönsson

Dr. Pär Jönssons Legekontor Mann, 67 år

Autorisert1996
Ledige plasser 282 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr. Pär Jönssons Legekontor

Storgaten 92 3060 Svelvik
Henry Pär-Olov Jönsson er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Henry Pär-Olov Jönsson

Den beste lege en kan få. Attlid like , lyttende og faglig dykktig. .

En lege jeg har stor tillit til og som det er lett å prate med.
Og som forstår deg og er faglig dykktig i sitt arbeid.
Det han sier han skal gjøre gjør han og han har dyktig kunnskap
om tiltak. Jeg er over maks fornøyd med ham. Og glad for at jeg
har fått ham som min lege. Ikke minst er det avslappende å komme inn på hans legekontor for legesøsøster er like blid og velkommende og dyktig.

En utrolig hyggelig og tillitsvekkende lege, som lytter til pasienten å viktigst av alt en meget faglig dyktig lege!

Meget kompetent lege

Har brukt denne legen i flere år. Han tar seg tid til meg som pasient, er lyttende, "tilstede" og pedagogisk i sin tilnærming. Har et godt humør!

Fantastisk, og det er ikke overdrevent!

Etter noen år med få legebesøk, hadde jeg en lege i Drammen, som hverken hadde tid eller interesse av å hjelpe meg videre som pasient, da jeg virkelig trengte hjelp. Etter å ha hørt med venner ble jeg anbefalt Pär. Jeg takker de fortsatt for det tipset, jeg har aldri opplevd noen lege som virkelig prøver å sette seg inn i problemene mine og hva han kan gjøre for meg som pasient. Til tross for at det er mange pasienter hos ham, går det rimelig greit å få time, iallefall om jeg selv kan være fleksibel. Takk, og jeg gleder meg til hvert besøk!

Beste som finnes.

Jeg er kronisk syk og har brukt jønsson i flere år. Før jeg kom til han ble jeg ikke sendt videre til undersøkelser eller til spesialister. Det endret seg så fort jeg kom gjennom dørene til Jønsson. Han lytter alltid og har forståelse for hvordan du har det. Han ordner opp med en gang. Om du trenger henvisning så sender han henvisning dit det går raskest. Han bryr seg virkelig om pasientene sine. Og sist men ikke minst, når du kommer dit med et problem så er han flink til og finne ut hva som feiler deg. Han er en dyktig lege. Legesekretærene har har hatt og har der er også kjempe dyktige og hyggelige folk. Ikke noe vondt og si i det hele tatt. Kan være vanskelig og komme gjennom på tlf og man må gjerne vente noen minutter for å komme inn. Men ikke mye. Det er jo slik når det er mange som ringer og mye pesienter. Men når du har time der så er det du som er i fokus og de tar seg tid til deg. ++++