Henry Pär-Olov Jönsson

Storgaten 92 3060 Svelvik
Tlf: 33 77 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henry Pär-Olov Jönsson er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Henry Pär-Olov Jönsson

Den beste lege en kan få. Attlid like , lyttende og faglig dykktig. .

En lege jeg har stor tillit til og som det er lett å prate med.
Og som forstår deg og er faglig dykktig i sitt arbeid.
Det han sier han skal gjøre gjør han og han har dyktig kunnskap
om tiltak. Jeg er over maks fornøyd med ham. Og glad for at jeg
har fått ham som min lege. Ikke minst er det avslappende å komme inn på hans legekontor for legesøsøster er like blid og velkommende og dyktig.

En utrolig hyggelig og tillitsvekkende lege, som lytter til pasienten å viktigst av alt en meget faglig dyktig lege!

Meget kompetent lege

Har brukt denne legen i flere år. Han tar seg tid til meg som pasient, er lyttende, "tilstede" og pedagogisk i sin tilnærming. Har et godt humør!

Fantastisk, og det er ikke overdrevent!

Etter noen år med få legebesøk, hadde jeg en lege i Drammen, som hverken hadde tid eller interesse av å hjelpe meg videre som pasient, da jeg virkelig trengte hjelp. Etter å ha hørt med venner ble jeg anbefalt Pär. Jeg takker de fortsatt for det tipset, jeg har aldri opplevd noen lege som virkelig prøver å sette seg inn i problemene mine og hva han kan gjøre for meg som pasient. Til tross for at det er mange pasienter hos ham, går det rimelig greit å få time, iallefall om jeg selv kan være fleksibel. Takk, og jeg gleder meg til hvert besøk!

Beste som finnes.

Jeg er kronisk syk og har brukt jønsson i flere år. Før jeg kom til han ble jeg ikke sendt videre til undersøkelser eller til spesialister. Det endret seg så fort jeg kom gjennom dørene til Jønsson. Han lytter alltid og har forståelse for hvordan du har det. Han ordner opp med en gang. Om du trenger henvisning så sender han henvisning dit det går raskest. Han bryr seg virkelig om pasientene sine. Og sist men ikke minst, når du kommer dit med et problem så er han flink til og finne ut hva som feiler deg. Han er en dyktig lege. Legesekretærene har har hatt og har der er også kjempe dyktige og hyggelige folk. Ikke noe vondt og si i det hele tatt. Kan være vanskelig og komme gjennom på tlf og man må gjerne vente noen minutter for å komme inn. Men ikke mye. Det er jo slik når det er mange som ringer og mye pesienter. Men når du har time der så er det du som er i fokus og de tar seg tid til deg. ++++

Meget kompetent og erfaren lege

Fra første besøk viser han interesse og bestrever seg på å danne seg et historisk bilde av ens helsetilstand. Vi har benyttet oss av ham som huslege helt siden han begynte å arbeide i svelvik.

Flink til og lytte, og har tid til meg.

En lege som har tid til og lytte, og jeg føler at jeg blir hørt når jeg er der.

Lege med meget empati og evne til og lytte og forstå pasienten, gjør alt for og fikse ting fort og nøyaktig

En lege som man år tillit til og som kan sette seg inn i andres problemer på en møte så du føler deg meget vel etter og har vært der.

Sjef!!

Beste legen jeg har hatt!! Får en god opplevelse hver gang

Svelviks beste fastlege!

Han er der for pasienten. Han lytter til deg. Han tar deg på alvor. Og han følger deg opp. Takk Jønsson.

VERDENS BESTE LEGE

HAN TAR VIRKELIG VARE PÅ PASIENTENE SINE OG FÅR TIME KJAPT. BEDERE LEGE KAN MAN IKKE FÅ

Beste legen jeg har hatt :)

Han er den første legen jeg har hatt som virkelig hører etter når en prater, han får ting gjort.

Den beste legen familien har hatt.

Legen er topp. Du blir sett på som et menneske, ikke et nr i rekken.Blir tatt på alvor. Man føler seg velkommen og ikke til bry.