Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Mangel på empati og forståelse

Jeg ringer inn til legen da jeg har blitt ufrivillig gravid og ønsker og få veiledning samt en hendvisning til gynokolog ettersom jeg er tidligere operert i livmoren.

Jeg vil vite mine alternativer samt hvor langt jeg er på vei for å ta en endelig avgjørelse om å fortsette svangerskapet eller avslutte. Her opplever jeg stor mangel på kunnskap og ikke minst empati. Han småler i telefon og sier at jeg bare burde beholde ettersom jeg tidligere operert. Han er ekstremt arrogant og kan på ingen måte behandle pasienter.

Her blir jeg på ingen måte tatt seriøst der jeg sitter i en sårbar situasjon og kommer ingen vei uten hendvisning.

Ønsker at denne saken blir tatt tak i ettersom han på ingen måte skal hverken kommentere eller ytre egne meninger om mitt valg angående og fortsette et svangerskap eller ikke.

Aldri tilgjengelig

Overfladisk, lite karismatisk og alt for kjapp med sine vurderinger.
Jeg mener at det å ta på seg så mange pasienter for å så redusere tilgjengeligheten på grunn av videre studie er rett og slett elendig

Videre studier er obligatorisk. Skulle tro man ønsket at leger videreutdanner seg, og holder seg faglig oppdatert??!

Besvart av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Meget bra lege

Lars har tid før deg, du blir sett og det bli tatt de prøver som trengs. Må du henvises blir du det. Lars husker deg fra gang til gang. Dette er en av de beste av fastlege du kan få. Om han ikke har ledig plass så sett deg i kø.

Trygg og flink

Dr. Gullestad er en flink lege. Har ingen problemer med å få time hos han og han tar alt jeg sier på alvor. Er veldig fornøyd med valg av fastlege.

Veldig sjeldent ledig time

Min fastlege Gullestad er det veldig vanskelig å få time hos. Du skal være utrolig heldig om du klarer å få en time i løpet av et halvt år. Jeg har ikke noe imot han personlig, men når han er oppført som min fastlege og ikke klarer å utføre jobben med å følge meg opp som pasient er jeg veldig skuffet. Vil ikke anbefale Lars Gullestad som fastlege for andre.