Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Grenesinspektør i en konfliktsone, er bra beskrevet tidligere!!!

Først må jeg si at: Jeg ikke vanligvis pleier å gi tilbakemeldinger på slike forum, samt at jeg før 2014 gikk til fastlege max 1-3 ganger i året.

Legen er utrolig arrogant å du føler at du sitter i en konfliktsone, transitthall, der han overhodet ikke tar deg på alvor. Mulig han er overarbeidet, men en kommer aldri noe sted med han.

"Det eneste han har greie på er piller". Det virker som han er svært kunnskapsrik om, men når du som pasient sier at pillene fungerer, påstår han at de ikke gjør det.

Det var da jeg sa:

"Er det Du eller Jeg som spiser de pillene her" ??? -

Forøvrig hyggelig personalet og meget gode fasiliteter på Oslo Vest.

men jeg trengte en skikkelig lege!!!

He is great Doctor

He is a humble doctor who has lots of knowledge. He pays attention to what you say. He gives practical advice. The only downside is making an appointment. It might take time to get an appointment which is quite normal. since he is really good at what he does as a doctor. Absolutely, he is the best GP I ever had in a long time.

Arrogant og lite empatisk

Jeg har hatt Gullestad som fast lege i en kort periode. Perioden skal forbli kort, for maken til arroganse hos en fast lege skal man lete lenge etter. Her har du en suveren "besser wisser" ! Han vet hva som er best for meg, og dette vet han uten å kjenne meg. Dette er den minst empatiske legen jeg noensinne har møtt.
Anbefales ikke

OK lege, vanskelig å få time

Har lite og utsette på dr. Gullestad, men det er alltid 3-4 uker ventetid for å få time. Er som regel ikke timer ledig hos andre leger på senteret heller, kun hvis du benytter den private tjenesten som er dyrere og ikke går på frikortet.
Jeg krøp til korset og bestilte en hastetime på søndag en gang jeg trengte sykemelding. Fikk beskjed om at fastlegen måtte skrive sykemelding dagen etter. Endte opp med å bestille ny hastetime hos fastlegen dagen etter og bruke 2500,-.

Takk for meg.

Fantastisk lege

En ung og meget dyktig lege. Har alltid tid til å høre på pasienten og vet hva han gjør. Han gjør hva han kan for at du skal føle deg trygg, og er flink til å henvise deg videre om du ber om det. Har så langt alltid funnet riktig medisin når det trengs. Tar seg tid til å høre på hva du har å si. Er meget fornøyd med fastlegen.