Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Ubehagelig lege

Legen var effektiv, men ubehagelig å snakke med. Han hadde dessverre en nedlatende og arrogant væremåte, slik at jeg følte meg som en idiot fordi jeg var der. Og jeg er ikke den som løper ned legekontoret. Føltes mest som å snakke med en grenseinspektør i en konfliktsone.

Helt greit

Selve Colosseum klinikken er et merkelig konsept. Man må bare glemme å få haste time hos Lars Kristian. Han har aldri tid til slike timer. Hver gang man ringer for å bestille time så tar det minste en halvtime før resepsjonen svarer.

Hvis man et heldig nok til å få time hos Lars Kristian så er han hyggelig og hører på pasienten og prøver alltid å finne en løsning på problemet.

Men han har alltid tid hvis man besøker ham i legevakten og betaler 900 kr.

Endelig en lege som tar deg på alvor

Etter årevis med leger som halvhjertet har lyttet til hva jeg har hatt å si, så har jeg endelig funnet en lege som tar meg på alvor, og som skjønner at ikke alt er som det skal. Det verste som finnes er å føle at legen din sitter og tenker at du er hypokonder, når det er tydelig at du feiler noe. Lars Gullestad er en lege som virker å være interessert i å komme til bunns i hva det er som er roten til plagene - istedet for å forsøke å få deg ut døra så fort som mulig. Anbefales på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg byttet til Lars etter å ha havnet hos han to ganger tilfeldig på Colusseum legevakten. I begge tilfeller var han grundig og forklarte godt alt det jeg ville vite.
Etter jeg byttet har jeg ikke blitt skuffet. Han er absolutt en lege som tar deg på alvor, er på ditt lag og henviser videre når det trengs. Anbefaler han på det sterkeste.

Skuffet

Lars har vært min lege i kanskje 2 år men har sjeldent fått time hos han, som regel er det en praktikant jeg får time hos.
Syns han virker som en god lege når jeg faktisk får time hos han.
Men i dag ringte jeg for å få akutt time og som vanlig var han ikke ledig.
Når jeg ankommer da er Lars i resepsjonen og snakker med sykepleierne som han har gjort nesten hver gang jeg er der.
Jeg ankommer 10 minutter før min time og hele tiden er han i resepsjonen, etter jeg kommer ut fra praktikanten er han fortsatt i resepsjonen.
Vet ikke helt hvorfor han ikke hadde ledig time for sin pasient når han tydeligvis hadde masse tid for sykepleierne. Dette er ikke første gang men etter i dag har jeg fått nok av hvordan han praktiserer og bytter lege. Veldig uprofesjonelt.