Bjørg Klemetsdal

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Bjørg Klemetsdal er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Bjørg Klemetsdal

Bedre fastlege finnes ikke

En meget flink lege, følger opp både meg og min sønn på en god måte. Viser forståelse og medmenneskelighet. Føler meg trygg som pasient, hun vet hva hun snakker om, og får rask tilbakemelding om jeg ringer inn med spørsmål.
Anbefales !

Uinteressert

Bjørg smiler alltid da jeg kommer inn på kontoret, men hun virker noe uinteressert i meg som pasient, føler at hun ikke tar meg på alvor.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Hun er alltid på jakt etter riktig diagnose, og finner det raskt, fordi hun alltid sjekker ut alt som er nødvendig for å bli sikker. Føler meg alltid trygg på at jeg får riktig hjelp fra henne. Hun fant riktig diagnose på meg på første forsøk, etter at flere leger forsøkte å finne ut av dette i 3 år uten hell.
Dette er en lege som er interessert i pasientene sine og som leverer veldig gode tjenester hele tiden. Jeg kan varmt anbefale henne som fastlege!

Den beste legen jeg har hatt!

Hadde innkomstintervju (første gangen jeg har opplevd). Følger opp og tar ting på alvor. Forklarer også på en måte som er lett å forstå, og har en behagelig aura!

Ryddig

Følger opp pasienten på både psykisk og fysisk plan. Ga ypperlig behandling under svangerskapet mitt. Kommer med klare,entydige beskjeder.