Julie Olimstad Kvia

Cura Legesenter AS

2013

Cura Legesenter AS Telefonnummer51 65 12 1851 65 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 2 4050 Sola
Julie Olimstad Kvia er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Julie Olimstad Kvia

Lyttende og flink

Veldig fornøyd med Julie som lege. Planen var egentlig å skifte fastlege pga avstand til legesenteret. Men etter vi fikk Julie kommer vi ikke til å bytte.
Også fornøyd med de andre ansatte, aldri problem å få legetime og aldri lang ventetid på venterommet.

God lege

Veldig fornøyd med min lege.....Hun er snill and flink. Hun har tid for pasienter og hjelper. Hun er flink med både voksne og barn

Flink og trygg lege

Julie er utrolig hjelpsom, effektiv og lytter til hva man sier. Hun får fart på saken det gjelder med å ringe, henvise og trykke på de rette knappene. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos henne. En merker tydelig at hun bryr seg om å finne den beste løsningen. Dette gjelder også de andre legene jeg har vært innom på klinikken. Kort ventetid hver gang jeg er der, så legene der er punktlige. Må også nevnes de hyggelige resepsjon- og lab ansatte.

Fantastisk, sympatisk og lyttende

Meget hyggelig lege som tok seg tid til virkelig å hjelpe oss bestilte spesialist vi tre og det tok kun litt over en mnd.

Aldri kommet inn til henne

Styr unna dette legesenteret hvis du trenger legetime samme uke. Utrolig lang ventetid og veldig vanskelig å komme gjennom på telefonen. Når jeg endelig kom igjennom var det en sur dame som svarte og var skikkelig nebbete. Spurte om navnet mitt flere ganger og var helt ukonsentrert og kunne tilslutt få en time om 2 uker.

Vet ikke om Julie er en bra lege, siden jeg blir å bytte pga tilgjengelighet.