Lars Krogh

Tlf: 33 18 05 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Krogh er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Lars Krogh

Veldig fornøyd

Er ny pasient hos denne legen. Presis, høffelig, hyggelig med et smil om munnen. Nøyaktig undersøkelse og behandling . Topp totalinntrykk både for legen og hans medarbeidere på legekontoret. Noe helt annet en det jeg har møtt som pasient på andre legekontorer i nærheten.

En god lege.

Har de siste årene hatt store problemer med prolaps i ryggen og isijas. Har fått meget god hjelp med dette, henvisninger til spesialist, MR og fysioterapeut. Meget godt fornøyd etter 12 år med samme lege.

Grusom lege uten empati

Gå ikke til denne legen hvis du har psykiske problemer, du vil verken møte forståelse eller få den hjelpen du trenger. Han har ingen empati, hører ikke på deg, er kvass i det han sier og rett å slett behandler pasienten dårlig. Somler eller glemmer henvisninger ol må stadig purres på om igjen og om igjen. Han kan også finne på å krangle med deg når du er der. Forstår ikke at han fortsatt KAN praktisere som lege. Mitt beste råd STYR unna denne LEGEN.

Elendig lege!!

Trodde ikke på meg da jeg slet psykisk. Var der tre ganger for akkurat det og måtte til slutt be en annen om å fortelle hvordan det var å leve med en person som slet.( som da var meg). Ble da sendt til en fagperson som sa at hun ikke kunne hjelpe meg. Denne legen mener alltid at han har rett og er veldig sta. Lite lyttende og forstår seg ikke på dette med psykisk helse. Veldig krevende å snakke med han da han tar all energien fra deg og man blir ganske irritert. Jeg byttet lege og nå får jeg all den hjelpen jeg trenger.!

Min lege i 20 år

Lars Krogh er en lege med bein i nesa og er ikke redd for å snakke til de som trenger å høre for eksempel sjefer som ikke tror på din sykdom.
Han har alltid hørt på meg , hatt tid til meg og sendt med videre ved behov og ønske.Han ringer alltid når jeg ber om det .
Jeg er kjempe fornøyd og gruer meg til han går i pensjon for da må jeg finne en like stødig kunnskapsrik og forståelsesfull lege .

Lege med dårlig tid og liten forståelse.

Jeg har vært på en del legebesøk hos krogh, å han viser liten forståelse og er ikke flikk til å lytte. Han har lett for å bli irritert og kan lett snakke nedlatende til deg. Å det som topper alt etter en elendig legetime er at han sier tydelig at du må betale for timen i gangen, som om han barer er ute etter penger.....

Så styr unna!

Flink lege

Har hatt Lars Krogh som fastlege i 18 år. Trives godt og blir alltid tatt godt hånd om. Han har god erfaring og kunnskap. Han nøler heller ikke med å videresende til spesialist om det trengs. Han er effektiv, men har alltid tid til meg når jeg er hos han.

Helt ok

Flink ved fysiske plager. Manglende forståelse og hjelp ved psykiske plager. Byttet derfor lege for å få hjelpen jeg trengte.

Meget bra lege.

Så lenge eg har hat Lars som lege så har eg vært fornøyd, til tider veldig stresset meg eller sein god lege.

Legen min

Vet at enkelte sarte sjeler er misfornøyd med han. Fordi du kan ikke komme til han å si.. Jeg er så dårlig, at jeg føler meg litt svimmel, og trenger sikkert en lang sykemelding, og stakkar meg. Da ser han morskt på deg, og sier: Er du helt sikker på at du er så syk og ikke kan gå på jobben? He he. Dette er kun fordi han er fra Bergen, og vestlendinger har en mer direkte måte å prate på. Så er du litt stakkarslig, og ikke helt klarer å si tingene som de er, og vil at legen skal synes litt synd på deg. Så finnes det sikkert mange jatte leger der ute.
Har hatt Lars Krogh i over 10 år. Får den beste oppfølging eg behøver, han er kjempe dyktig lege. Han er en av få leger som faktisk tar hensynet til, at eg som pasient kan ha kunnskap om mine ting.

Den beste legen jeg har hatt.

Legen tar seg alltid god tid til å lytte, og gir dermed stor tillit tilbake. Har alltid en god følelse under legekonsultasjon, og kunne aldri tenke meg å bytte fastlege.

Saklig, empatisk og dyktig

Har hatt han som min lege flere år. Opplever at han ønsker å komme til bunns i mine problemstillinger. At han er Ikke bruker unødig tid på meg ser jeg på som en effektiv tidsbruk. Føler meg allikevel tatt vare på. Han ringer tilbake når jeg ber om det, og holder det han lover. Opplever han som faglig sterk. Anbefaler han.

Arrogant

Jeg har byttet bort fra denne legen da han ikke husket meg fra gang til gang og virket generelt uinteressert. Han har derimot mye kunnskap.

Nei!

Svært dårlig oppfølging, dårlig tilstedeværelse og kald. Til tider direkte uprofesjonell. Anbefales ikke til pasienter med kroniske/langvarige sykdommer/plager.

Kan bli mye bedre

Jeg oppfatter han brå og sint. Han har en nedlatende tone og manglende empati. Skemelding og legeerklæring må purres på mange ganger. Jeg byttet lege

Han er en empatisk og har en forståelse av problemstillingen som jeg ikke har sett maken til.

Jeg vil bare annbefale Dr. Lars Krogh på det sterkeste, En meget dyktig og empatisk Lege med kompetase deretter. Takk så mye for støtten hilsen en fornøyd pasient

Nja...

Denne legen nektet å sende meg til undersøkelser for migrene. Først etter mange år gikk han med på at jeg trengte medisiner. Blanda følelser for legen.