Lars Krogh

Postboks 102 3251 Larvik
Lars Krogh er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Lars Krogh

En god lege.

Har de siste årene hatt store problemer med prolaps i ryggen og isijas. Har fått meget god hjelp med dette, henvisninger til spesialist, MR og fysioterapeut. Meget godt fornøyd etter 12 år med samme lege.

Grusom lege uten empati

Gå ikke til denne legen hvis du har psykiske problemer, du vil verken møte forståelse eller få den hjelpen du trenger. Han har ingen empati, hører ikke på deg, er kvass i det han sier og rett å slett behandler pasienten dårlig. Somler eller glemmer henvisninger ol må stadig purres på om igjen og om igjen. Han kan også finne på å krangle med deg når du er der. Forstår ikke at han fortsatt KAN praktisere som lege. Mitt beste råd STYR unna denne LEGEN.

Elendig lege!!

Trodde ikke på meg da jeg slet psykisk. Var der tre ganger for akkurat det og måtte til slutt be en annen om å fortelle hvordan det var å leve med en person som slet.( som da var meg). Ble da sendt til en fagperson som sa at hun ikke kunne hjelpe meg. Denne legen mener alltid at han har rett og er veldig sta. Lite lyttende og forstår seg ikke på dette med psykisk helse. Veldig krevende å snakke med han da han tar all energien fra deg og man blir ganske irritert. Jeg byttet lege og nå får jeg all den hjelpen jeg trenger.!

Min lege i 20 år

Lars Krogh er en lege med bein i nesa og er ikke redd for å snakke til de som trenger å høre for eksempel sjefer som ikke tror på din sykdom.
Han har alltid hørt på meg , hatt tid til meg og sendt med videre ved behov og ønske.Han ringer alltid når jeg ber om det .
Jeg er kjempe fornøyd og gruer meg til han går i pensjon for da må jeg finne en like stødig kunnskapsrik og forståelsesfull lege .

Lege med dårlig tid og liten forståelse.

Jeg har vært på en del legebesøk hos krogh, å han viser liten forståelse og er ikke flikk til å lytte. Han har lett for å bli irritert og kan lett snakke nedlatende til deg. Å det som topper alt etter en elendig legetime er at han sier tydelig at du må betale for timen i gangen, som om han barer er ute etter penger.....

Så styr unna!