Lars Krogh

Legegruppen AS

1980

Legegruppen AS Telefonnummer33 18 05 0033 18 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 102 3251 Larvik
Lars Krogh er en av 8 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Lars Krogh

Legen vår i 15 år .

Vi kom til Lars Krogh i 2003 både jeg og min mann, Lars er en fantastisk lege og vi har alltid blitt tatt godt i mot,,han har tid og ser på deg når han snakker til deg . Finner alltid en god løsning på våre problemer ,,tusen takk for all god hjelp i åra som har gått 😃

Veldig fornøyd

Er ny pasient hos denne legen. Presis, høffelig, hyggelig med et smil om munnen. Nøyaktig undersøkelse og behandling . Topp totalinntrykk både for legen og hans medarbeidere på legekontoret. Noe helt annet en det jeg har møtt som pasient på andre legekontorer i nærheten.

En god lege.

Har de siste årene hatt store problemer med prolaps i ryggen og isijas. Har fått meget god hjelp med dette, henvisninger til spesialist, MR og fysioterapeut. Meget godt fornøyd etter 12 år med samme lege.

Grusom lege uten empati

Gå ikke til denne legen hvis du har psykiske problemer, du vil verken møte forståelse eller få den hjelpen du trenger. Han har ingen empati, hører ikke på deg, er kvass i det han sier og rett å slett behandler pasienten dårlig. Somler eller glemmer henvisninger ol må stadig purres på om igjen og om igjen. Han kan også finne på å krangle med deg når du er der. Forstår ikke at han fortsatt KAN praktisere som lege. Mitt beste råd STYR unna denne LEGEN.

Elendig lege!!

Trodde ikke på meg da jeg slet psykisk. Var der tre ganger for akkurat det og måtte til slutt be en annen om å fortelle hvordan det var å leve med en person som slet.( som da var meg). Ble da sendt til en fagperson som sa at hun ikke kunne hjelpe meg. Denne legen mener alltid at han har rett og er veldig sta. Lite lyttende og forstår seg ikke på dette med psykisk helse. Veldig krevende å snakke med han da han tar all energien fra deg og man blir ganske irritert. Jeg byttet lege og nå får jeg all den hjelpen jeg trenger.!