Lars Krogh

Legegruppen AS Mann, 63 år

Autorisert1980
Ledige plasser 340 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legegruppen AS

Postboks 102 3251 Larvik
Lars Krogh er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Lars Krogh

Elendig lege!!

Trodde ikke på meg da jeg slet psykisk. Var der tre ganger for akkurat det og måtte til slutt be en annen om å fortelle hvordan det var å leve med en person som slet.( som da var meg). Ble da sendt til en fagperson som sa at hun ikke kunne hjelpe meg. Denne legen mener alltid at han har rett og er veldig sta. Lite lyttende og forstår seg ikke på dette med psykisk helse. Veldig krevende å snakke med han da han tar all energien fra deg og man blir ganske irritert. Jeg byttet lege og nå får jeg all den hjelpen jeg trenger.!

Min lege i 20 år

Lars Krogh er en lege med bein i nesa og er ikke redd for å snakke til de som trenger å høre for eksempel sjefer som ikke tror på din sykdom.
Han har alltid hørt på meg , hatt tid til meg og sendt med videre ved behov og ønske.Han ringer alltid når jeg ber om det .
Jeg er kjempe fornøyd og gruer meg til han går i pensjon for da må jeg finne en like stødig kunnskapsrik og forståelsesfull lege .

Lege med dårlig tid og liten forståelse.

Jeg har vært på en del legebesøk hos krogh, å han viser liten forståelse og er ikke flikk til å lytte. Han har lett for å bli irritert og kan lett snakke nedlatende til deg. Å det som topper alt etter en elendig legetime er at han sier tydelig at du må betale for timen i gangen, som om han barer er ute etter penger.....

Så styr unna!

Flink lege

Har hatt Lars Krogh som fastlege i 18 år. Trives godt og blir alltid tatt godt hånd om. Han har god erfaring og kunnskap. Han nøler heller ikke med å videresende til spesialist om det trengs. Han er effektiv, men har alltid tid til meg når jeg er hos han.

Helt ok

Flink ved fysiske plager. Manglende forståelse og hjelp ved psykiske plager. Byttet derfor lege for å få hjelpen jeg trengte.