Julia Katharina Evjen

Ortopedisk kirurgi

1998

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kverneland Legesenter AS Telefonnummer51 22 83 8051 22 83 ...
Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland
Julia Katharina Evjen er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Julia Katharina Evjen

Bryr seg oppriktig

Virker til å bry seg oppriktig om pasientene sine. Er ydmyk ift hva hun kan og hva hun må søke mer informasjon om.

Uprofesjonell og ubrukelig.

Uhøflig, dårlig folkeskikk, klager til pasienter at hun har det travelt, viser lite empati og forståelse, ovenpå og ned holdning. Styr langt unna denne personen hvis det er mulig.

Svært dyktig

Evjen er faglig meget kompetent.
Har selv en ortopedisk skade, Evjen har tatt tak i saken og tatt direkte kontakt med sykehus og fått på plass behandlig og konklusjoner på skade.

Ufølsom

Jeg skiftet fastlege til Julia da jeg trenge en lege som var nærmere der jeg bor. Jeg kom for å snakke om min mentale helse, endte opp med at jeg begynte og grine og hun ga meg bare et iskaldt blikk. Det eneste hun hadde å tilby meg var å sette meg på sterke antideppressiva enn de jeg allerede går på, selv om hun var fult klar over at det var et stort skritt for meg å begynne på sånne medisiner til å begynne med. Gikk fra denne legetimen enda dårlige psykisk enn jeg allerede var. Jeg skiftet lege umiddelbart. Kan være hun har peiling på fysiske plager, men er som om hun ser ned på folk som sliter psykisk.

Er det snakk om mental helse så er ikke dette en lege du bør vurdere, utrolig skuffende.

Lite medmenneskelig!

Har mistro til meg som pasient, hun mente det ble lagt for mye ansvar på henne med meg som pasient, da hun mente en TIDLIGERE poliklinikk som jeg egentlig er på lånt tid på, burde ta seg av alt. Svært misfornøyd. Mente at fordi jeg var blitt uføre så var saken min oppklart, og det var ikke vits i å undersøke mine fysiske plager. Hun tror tydeligvis at fordi du har fått innvilget uføretrygd, så trenger du ikke hjelp lengre.