Flemming Moesgaard

Ørnes legekontor

2014

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ørnes legekontor Telefonnummer75 71 06 0075 71 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gammelveien 7 8150 Ørnes
Flemming Moesgaard er en av 5 fastleger i Meløy

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Flemming Moesgaard

For ung til å være syk

Er 29 år og kan ifølge han ikke være syk på noe som helst vis, kun angst og overdriving påstår han. Ekg med sykelig funn avfeier han med feil med ekg maskinen og at det bare er angst. Får ikke snakke om problemet, timen over før man får åpnet munnen. Han stemplet meg som hypokonder pga jeg slet en stund med sosial angst. Og avfeier alltid alt jeg sier før jeg får sagt det. Veldig dårlig.

Skuffende.

Jeg dro hit for å snakke om problemene mine og prøve å få hjelp. Han nevner en diagnose og sier at det absolutt ikke noen mulighet for at det er det. Timen er over på rundt 4 minutter og jeg forlater veldig skuffet og misfornøyd.
FIKS DETTE!

Fornøyd

Hyggelig og flink.
Synes han tok meg på alvor og hjalp meg med det jeg trengte.
Han tar selv kontakt etter timen om det skulle være noe.

IKKE fornøyd

Har vært hos denne legen to ganger, ikke får jeg smertestillende som jeg tar ved behov, ikke hører han etter heller. Får ikke snakket ferdig før jeg ble avbrutt med at diagnosen på fibromyalgi bare var hypokondri.. okei trodde han skulle hjelpe meg med smertelindring. Ufin lege.