Kari Wessel Larsen

Holtanløkka 1 3188 Horten
Kari Wessel Larsen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Kari Wessel Larsen

Ikke fornøyd

Vi skiftet fra henne som fastlege. Opplevde at hun var noe frekk og litt kjapp noen ganger. Følte at hun ikke lyttet godt nok.

Helt forferdelig

Ett av de verste menneskene jeg har vært borti. Bruker det meste av legetimen til å snakke om seg selv og ha private samtaler på telefon. Rakker ned på pasienten og tar ingen ting seriøst. Hun himler med øynene når man forteller om problemene sine og får det til å høres ut som om alt er pasientens feil. Hun gir dårlig/lite informasjon og er lite faglig god. Anbefales overhodet ikke.

Ikke helt okei

Oppleves ganske så frekk til tider, og ikke alltid like lett å føle seg trygg hos henne. Hun tenker ikke ofte på pasientens beste når hun skriver ut medisiner eller snakker med de.

Min faste fastlege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er rolig og pragmatisk og hører på hva jeg sier. Hun samarbeider med meg for å finne best mulig løsning for min situasjon. De eneste ulempene jeg opplever med denne legen er at legekontoret hun jobber ved har litt korte telefontider og timen er ofte forsinket, men hun er verdt det.

Anbefales IKKE

Hadde hun som fastlege i 2009, det ble meget kortvarig, for å si det sånn. Var 17 år og hun var råfrekk, nedlatende og oppførte seg rett og slett utrolig uproffesjonelt. Istedenfor å hjelpe meg satt hun og nærmest kjefta på meg mens hun stirra inn i pc-skjermen. Dette var pga overvekt og røyking, som ikke engang var tema for timen...