Kari Wessel Larsen

Tlf: 33 08 44 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Wessel Larsen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Kari Wessel Larsen

Forferdelig

Verste legen jeg har vert borti i hele mitt liv.Utrolig uprofesjonell og eier ikke empati .Hun var også veldig uhøflig.Hadde null tillit til henne.Et kommunikasjonskurs hadde virkelig vert på sin plass.

Lei og nedlatende

Du dør ikke, er favorittuttrykket hennes.

Blir ikke tatt på alvor. Dette er ikke legen å gå til hvis man føler seg sårbar. Jeg har grått hver gang jeg har vært der.

Går ikke flere ganger.

Ikke fornøyd

Vi skiftet fra henne som fastlege. Opplevde at hun var noe frekk og litt kjapp noen ganger. Følte at hun ikke lyttet godt nok.

Helt forferdelig

Ett av de verste menneskene jeg har vært borti. Bruker det meste av legetimen til å snakke om seg selv og ha private samtaler på telefon. Rakker ned på pasienten og tar ingen ting seriøst. Hun himler med øynene når man forteller om problemene sine og får det til å høres ut som om alt er pasientens feil. Hun gir dårlig/lite informasjon og er lite faglig god. Anbefales overhodet ikke.

Ikke helt okei

Oppleves ganske så frekk til tider, og ikke alltid like lett å føle seg trygg hos henne. Hun tenker ikke ofte på pasientens beste når hun skriver ut medisiner eller snakker med de.

Min faste fastlege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er rolig og pragmatisk og hører på hva jeg sier. Hun samarbeider med meg for å finne best mulig løsning for min situasjon. De eneste ulempene jeg opplever med denne legen er at legekontoret hun jobber ved har litt korte telefontider og timen er ofte forsinket, men hun er verdt det.

Anbefales IKKE

Hadde hun som fastlege i 2009, det ble meget kortvarig, for å si det sånn. Var 17 år og hun var råfrekk, nedlatende og oppførte seg rett og slett utrolig uproffesjonelt. Istedenfor å hjelpe meg satt hun og nærmest kjefta på meg mens hun stirra inn i pc-skjermen. Dette var pga overvekt og røyking, som ikke engang var tema for timen...

Dønn ærlig. Faglig god

Ved første inntrykk fikk jeg bakoversveis over hvor rett på sak hun var. Opplevde henne først som fordomsfull, men etter å ha vært hos henne et par ganger innså jeg at hun er en meget god lege som bryr seg mer enn de fleste. Hun tar deg seriøst som pasient, og lytter. Gi henne en sjanse, hun har vist seg å være den beste legen jeg har hatt. Rett og slett dyktig!

Ærlig og rett fram

Jeg setter stor pris på å ha Kari som fastlege, har hatt henne i 17 år. Hun er forståelsesfull og hjelper meg med det jeg trenger. Jeg er veldig fornøyd og glad for å ha en lege jeg stoler på.

Tilgjengelig og duktig

Lett å få time med kort varsel, selv om at timeboken er kanskje full.

Hun lytter på en grad som er bedre enn jeg har opplevd hos andre fastleger.

Lett å kommunisere med, til og med på engelsk.

Kommunikasjonssvikt

Opplevde dessverre legen som vanskelig å kommunisere med og med dårlig evne til å forstå situasjonen en befinner seg i

Ufattelig uproff, dømmende og nedlatende

Kari Wessel Larsen kan tidvis komme med kommentarer og bemerkninger som jeg hvor som helst ellers i verden hadde blitt rasende for. Men av en eller annen grunn får jeg ikke meg selv til å "klikke" inne på legekontoret.

Byttet fastlege og fant ut av hvordan en lege skal være - de skal i alle fall ikke være frekke og nedlatende tydeligvis...

Dårlig valg

Dette er en lege som bare har blitt dårligere og dårligere.

Dårlig tid til pasienten, både før, under, og etter ferdig behandlig.

Føler at denne legen ikke tar en på alvor, og er ekstremt dømmende. Anbefales _ikke_.

Dette er mitt første og forhåpentligvis siste fastlegebytte.

Den verste legen jeg har hatt

Hadde henne som fastlege i 2010 og husker opplevelsen fortsatt. Dårligste legebesøkene jeg har hatt! Hun var utrolig kvass og direkte frekk om hun var uenig med meg. Gruet meg til timene. Hadde med meg noen siste timen jeg var hos henne, og da kommenterte hun "jasså, du har med deg moralsk støtte?" ... Utrolig uproffesjonell lege.

Dyktig legen

Takk for hjelpen som kom i riktig tid. Profesjonelt. Hyggelig. anbefaler.

Den beste legen i landet, tror jeg!

Hun tar pasienten på alvor og er virkelig interessert i å hjelpe! Hun tar seg tid og lar seg ikke stresse! Hun jobber antagelig en del overtid, og det håper jeg hun får godt betalt for! Har absolutt ikke noe å klage på!

Travel og distrahert

Kari Wessel Larsen bruker veldig lang tid pr. pasient. Noe som i utgangspunktet kan virke positivt. Problemet er at tiden ikke blir brukt på pasienten selv, men på diverse distraksjoner: Hun må ta en tlf. eller 2. Snakke litt med helsepersonellet om andre pasienter eller saker. Hun virker stresset, overarbeidet og ukonsentrert. Det er vanskelig å få hennes oppmerksomhet lenge nok til å få forklart hva som er grunnen til besøket og hun bagatalliserer ofte problemet på en nedlatende måte. Hun er heller ikke åpen for innspill fra pasienten selv. Det er dermed vanskelig å både bli tatt på alvor og få henvisning til spesialistundersøkelse.

Dyktig lege!

Kari lytter og har erfaring som gjør at du føler deg trygg som pasient.

Hyggelig, men litt for glad i alternative behandlinger.

Veldig flink mtp utredning og er virkelig opptatt av å finne ut av hva som er galt. Problemet kommer i behandlings-delen. Henviser heller til akupunktur og naprapati enn å sørge for ordentlig medisinsk behandling for smerter / langvarige plager. Tar ikke smerter på alvor, mener at innstilling er det viktigste, noe som kan virke veldig nedverdigende. Virker overarbeidet og forhastet mtp antall pasienter.

Utrolig bra lege!!

Etter en langt liv og mange leger er det flott å kunne anbefale denne legen til andre.
Hun har gitt meg tilbake troen på 'legestanden'