Kari Wessel Larsen

Sentrum Legekontor DA

1989

Sentrum Legekontor DA Telefonnummer33 08 44 6033 08 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Holtanløkka 1 3188 Horten
Kari Wessel Larsen er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Kari Wessel Larsen

Kan være nedlatende

I starten var hun nedlatende og tok ikke meg på alvorlig. Jeg var bare altfor lat til å orke å finne meg en ny fastlege så jeg ble i 6 år. Det måtte en skade til, krenket meg og røntgen bilde som bevise skaden for at hun kunne ta meg på alvor etter det. Foretrekker helst vikaren hennes, men har flyttet så bytting av fastlege måtte til. Kort oppsummert: Gruet meg til legetime, måtte forberede meg mentalt for jeg visste aldri hva som møtte meg.

Forferdelig

Verste legen jeg har vert borti i hele mitt liv.Utrolig uprofesjonell og eier ikke empati .Hun var også veldig uhøflig.Hadde null tillit til henne.Et kommunikasjonskurs hadde virkelig vert på sin plass.

Lei og nedlatende

Du dør ikke, er favorittuttrykket hennes.

Blir ikke tatt på alvor. Dette er ikke legen å gå til hvis man føler seg sårbar. Jeg har grått hver gang jeg har vært der.

Går ikke flere ganger.

Ikke fornøyd

Vi skiftet fra henne som fastlege. Opplevde at hun var noe frekk og litt kjapp noen ganger. Følte at hun ikke lyttet godt nok.

Helt forferdelig

Ett av de verste menneskene jeg har vært borti. Bruker det meste av legetimen til å snakke om seg selv og ha private samtaler på telefon. Rakker ned på pasienten og tar ingen ting seriøst. Hun himler med øynene når man forteller om problemene sine og får det til å høres ut som om alt er pasientens feil. Hun gir dårlig/lite informasjon og er lite faglig god. Anbefales overhodet ikke.