Espen Johansen

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 30 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

Avbryter, kjefter, nedlatende

Hele familien har hatt denne fastlegen etter at vi flyttet til Lørenskog, fra ca 2008, og jeg syns han har blitt mer og mer nedlatende, både ved konsultasjoner og telefonsamtaler. Vi pleier ikke å ha mye plager, men ønsker å bli tatt på alvor når vi endelig henvender oss til fastlegen. Dette er blant de tingene vi har vært misfornøyd med:
- Han stiller diagnose før han har hørt beskrivelse eller har undersøkt pasienten.
- Han lytter ikke, og blir nedlatende når pasienten har researchet på forhånd
- Han har kjeftet på (!) min sønn, som har hatt skolevegring: "Nå må du ta deg sammen, du får jo ingen framtid uten skole, hva tenker du at du skal leve av, skal du gå på NAV resten av livet?!!"
Jeg har ønsket å bytte i flere år, men det er vanskelig når det er så få andre med ledig plass. Vi har brukt privat lege isteden.

nedlatende og arrogant

har hatt denne legen i noen år og er mindre og mindre fornøyd med hans behandling og til og med oppførsel. Han tillater seg å flire av mine helseplager, tar ikke mine bekymringer på alvor og forventer at du selv stiller diagnosen før du kommer inn.

Er så fornøyd med Espen. Jordnær lege som tar deg på alvor. Bryr seg om pasienten. Anbefales virkelig!

Dyktig og trivelig lege!

Både min mann og jeg var så heldige å få Espen som fastlege for ett par år siden.
Vi er veldig godt fornøyd med valg av lege etter å ha gått hos andre fastleger som ikke har "gjort jobben sin".
Han foretar undersøkelser, utreder og sender videre til spesialister ved behov.
Hyggelig personale på legesenteret.

En lege som ivaretar og som tar deg på alvor

Jeg har hatt Espen Johansen flere år, og er urolig fornøyd. Han tar meg på alvor og er en utrolig hyggelig og ivaretakende lege. Han er effektiv men samtidig tar seg tid når det er behov for det.

Espen er en lege som absolutt kan anbefales:)