Espen Johansen

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Tlf: 67 91 15 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Johansen er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

Anbefales ikke dersom du går til andre behandlere

Jeg ble anbefalt Espen som lege. Dessverre ble jeg veldig skuffet over måten han møtte meg på. Da jeg nevnte at jeg gikk til biopat og trengte å ta noen blodprøver, så gikk dialogen ikke bra etter det.
Espen er sikkert en fin lege for de som ikke er "alternative", men jeg følte ikke at han lyttet til meg og følte meg ikke ivaretatt som pasient. Ble sendt ut døren uten noen plan for oppfølging.

Ellers må jeg si at det er hyggelig folk som jobber der, og hun som tok blodprøver av meg var både flink og imøtekommende.

Empatisk, trivelig og flink.

Har brukt Espen nå i snart 10 år hele familien, gjennom alvorlig sykdom. Opplever ham som engasjert, trivelig, kunnskapsorientert og løsningsorientert.

Litt lite tid - men effektiv

Opplever Espen som utrolig blid og hyggelig. Han er super til å henvise videre, men har det litt travelt. Jeg kan gå ut og være VELDIG i tvil om jeg husket å spørre om alt fordi jeg til tider føler at den avmålte tiden til meg er på 2.5 min - selv om jeg har bestilt tid i god tid.

Kritisk feil ved legekontoret

Altså, Espen er helt ok. Man må gjerne fortelle dem og vite på forhånd hva som feiler deg for at de skal gjøre noe. For å si det sånn: sommeren jeg byttet fastlege så var jeg innom legekontoret tre ganger fordi jeg mente jeg hadde urinveisinfeksjon. Espen var vel på ferie så jeg fikk en vikar og hun ene andre legen der. De tok en liten blodprøve hver gang og fortalte meg alltid at jeg ikke hadde det. Jeg ble utrolig frustrert og spurte flere ganger hva det kan være, men de visste ikke. Til slutt byttet jeg fastlege ettersom de ga totalt f i hva som var problemet mitt. Første konsultasjon med ny lege spør han meg om jeg kan være gravid. "Nei, jeg har jo pstav" svarer jeg. Han ville fortsatt ta en test. Og voila! Der var "problemet". Da var jeg 14 uker på vei og en UTROLIG fortvilet 18 åring.

En dyktig og sympatisk lege

Espen har vært vår familie lege siden 2009. Han er en dyktig lege, han er sympatisk, har empati og er rask med å henvise videre om det er nødvendig. Her har man en lege som man har god kommunikasjon med han er veldig flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege

Dyktig lege!

Espen Johansen er den beste legen jeg har hatt! Han er blid og hyggelig, og har alltid tid til å høre på deg. Han er meget behjelpelig med å henvise deg videre; hvis det er ønskelig. Man føler at man blir tatt på alvor, og at man er i de beste hender.

Profesjonell og samtidig menneskelig

En veldig god lege! Hyggelig, profesjonell, effektiv, men haster ikke. Jeg føler at han tar meg på alvor og at han bryr seg om sine pasienter.

Overfladisk lege

Føler at j ikke ble tatt godt i mot, han var arrogant og hadde ikke tid til og forstå meg. Mente at sykmld var en løsning for mine problemer.

Den beste legen jeg har hatt

Espen er en lege som er rolig, flink til å lytte, tar god tid og gjøre gode vurderinger. Viser respekt til pasienten og taler klart. Henviser videre når det trengs. Jeg opplever ham som en empatisk person. Jeg og min familie har hatt han siden 2011 og er svært fornøyde. Anbefales!

En kjempe dyktig lege

Espen er en hyggelig lege og er en av de som behandler pasienter med respekt og viser hensyn. Han gjør jobben sin på en ansvarlig måte uten unødvendige spørsmål og henviser videre hvis det trengs. meget fornøyd!

En utrolig fin lege.

Espen er en lege som virkelig ser deg. Han haster ikke gjennom timen, men tar seg tid til å la deg prate ferdig. Har hatt ham som lege i noen få år nå, og det skal veldig mye til før jeg bytter. Da må det eventuelt være at vi flytter til en annen del av landet, eller at han slutter. Veldig, veldig fornøyd!

den beste legen jeg har hatt

Espen er en flott lege. Han lytter til pasienten og bruker god tid. Han forklarer på en måte som vi forstår og han henviser videre hvis det er nødvendig. Har hatt espen som fastlege siden 2009 og har bare positive tilbake meldinger fra hele familien

Den beste legen jeg har hatt!

Espen tar seg god tid til pasientene, svarer på en måte som er forståelig, tar en på alvor om en har bekymringer! Selv om jeg har flyttet en time unna legekontoret, så kommer jeg ikke til å bytte lege. Superfornøyd!

legen min

espen har tid,svarer meg slik at jeg og forstår og det er jeg meget glad for

Den beste legen jeg har hatt!

Espen lytter til deg, han bryr seg og han hjelper deg til best mulig måte. Han er en kar som ikke har dårlig tid når du først kommer og han sender deg ikke ut med spørsmålstegn. Dette er den beste legen jeg har hatt og han kan anbefales på det beste, skulle gjerne hatt han videre men siden jeg har flyttet et godt stykke unna gjør det seg ikke mulig :(