Espen Johansen

Lørenskog Legesenter Mann, 40 år

Autorisert2005
Ledige plasser 17 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

En dyktig og sympatisk lege

Espen har vært vår familie lege siden 2009. Han er en dyktig lege, han er sympatisk, har empati og er rask med å henvise videre om det er nødvendig. Her har man en lege som man har god kommunikasjon med han er veldig flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege

Dyktig lege!

Espen Johansen er den beste legen jeg har hatt! Han er blid og hyggelig, og har alltid tid til å høre på deg. Han er meget behjelpelig med å henvise deg videre; hvis det er ønskelig. Man føler at man blir tatt på alvor, og at man er i de beste hender.

Profesjonell og samtidig menneskelig

En veldig god lege! Hyggelig, profesjonell, effektiv, men haster ikke. Jeg føler at han tar meg på alvor og at han bryr seg om sine pasienter.

Overfladisk lege

Føler at j ikke ble tatt godt i mot, han var arrogant og hadde ikke tid til og forstå meg. Mente at sykmld var en løsning for mine problemer.

Den beste legen jeg har hatt

Espen er en lege som er rolig, flink til å lytte, tar god tid og gjøre gode vurderinger. Viser respekt til pasienten og taler klart. Henviser videre når det trengs. Jeg opplever ham som en empatisk person. Jeg og min familie har hatt han siden 2011 og er svært fornøyde. Anbefales!