Espen Johansen

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

nedlatende og arrogant

har hatt denne legen i noen år og er mindre og mindre fornøyd med hans behandling og til og med oppførsel. Han tillater seg å flire av mine helseplager, tar ikke mine bekymringer på alvor og forventer at du selv stiller diagnosen før du kommer inn.

Er så fornøyd med Espen. Jordnær lege som tar deg på alvor. Bryr seg om pasienten. Anbefales virkelig!

Dyktig og trivelig lege!

Både min mann og jeg var så heldige å få Espen som fastlege for ett par år siden.
Vi er veldig godt fornøyd med valg av lege etter å ha gått hos andre fastleger som ikke har "gjort jobben sin".
Han foretar undersøkelser, utreder og sender videre til spesialister ved behov.
Hyggelig personale på legesenteret.

En lege som ivaretar og som tar deg på alvor

Jeg har hatt Espen Johansen flere år, og er urolig fornøyd. Han tar meg på alvor og er en utrolig hyggelig og ivaretakende lege. Han er effektiv men samtidig tar seg tid når det er behov for det.

Espen er en lege som absolutt kan anbefales:)

Anbefales ikke dersom du går til andre behandlere

Jeg ble anbefalt Espen som lege. Dessverre ble jeg veldig skuffet over måten han møtte meg på. Da jeg nevnte at jeg gikk til biopat og trengte å ta noen blodprøver, så gikk dialogen ikke bra etter det.
Espen er sikkert en fin lege for de som ikke er "alternative", men jeg følte ikke at han lyttet til meg og følte meg ikke ivaretatt som pasient. Ble sendt ut døren uten noen plan for oppfølging.

Ellers må jeg si at det er hyggelig folk som jobber der, og hun som tok blodprøver av meg var både flink og imøtekommende.