Espen Johansen

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

Kritisk feil ved legekontoret

Altså, Espen er helt ok. Man må gjerne fortelle dem og vite på forhånd hva som feiler deg for at de skal gjøre noe. For å si det sånn: sommeren jeg byttet fastlege så var jeg innom legekontoret tre ganger fordi jeg mente jeg hadde urinveisinfeksjon. Espen var vel på ferie så jeg fikk en vikar og hun ene andre legen der. De tok en liten blodprøve hver gang og fortalte meg alltid at jeg ikke hadde det. Jeg ble utrolig frustrert og spurte flere ganger hva det kan være, men de visste ikke. Til slutt byttet jeg fastlege ettersom de ga totalt f i hva som var problemet mitt. Første konsultasjon med ny lege spør han meg om jeg kan være gravid. "Nei, jeg har jo pstav" svarer jeg. Han ville fortsatt ta en test. Og voila! Der var "problemet". Da var jeg 14 uker på vei og en UTROLIG fortvilet 18 åring.

En dyktig og sympatisk lege

Espen har vært vår familie lege siden 2009. Han er en dyktig lege, han er sympatisk, har empati og er rask med å henvise videre om det er nødvendig. Her har man en lege som man har god kommunikasjon med han er veldig flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege

Dyktig lege!

Espen Johansen er den beste legen jeg har hatt! Han er blid og hyggelig, og har alltid tid til å høre på deg. Han er meget behjelpelig med å henvise deg videre; hvis det er ønskelig. Man føler at man blir tatt på alvor, og at man er i de beste hender.

Profesjonell og samtidig menneskelig

En veldig god lege! Hyggelig, profesjonell, effektiv, men haster ikke. Jeg føler at han tar meg på alvor og at han bryr seg om sine pasienter.

Overfladisk lege

Føler at j ikke ble tatt godt i mot, han var arrogant og hadde ikke tid til og forstå meg. Mente at sykmld var en løsning for mine problemer.