Espen Johansen

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

Anbefales ikke dersom du går til andre behandlere

Jeg ble anbefalt Espen som lege. Dessverre ble jeg veldig skuffet over måten han møtte meg på. Da jeg nevnte at jeg gikk til biopat og trengte å ta noen blodprøver, så gikk dialogen ikke bra etter det.
Espen er sikkert en fin lege for de som ikke er "alternative", men jeg følte ikke at han lyttet til meg og følte meg ikke ivaretatt som pasient. Ble sendt ut døren uten noen plan for oppfølging.

Ellers må jeg si at det er hyggelig folk som jobber der, og hun som tok blodprøver av meg var både flink og imøtekommende.

Empatisk, trivelig og flink.

Har brukt Espen nå i snart 10 år hele familien, gjennom alvorlig sykdom. Opplever ham som engasjert, trivelig, kunnskapsorientert og løsningsorientert.

Litt lite tid - men effektiv

Opplever Espen som utrolig blid og hyggelig. Han er super til å henvise videre, men har det litt travelt. Jeg kan gå ut og være VELDIG i tvil om jeg husket å spørre om alt fordi jeg til tider føler at den avmålte tiden til meg er på 2.5 min - selv om jeg har bestilt tid i god tid.

Kritisk feil ved legekontoret

Altså, Espen er helt ok. Man må gjerne fortelle dem og vite på forhånd hva som feiler deg for at de skal gjøre noe. For å si det sånn: sommeren jeg byttet fastlege så var jeg innom legekontoret tre ganger fordi jeg mente jeg hadde urinveisinfeksjon. Espen var vel på ferie så jeg fikk en vikar og hun ene andre legen der. De tok en liten blodprøve hver gang og fortalte meg alltid at jeg ikke hadde det. Jeg ble utrolig frustrert og spurte flere ganger hva det kan være, men de visste ikke. Til slutt byttet jeg fastlege ettersom de ga totalt f i hva som var problemet mitt. Første konsultasjon med ny lege spør han meg om jeg kan være gravid. "Nei, jeg har jo pstav" svarer jeg. Han ville fortsatt ta en test. Og voila! Der var "problemet". Da var jeg 14 uker på vei og en UTROLIG fortvilet 18 åring.

En dyktig og sympatisk lege

Espen har vært vår familie lege siden 2009. Han er en dyktig lege, han er sympatisk, har empati og er rask med å henvise videre om det er nødvendig. Her har man en lege som man har god kommunikasjon med han er veldig flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege