Espen Johansen

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Espen Johansen er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Espen Johansen

En utrolig fin lege.

Espen er en lege som virkelig ser deg. Han haster ikke gjennom timen, men tar seg tid til å la deg prate ferdig. Har hatt ham som lege i noen få år nå, og det skal veldig mye til før jeg bytter. Da må det eventuelt være at vi flytter til en annen del av landet, eller at han slutter. Veldig, veldig fornøyd!

den beste legen jeg har hatt

Espen er en flott lege. Han lytter til pasienten og bruker god tid. Han forklarer på en måte som vi forstår og han henviser videre hvis det er nødvendig. Har hatt espen som fastlege siden 2009 og har bare positive tilbake meldinger fra hele familien

Den beste legen jeg har hatt!

Espen tar seg god tid til pasientene, svarer på en måte som er forståelig, tar en på alvor om en har bekymringer! Selv om jeg har flyttet en time unna legekontoret, så kommer jeg ikke til å bytte lege. Superfornøyd!

legen min

espen har tid,svarer meg slik at jeg og forstår og det er jeg meget glad for

Den beste legen jeg har hatt!

Espen lytter til deg, han bryr seg og han hjelper deg til best mulig måte. Han er en kar som ikke har dårlig tid når du først kommer og han sender deg ikke ut med spørsmålstegn. Dette er den beste legen jeg har hatt og han kan anbefales på det beste, skulle gjerne hatt han videre men siden jeg har flyttet et godt stykke unna gjør det seg ikke mulig :(