Carl Morten Levy

Tlf: 33 11 81 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Morten Levy er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Carl Morten Levy

Kjempe dyktig lege

Har hatt denne legen i over 20 år helt fantastisk dyktig lege lett å snakke med nøye med å finne ut av ting en god lytter omtenksom

Fantastisk lege!

Dr Levi er en veldig erfaren lege som med sitt gode humør er istand til å gjøre både små og store glade. Han er veldig dyktig og det er tydelig at han har veldig mye erfaring!

Er den lege som jeg trenger

Har last om ham og jeg er veldig førnøjd i ham ,det han som skal følge mine helse til å blir bedre .

Svært dyktig

Har tidligere vært pasient hos Dr. Levy i mange år, men byttet fastlege ettersom han en periode var sykemeldt. Kan si at det er vanskelig å finne en like god lege som Dr. Levy, men heldigvis en dag fikk jeg Dr. Levy som vikar en dag min nåværende fastlege var borte fra jobb. Han var fortsatt like hyggelig, han spurte hvordan man har det, og jeg får følelsen av at han bryr seg veldig om deg som et helt menneske og ikke bare som en pasient. Han er alltid veldig seriøs, og tar alt på alvor, samtidig er han veldig flink til å si ifra dersom han ikke er 100% sikker på noe. Han kommuniserer på en god måte og er svært faglig dyktig, jeg har derfor følt meg godt ivaretatt hos Dr. Levy. Denne legen er absolutt å anbefale.

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Dr Levy i over 20 år og kunne ikke hatt bedre lege. Han tar deg seriøst og gir seg ikke før han har funnet svar/diagnose. Han er empatisk og lyttende, og meget dyktig i faget sitt.

Flott lege

Nøye, beroligende, omtenksom, faglig dyktig, lytter, samler all informasjon i journalen og stiller spm ved noe som kan virke som det hører sammen.

Stoler på han.

Herlig lege!

Denne mannen kan virkelig faget sitt. Han tar seg god tid til deg og vil nesten ikke slippe deg ut av kontoret. Carl antar ingenting, hvis han ikke kan svaret på noe så sier han det. Hver gang jeg spør om noe så vet jeg at svaret jeg får er helt riktig.

flink

grundig lege, flink med mennesker, stoler på ham og anbefaler ham