Carl Morten Levy

Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Carl Morten Levy er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Carl Morten Levy

Svært dyktig

Har tidligere vært pasient hos Dr. Levy i mange år, men byttet fastlege ettersom han en periode var sykemeldt. Kan si at det er vanskelig å finne en like god lege som Dr. Levy, men heldigvis en dag fikk jeg Dr. Levy som vikar en dag min nåværende fastlege var borte fra jobb. Han var fortsatt like hyggelig, han spurte hvordan man har det, og jeg får følelsen av at han bryr seg veldig om deg som et helt menneske og ikke bare som en pasient. Han er alltid veldig seriøs, og tar alt på alvor, samtidig er han veldig flink til å si ifra dersom han ikke er 100% sikker på noe. Han kommuniserer på en god måte og er svært faglig dyktig, jeg har derfor følt meg godt ivaretatt hos Dr. Levy. Denne legen er absolutt å anbefale.

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Dr Levy i over 20 år og kunne ikke hatt bedre lege. Han tar deg seriøst og gir seg ikke før han har funnet svar/diagnose. Han er empatisk og lyttende, og meget dyktig i faget sitt.

Flott lege

Nøye, beroligende, omtenksom, faglig dyktig, lytter, samler all informasjon i journalen og stiller spm ved noe som kan virke som det hører sammen.

Stoler på han.

Herlig lege!

Denne mannen kan virkelig faget sitt. Han tar seg god tid til deg og vil nesten ikke slippe deg ut av kontoret. Carl antar ingenting, hvis han ikke kan svaret på noe så sier han det. Hver gang jeg spør om noe så vet jeg at svaret jeg får er helt riktig.

flink

grundig lege, flink med mennesker, stoler på ham og anbefaler ham