Kjell Rømyhr Lund

Moholt Legesenter AS

1981

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Moholt Legesenter AS
Moholt Allmenning 3 7050 Trondheim
Tlf: 73 82 17 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjell Rømyhr Lund er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kjell Rømyhr Lund

Trygg, menneskelig og jordnær

Har hatt Kjell Rømyr Lund som fastlege siden 1998 og er veldig fornøyd med han som lege og samtalepartner. Her er det ingen ovenfra og ned holdning. Kan snakke med han om alt. Blir tatt på alvor og henvist videre om han ikke finner ut av problemet. Han har masse humor og er en skikkelig trivelig mann. Siden han også er så sprek at han sprang New York Maraton i 2016, regner jeg med at han fortsetter som fastlegen min i mange år framover.

Blir hørt

Hatt Kjell som lege i 23 år. Føler veldig på at jeg blir hørt og tatt seriøst, selv om jeg har kommet med "rare" problemer. Hyggelig er han også! Profesjonell lege, og jeg føler ikke at noe er flaut å ta opp med han.

Erfaren og god lege

Kjell er en svært god lege. Jeg har vært hans pasient i mange år og han har alltid gjort det som senere viste seg å være helt riktig. Grundig, systematisk og svært kunnskapsrik.

Flott lege

Jeg har svert god erfaring med denne legen. Har er flink til å høre på meg som pasient og kommer med gode løsninger på problemer. Er veldig komfortabel med han og føler jeg kan spørre om hva som helst.