Eva Folstad

Gaula Legesenter

Autorisasjon (2002)

Gaula Legesenter Telefonnummer73 18 88 8073 18 88 ...
Per Bortens Veg 3, Idungården 7224 Melhus
Eva Folstad er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Eva Folstad

Bryr seg ikke!

Kom inn med prolaps i ryggen som gjør at jeg ikke har følelse i ene foten. Satt bare å støttet hodet i hånden før hun skrev noen ord på tastaturet og sa likegyldig at siden jeg ammet fikk jeg bare spise paracet og mr-undersøkelse var utelukket. Alt dette et greit, men jeg vil gjerne ha litt forståelse og råd når jeg kommet inn til en lege. Ikke bli avvist med et hevet øyenbryn og bli sendt ut etter få minutter..

Grundig og menneskelig

Er meget fornøyd med min nye fastlege, hun er både empatisk og grundig. Følte meg godt ivaretatt og fikk ikke minst forståelig informasjon hele veien, det har dessverre ikke alltid vært tilfelle med andre fastleger som har snakket "over hodet" på meg.

Empatiløs og likegyldig

Kom inn med sterke hodesmerter som hadde vart i en uke. Følte at hun ikke lyttet til meg, ingen øyekontakt, ingen empati, til tross for at jeg hadde så store smerter at tårene rant. Ble sendt på labben etter få minutter. Deretter måtte jeg sitte på venterommet i nærmere en time før jeg fikk komme inn igjen. Hun konsulterte heldigvis med lege på sykehuset, så jeg fikk riktig dose medisin.
Forklarte ikke hvordan medisinen skulle tas. Farmasøyt på apoteket skjønte ikke resepten, da den ifølge ham beskrev helt feil nedtrapping etter type medikament.
Hun er ikke min fastlege, min var på ferie. Skal ALDRI til denne legen igjen, da jeg ikke følte meg ivaretatt!