Mohammad Sohrabi

Tlf: 63 94 70 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mohammad Sohrabi er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Mohammad Sohrabi

Uklar og høy på pæra

Kom dessverre til han etter min andre flottelege gikk av med pensjon. Han skulle aldri vært lege null empati. Husker ikke avtaler. Lager nye regler som han selv finner på. Snakker nedlatende. Ikke interessert. Ble nevnt jeg kunne være narkoman evt alkoholiker. Synes godt at han misliker deg. Kom deg unna. Maken til arroganse og høy på pæra lege finner du ikke.

Trygg og kunnskap

Han er flink, men har ikke empati for pasienter. Stoler ikke på hva pasienten sier. Det var så tydelig på hans ansikt hvis han liker ikke pasienten.

Godt førsteinntrykk, men hva har skjedd nå?

Jeg byttet over til Sohrabi etter at forrige fastlege ble pensjonist. Ved første time ble jeg positivt overrasket og fikk et godt førsteinntrykk av en grundig og lyttende lege. Men etter hvert som jeg nå har vært der flere ganger, merker jeg at han ikke husker problematikken min fra forrige time, så han er plutselig ikke enig i forslag til tiltak han selv foreslo ved forrige time. Syns også han kan være i overkant utfordrende, ved mitt forrige besøk fikk jeg en ekkel følelse i etterkant som om jeg måtte diskutere meg til å finne en løsning på problemet der Sohrabi plutselig ikke er samarbeidsvillig. Han er svært opptatt av å være «politisk korrekt» og «ha ryggen fri», slik tankegang fungerer ikke når en skal behandle mennesker.

Vennlig, nøye og oppfølgende

Møte med min nye fastlege etter at Sverre Haukaa ble pensjonist, har vært en meget positiv opplevelse.

Lyttende, flink til å stille diagnose.

Nøye og flink til å finne løsninger på sykdomsproblemer. Meget god lege, sørg for å ta opp et problem om gangen , hvis du har flere.