Mohammad Sohrabi

Gardermoveien 6 2050 Jessheim
Mohammad Sohrabi er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Mohammad Sohrabi

En perfekt lege

Fikk ny lege juli 2016 pga foregående gikk av med pensjon. Pr dags dato, er jeg så fornøyd som jeg aldri før har vært. Tar seg tid til meg som pasient, ser meg og hører hva jeg sier...øyekontakt. Veldig grundig. Trenger man å komme inn på dagen, så får man det. Kunne ikke fått bedre lege, enkelt og greit !

Dyktig, imøtekommende og hyggelig.

Har vært hos han noen ganger. Hver gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg tid til å lytte til hva jeg sier, og virker nøye i sine undersøkelser. Er han i tvil er han ikke redd for å kontakte sykehus/spesialist for å forsikre seg og pasienten om hva som bør gjøres. Virker absolutt ut som en meget god erstatning for tidligere lege som gikk av med pensjon. Foreløpig er jeg meget godt fornøyd med Dr. Shorabi

Imøtekommende og dyktig lege

Han tar seg god tid, lytter til pasienten og man føler seg godt ivaretatt.
Han kontakter spesialister ved behov, og han følger opp pasienten.
Han er den legen jeg har vært mest fornøyd med!

Nedlatende

Dette må være den mest nedlatende legen jeg noen gang har vært borti. Helt forferdelig.
Ble spurt om jeg tok narkotika.
Byttet fastlege på dagen.

Lege valgte feil yrke

Kommer til ny lege etter mange fantastiske år med lege som desverre gikk av med pensjon. Den nye legen presenterer seg som advokat og at han jobber for fylkeslegen, og at han er litt advokat for oss pasienter også. Kommer med et tilfelle som man har vært plaget med i mange år, er litt sliten og blir beskyldt for å bruke rusmidler?? Arrogant, ovenpå og mer opptatt av å kritisere tidligere lege som han uttalte som en gammel dum mann som burde sitti inne enn å behandle og lytte til pasienters "plager". Alt for uerfaren til å ta over 1500 pasienter etter å ha lekt lege på jessheim legevakt!!