Mohammad Sohrabi

Sundbytunet Legekontor

• Øre-, nese-, halssykdommer
  • Øre-nese-halssykdommer

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Mohammad Sohrabi er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Mohammad Sohrabi

Flink, men elendig kontor

Sohrabi er utrolig flink som lege, og var veldig fornøyd med han, men når det er umulig å komme gjennom til legekontoret på telefon, og ikke mulig å få tak i time på annen måte enn gjennom helsenorge, og første time er en måned fram i tid føler jeg meg tvunget til å bytte fastlege som ikke jobber på sundbytunet
Er sjeldent hos legen, men når jeg må til legen er det stort sett noe som bør tas iløpet av noen dager til en uke, og da er det kjederlig med en måned vente tid siden de ikke svarer i telefon

Trygg, kunnskapsrik og hører på pasienten

Min opplevelse er at denne legen hører på og bryr seg om meg. Legen virker trygg i sin rolle og skaper trygghetsfølelse. Flink til å sende pasienten videre til nye undersøkelser.

Har byttet fastlege.

Etter å ha vært pasient og kunde hos flere leger ved Sundbytunet beklager jeg den merkantile kompetansen og ikke minst service viljen i den senere tid.

Legens medisinske kunnskaper betviles ikke , men vedkommende bør skolers i forretningsdrift og kundebehandling , denne ble så dårlig at jeg valgte å skifte fastlege.

Dyktig og hjelpsom

En lege som er veldig høflig, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.
Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene.

Å bli hørt er et minstekrav

Hadde Christensen som lege i alle år og fikk etterhvert Kragerud. Byttet til Sohrabi etter familie var svært fornøyd og jeg fikk godt inntrykk av møte med han selv da Kragerud hadde ferie.
Gikk nylig i kjelleren og oppsøkte hjelp hos Sohrabi. Ble diagnosert med utbrenthet. Oppfølgingstime nr 1 ble det ikke snakket om noe av det vi avtalte fra sist. Istedetfor gikk hele timen til å snakke om barnevern som i samtale noen dager senere sa jeg gjerne kunne sette meg på venteliste til ny lege allerede samme dag.
På oppfølgingstime nr 2 fikk jeg beskjed om at det er normalt å være litt sliten og at han ikke kan gjøre noe for meg.
Jeg trenger hjelp legen min nekter meg så de neste ukene før legelistene oppdateres blir det legevakt så langt det lar seg gjøre om vi trenger behandling.
Man får en varm velkomst, men så fort man sitter i stolen og er på et sårbart punkt føler man seg snakket ned til og oversett.
Jeg oppsøker lege 1-2 ganger i året og går ikke dit fordi det er gøy, men fordi jeg har et behov og allerede da har jeg ofte utsatt turen lenge nok. Mitt barn og jeg skal ha en trygg lege som hører på oss. Minstekrav. Det går ikke i mål hos Sohrabi.