Mohammad Sohrabi

Autorisasjon (2008)

Mohammad Sohrabi er en av 34 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Mohammad Sohrabi

Trygg og kunnskapsrik

Trygg og kunnskapsrik lege. Lytter og gir trygge svar, eller sender henvisning videre. Alle i familien har han. Ekstra trygghet at han har øre, nese, hals praksis når man har små barn.

Flink, men elendig kontor

Sohrabi er utrolig flink som lege, og var veldig fornøyd med han, men når det er umulig å komme gjennom til legekontoret på telefon, og ikke mulig å få tak i time på annen måte enn gjennom helsenorge, og første time er en måned fram i tid føler jeg meg tvunget til å bytte fastlege som ikke jobber på sundbytunet
Er sjeldent hos legen, men når jeg må til legen er det stort sett noe som bør tas iløpet av noen dager til en uke, og da er det kjederlig med en måned vente tid siden de ikke svarer i telefon

Trygg, kunnskapsrik og hører på pasienten

Min opplevelse er at denne legen hører på og bryr seg om meg. Legen virker trygg i sin rolle og skaper trygghetsfølelse. Flink til å sende pasienten videre til nye undersøkelser.

Har byttet fastlege.

Etter å ha vært pasient og kunde hos flere leger ved Sundbytunet beklager jeg den merkantile kompetansen og ikke minst service viljen i den senere tid.

Legens medisinske kunnskaper betviles ikke , men vedkommende bør skolers i forretningsdrift og kundebehandling , denne ble så dårlig at jeg valgte å skifte fastlege.

Dyktig og hjelpsom

En lege som er veldig høflig, lytter, er løsningsorientert og behjelpelig på alle plan - nav, videre henvisning behandling, legeerklæringer osv.
Det er lang ventetid på dette legekontoret generelt, dette skyldes nok ikke legene.