Shashi Royala

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Royala er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Royala

Flink og kunnskapsrik

Etter å ha vært pasient hos Engum i mange år, er jeg veldig fornøyd med Shashi. Kan ikke sammenlignes med Engum, som han tok over for. Han hører etter hva du forteller og spør deg om det er noe han lurer på i forhold til syntomene dine, for å være sikker i sin videre vurdering. God oppfølging. Rask og punktlig uten av det går utover pasienten. Vet hva han snakker om til en hver tid. Det er iallefall min erfaring.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt leger med "ta en paraset og gå hjem"-holdning, noe som har gjort at jeg går ikke til legen før jeg har gått over anbefalt dose på reseptfrie legemider. Shashi ble anbefalt til meg av en venn som også har han som fastlege, og første gangen ble suksess! Han HØRER! Hærregud, jeg visste ikke at det fantes leger som faktisk lytter til pasientene!
Andre gang gråt jeg av glede, han fant akkurat mitt problem; viste meg bilde av en muskel han mente kunne være grunnen, og det var akkrat SÅNN jeg hadde vont!
-Jeg ble da 100% trygg på at denne legen gjør hva han kan for å få meg bedre :D

Jeg har flyttet til en annen bydel, men jeg beholder søren meg fastlegen min, uansett hvor mye buss jeg må ta for å komme frem! :)

Ps: bestill time via HelseNorge, da får man velge tidspungt selv og man slipper å ringe :)

En flink lege

Har god kunnskap og er en god lytter. Jeg får tilstrekkelig god informasjon om det jeg lurer på, når det gjelder sykdom og medisiner. Vært hos andre leger, der jeg må fortelle dem om bivirkninger selv m.m som de ikke har peiling på.

Må skjerpe seg.

Prøver og komme gjennom på telefonen til Loddefjord legesenter, Når man endelig kommer gjennom . Får mann beskjed om at legen ikke er tilstede ,og alle akutt er gitt,Og får beskjed om og kontakte legevaken vis de blir for gale,

Ringer ikke legesenter for moro skyld.

Ikke fornøyd!

Hører dårlig etter på dine fysiske plager. Virker som det blir feid bort og at legen virker veldig fraværende. Og virker som han har det veldig travelt og vil bli fort ferdig. Føler ikke at jeg blir lyttet til som pasient. Og beslutninger blir ikke tatt sammen. Men enkelt av han selv. Desverre ikke fornøyd. Synd. Håper det endrer seg.

Telefondamer overkjørte lege! Kommunikasjonsvikter!

Jeg kom rett fra Haukeland Sykehus etter opererte binyren og fikk bekjedde at jeg måtte ha time hos fastlege etter 3-4 dager. Ringte med engang til Loddefjord Legesenter med langeventetid på telefonen. Telefondamen sa at lege ikke har tid pga. legen har akutt pasienter på disse dagene! Snaket med legen i dag at han ikke viste om det i forrige uke! Er jeg ikke en akutt pasienter som kom rett fra sykehus etter operasjon? Hvem som har makter for å gi pasienter time? Lege eller telefondamer?

Tiltede

Ung og lett å kommunisere med,ser ut til å bry seg om pasienten.Denne legen erstattet Per Engum som var min lege gjennom mange år.