Shashi Royala

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Royala er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Royala

god

han er flink lege, tar pas. på alvor,skriver ut resepter, henvisning. jeg er fornøyd...ha en fin dag

Engasjert lege

Royala er en kar som er egnet til å utføre legejobben. Han er engasjert, seriøs og viser omsorg. I mitt tilfelle fikk han en vanskelig oppgave i fanget, noe han tok på strak arm og gjorde en kjempejobb. For meg har denne fastlegen betydd mye og jeg kan ikke få rost ham nok.

Omtenksom, flink og kompetent

Jeg fikk ny fastlege, da Engum sluttet. Er meget fornøyd, Shashi følger opp og gjør grundige undersøkelser. Tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for å hjelpe

Flink og kunnskapsrik

Etter å ha vært pasient hos Engum i mange år, er jeg veldig fornøyd med Shashi. Kan ikke sammenlignes med Engum, som han tok over for. Han hører etter hva du forteller og spør deg om det er noe han lurer på i forhold til syntomene dine, for å være sikker i sin videre vurdering. God oppfølging. Rask og punktlig uten av det går utover pasienten. Vet hva han snakker om til en hver tid. Det er iallefall min erfaring.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt leger med "ta en paraset og gå hjem"-holdning, noe som har gjort at jeg går ikke til legen før jeg har gått over anbefalt dose på reseptfrie legemider. Shashi ble anbefalt til meg av en venn som også har han som fastlege, og første gangen ble suksess! Han HØRER! Hærregud, jeg visste ikke at det fantes leger som faktisk lytter til pasientene!
Andre gang gråt jeg av glede, han fant akkurat mitt problem; viste meg bilde av en muskel han mente kunne være grunnen, og det var akkrat SÅNN jeg hadde vont!
-Jeg ble da 100% trygg på at denne legen gjør hva han kan for å få meg bedre :D

Jeg har flyttet til en annen bydel, men jeg beholder søren meg fastlegen min, uansett hvor mye buss jeg må ta for å komme frem! :)

Ps: bestill time via HelseNorge, da får man velge tidspungt selv og man slipper å ringe :)