Shashi Vedå Royala

Autorisasjon (2011)

Loddefjord Legesenter Telefonnummer55 51 33 6055 51 33 ...
Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Shashi Vedå Royala er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shashi Vedå Royala

Tja

Det må være lov å stusse på en fastlege som går ut i et halvt års permisjon uten forvarsel, og uten mulighet for pasientene til å forholde seg til en fast vikar. Eller kommunisere digitalt med legekontoret når det er informasjon, både om kronisk sykdom og tilkommet, som leveres best på den måten.

3 ukers ventetid på en tilfeldig vikar oppleves heller ikke bra, i den situasjonen.

Verdens beste fastlege!

Når det å flytte vekk fra fastlegen sin er det verste med å forlate Bergen. Da vet man at man har hatt en vanvittig god fastlege!

Dr. Royala har vært min fastlege i ca 7 år, jeg byttet til han siden min forrige fastlege var borte av forskjellige grunner og jeg ble lei av ny vikar hver 3. måned.

Jeg håper jeg finner en fastlege som er halvparten av Royala som neste fastlege, for da har jeg en veldig god fastlege.

Så hva er det som gjør Royala til en så god fastlege, sammenlignet med alle andre fastleger?

Han kan såklart medisin, og det han ikke kan fra før finner han ut av.
Han er det jeg vil kalle en mer "liberal" lege. Hvis noe ikke er skadelig, og det kan hjelpe, så står ikke han i veien for å teste det om man ønsker (så lenge det er lovlig såklart, jeg kan _ikke_ se for meg at han vil risikere legelisensen sin -og det bør han ikke heller, så god lege som han er)

Han er heller ikke låst til at piller og medisin skal fikse alt, dette er en lege man kan snakke om kosthold, tilskudd, meditasjon, psykosomatikk og mye mer med, om man er interessert i å hjelpe kroppen sin til å ha de riktige forutsetninger til å reparere seg selv.

Hvis jeg blir helt frisk, er det takket være denne legen!
Rask diagnose og informasjon om sykdommen og tiltak for å prøve å bli bedre, både medisin, kosthold, tilskudd, meditasjon. Hvis jeg ikke blir helt frisk er det rett og slett ikke i kortene mine å bli helt frisk, jeg kan isåfall slå meg til ro med at alt er prøvd.

Tusen takk for samarbeidet Shashi Vedå Royala, jeg kommer til å savne deg.

God fastlege

Har vært hos Royala 3 ganger på 7 år. Han tar din bekymring på alvor og åpen for hva man selv foreslår av behandling.

Særdeles fornøyd med Shashi Royala!

Jeg ble tildelt Shashi Royala som fastlege etter Per Engum pensjonerte seg. Går sjelden til lege, men har latt meg imponere over hvor grundig og dyktig Royala er når jeg først må gå til legen. Han fant f.eks. en skjult sykdom og henviste meg til spesialisthelsetjenesten. Jeg er nå operert og kan takke Royala så mye for det! Høflig, hyggelig, lyttende og et flott medmenneske. Kommuniserer godt gjennom meldinger på helsenorge.no og genuint interessert i pasientens ve og vel. Så lenge jeg kan vil jeg alltid ha Royala som min fastlege.

Veldig dyktig og oppfølgende lege

Veldig kunnskapsrik og engasjert lege som er tydelig genuint interessert i deg og ditt ve og vel. Gir gode medisinske råd som har vist seg å være helt riktige. Følger deg opp og foreskriver rett behandling og medisin.