Nica Rica Ruiz Martin

Treungvegen 398 3855 Treungen
Nica Rica Ruiz Martin er en av 2 fastleger i Nissedal

Siste vurderinger av Nica Rica Ruiz Martin

Kjeftet på meg

Jeg kom en time forsinket til min første legetime hos denne legen. ( Min forrige hadde sluttet, så jeg måtte følges opp videre av ny lege)
Jeg må ha notert feil tid, eller så har sykepleieren oppgitt feil tid til meg over telefon, dagen før.
Jeg fikk kjeft av denne legen fordi jeg kom til feil tid. Jeg trodde avtalen min var til det tidspunktet jeg hadde notert. Hun var så ufyselig at jeg snudde i døra, og dro hjem igjen. Etter det byttet jeg legekontor.
Min symptomer er bla problemer med hukommelse, svimmelhet, hodepine.... Hun kunne hatt tatt en mildere tone, og bedt meg komme tilbake en annen dag.

Super lege!

Hun var lett å snakke med og jeg følte at hun tok meg på alvor. Hun gjorde grundige undersøkelser og virker faglig dyktig . Blid og hyggelig. En lege jeg fikk tillit til.

skal høre med en annen lege

nyutdannet og støtter seg på annen lege noe som hadde vært bra vis den andre legen hadde kunnskapen.
mye hun ikke har hørt om før og som hun ikke helt veit hvor hun skal finne informasjon om virker det som.

ikke lett å diskutere med eller snakke om hvordan man har det og føler meg fort avfeid.
kan virke nedlatende på måten hun ordlegger seg på som f.eks kommer dette til og ta lang tid i dag?