Søren Bonnichsen

Albums gate 9 3016 Drammen
Søren Bonnichsen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Søren Bonnichsen

HYGGELIG og dyktig lege

Jeg har vært hos doktor Bonnichsen to ganger siden han overtok praksisen til min forrige fastlege. Han tok seg god tid, lyttet og støttet meg i min valg. Jeg kommer til å fortsette hos ham.

Arrogant og usympatisk

Har ikke noe god opplevelse med denne legen. Første legetime var grei nok men etter å ha vært der 10+ ganger har jeg opplevd noen ting jeg ikke setter pris på. Jeg blir ikke lyttet til, han han sine «teorier» og hvis man ikke er enig eller har noe annet å komme med, er det er irrelevant for han. Hadde jeg ikke visst mine rettigheter hadde jeg blitt enda mer overkjørt enn jeg allerede har blitt med denne legen. Denne legen har ikke ivaretatt meg somatisk, hans prioriteringer har ikke noe med pasientens beste å gjøre. IKKE en lege jeg stoler på, føler meg ikke komfortabel med min helse i hans hender. Anbefales ikke.

Usympatisk lege

En mann som ikke lytter til pasienten eller viser interesse for å hjelpe. Han hører ikke etter på hva pasienten faktisk sier og lager sine egne forklaringer på hvordan ting henger sammen. Hvis pasienten påpeker at det han sier ikke stemmer beskylder han pasienten for løgn. En svært usympatisk og arrogant lege.

Trygg og hyggelig

Har vært hos legen idag. Var kjempefornøyd! Tar god tid og gir deg både trygghet og lytter. Han er dansk. Bare positive opplevelser.

Utrolig hyggelig og flink lege

Dyktig lege som både ser og hører på pasienten, og rask til å sende videre til spesialist dersom det er behov for det.
Jeg må jo si at jeg var veldig skeptisk til å bytte både lege og legekontor men jeg er utrolig fornøyd med å bytte til denne legen, og kan trygt anbefale han videre.