Søren Bonnichsen

Åssiden Legesenter DA Mann, 37 år

Autorisert2010
Ledige plasser 752 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Åssiden Legesenter DA
Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen
Søren Bonnichsen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Søren Bonnichsen

Veldig god lege!

Jeg kom til Søren første gang da min egen fastlege var opptatt ved en akutt-time.
Jeg følte jeg ble tatt seriøst og det ble lagt vekt på egen diagnosering i tillegg til symptomer og beskrivelse av problemet.
Har kommet til denne legen ved flere anledninger, og har bare godt å si. Hver gang ble jeg godt ivaretatt, man gikk til bunns i problemet og fant riktig behandling og løsning hver gang.
Har vurdert å bytte til Søren fra min nåværende fastlege, men det er litt dødt løp mellom de to.

Kjempe fornøyd

Jeg har første gang vært på kontoret hans og ble kjempe fornøyd. Han lyttet meg godt og gjorde alt det trengs tror jeg.

Ny fastlege, godt førsteinntrykk!

Jeg var på jakt etter ny fastlege, og etter litt søk, "googling" og tips fra folk som hadde vært hos han, valgte jeg Søren Bonnichsen, ny fastlege på Åssiden Legesenter.
Jeg hadde min første avtale med han i dag, og førsteinntrykket
var svært godt. Han var oppmerksom og lyttende i samtalen, og virket å være godt faglig oppdatert i forhold til mine behov for oppfølging. Det virker som om jeg har gjort et godt valg, og så langt anbefaler jeg han til andre som også trenger en ny fastlege. Foreløpig har han mange ledige plasser på listen sin, men min spådom er at det ikke vil vare lenge.

Min kontakt med laboratoriet for diverse prøver var rask og profesjonell.

Da min vurdering bare baserer seg på ett besøk på legesenteret, har jeg ikke mulighet til å vurdere annet enn førsteinntrykket.