Søren Bonnichsen

Autorisasjon (2010)

Søren Bonnichsen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Søren Bonnichsen

Kunnskapsrik lege som lytter og følger opp

Både jeg og mine barn har gått til Søren nå i noen år og vi er veldig fornøyd! Han tar seg tid til å lytte, følger opp med det vi måtte trenge og er en veldig sympatisk og hyggelig kar.
Jeg hadde akkurat videokonferanse med han og før jeg fikk lagt på kom meldingen fra NAV at sykemeldingen var kommet. Fikk god veiledning om de neste dagene og oppfordring om å ta kontakt om tilstanden skulle endre seg.
Totalt sett kjempe fornøyd å kommer overhode ikke til å vurdere å bytte.
Minus må være at man må vente litt på å komme igjennom på telefonen til sentralbordet.
Men haster det har jeg alltid fått time samme dag.

Dyktig lege

Etter å ha stått på venteliste i 8 måneder så fikk jeg endelig denne superdyktige legen igjen. Det eneste som er bakdel er at jeg må reise et godt stykke for å komme til legen (etter at han byttet arbeidsplass), men det er verdt det for han både ser og hører meg som pasient og i tillegg er han en veldig dyktig lege. Han tar seg tid til å høre på meg og sender meg videre dersom det trengs, superfornøyd for at jeg endelig kom inn her selv om det ble lenger reisevei.

Usympatisk

Var spent på "tvunget" bytte av fastlege og ble svært skuffet.

Bonnichsen var svært usympatisk, arrogant og lite imøtekommende. Jeg går svært sjelden til lege, men denne mannen får aldri besøk av meg igjen.

HYGGELIG og dyktig lege

Jeg har vært hos doktor Bonnichsen to ganger siden han overtok praksisen til min forrige fastlege. Han tok seg god tid, lyttet og støttet meg i min valg. Jeg kommer til å fortsette hos ham.

Arrogant og usympatisk

Har ikke noe god opplevelse med denne legen. Første legetime var grei nok men etter å ha vært der 10+ ganger har jeg opplevd noen ting jeg ikke setter pris på. Jeg blir ikke lyttet til, han han sine «teorier» og hvis man ikke er enig eller har noe annet å komme med, er det er irrelevant for han. Hadde jeg ikke visst mine rettigheter hadde jeg blitt enda mer overkjørt enn jeg allerede har blitt med denne legen. Denne legen har ikke ivaretatt meg somatisk, hans prioriteringer har ikke noe med pasientens beste å gjøre. IKKE en lege jeg stoler på, føler meg ikke komfortabel med min helse i hans hender. Anbefales ikke.