Morten Lindbæk

Stokke Legesenter

Nygaards alle 4 3160 Stokke
Morten Lindbæk er en av 10 fastleger i Stokke

Siste vurderinger av Morten Lindbæk

En lege jeg har hatt tillit til i snart 30 år.

Føler at han tar mine plager på alvor og nøler ikke med å henvise til spesialist ved behov. Føler meg trygg.

Dyktig, ved tydelige krav. Litt distré. Ta med liste over punkter.

Ikke så god på psykologiske problemer. Ved langvarige sykdommer anbefales å notere mellom hver gang. Han glemmer litt og har ikke alltid gjort det han sier han skal til neste gang. Ikke en lege for spake mennesker som har vanskelig for å si ifra om hva som faktisk gir resultater, og hva som ikke gir resultater, Eller om noe ikke er blitt gjort/sendt/levert. Heller ikke for folk som har vanskelig for å stole på seg selv, da denne legen kanskje stoler litt for mye på sine egne meninger. ( ergo ikke så god på psykisk belastede)

burde ha bytta lege for lenge siden

kanskje grei nok på enkle lidelser og kjente sykdommer, men når tingene blir mer komplisert roter han seg helt bort.
Er selvfølgelig ikke bare enkelt å være lege når det dreier seg om mindre kjente sykdommer, men jeg har hatt ham som lege i snart 20 år og gått fast der i 14 og syns absolutt ikke han er god på å kommunisere.
Det er på langt nær alle problemstillinger han har tatt på alvor. Det blir som oftest en del gjentatte diskusjoner over gamle greier eller rare forslag bare tatt ut av det blå, som ødelegger for det jeg eventuelt skal ha sagt.

Helt grei

Føler ikke at han har tatt mine problemstillinger på alvor. Men absolutt en kompetent lege.

Veldig hyggelig og dyktig!

Anbefales. Utelukkende positive erfaringer med ham som lege