Gunvor Lindelien

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Gunvor Lindelien er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Gunvor Lindelien

God fastlege i 25år

Hun er en veldig god fastlege. Litt stresset i noen anledninger. Men definitivt den beste fastlegen jeg har vært borti. Etter jeg har flyttet vekk fra kommunen merker jeg tydelig hvor flink hun er hvis man skal sammenligne di andre jeg har hatt.

Den beste fastlegen EVER.

Jeg har mye å takke denne dama for... Litt streng, men på en bra måte. Lytter, å har ALLTID tid når jeg kommer inn på kontoret! Har stor respekt for henne, det hun gjør er så grundig og ordentlig. Føler virkelig at jeg blir tatt på alvor. Så får det heller være at man ofte blir sittende, lenge å vente for å komme inn.

Svært dyktig lege

Gunvor er en faglig svært dyktig lege med lang erfaring. Hun møter meg som pasient på en tillitsfull måte, og jeg har full tiltro til hennes vurderinger. Dersom hun får ledig plass på sin liste vil jeg sterkt anbefale henne som lege.

Humørsyk

Har byttet etter mange år som min fastlege. Hun er stresset, humørsyk og som pasient på hennes dårlige dager oppleves legetimene ubehagelig!! Litt kjapp med og skulle prakke på antideprisive tabletter, kjent som lykkepiller. Hun burde sette seg mer inn i pasientens bakgrunn og henvise videre ved behov kontra skrive ut resept på lykke-piller!!

Grundig og personlig oppfølging

Lindelien er grundig og tar pasientene seriøst. Hun er veldig hyggelig og tillitvekkende. Hun husker pasientene og følger opp. Det eneste jeg har å utsette på er at det er vanskelig å nå frem på telefon og at det generelt er dårlig tilgjengelighet.