Kåre Liodden

Stokke Legesenter

1984

Stokke Legesenter Telefonnummer33 36 03 3033 36 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygaards alle 4 3160 Stokke
Kåre Liodden er en av 40 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Liodden

Dyktig og effektiv

Lege som er dyktig og setter seg lett inn i pasientens problematikk. Han følger videre godt opp. Ved behov henviser han raskt og effektivt til spesialist.

Kunnskapsrik men ....

Bryr seg lite,ingen sympati. Føler jeg bør bytte før jeg blir sykere.Og det er tydelig han jobber for NAV og ikke for deg, aggressiv i forhold til førerkortbeslag og antibiotika er vanskelig å få. prøv på Vear legesenter istedet

Utrygg

Generelt bra på almen problematikk, men føler meg utrygg på å diskutere psykologiske problemer og at jeg må "krangle meg til" utredning.

Endret seg

De første årene synes han var en lege som viste forståelse og var en lege som lyttet, inntil den dagen jeg fikk større helseproblemer. Virker som han ikke takler pasienteter som får større problemer. Er skuffet. Jeg som trodde jeg hadde en bra lege. Har hatt han siden 2008. Men nå er det slutt.

Enestående lege

Er alltid presis, får time innen noen dager! Har også hatt alvorlig sykdom, hvor jeg virkelig følte meg ivaretatt.