Kåre Liodden

Stokke Legesenter

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stokke Legesenter
Nygaards alle 4 3160 Stokke
Tlf: 33 36 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kåre Liodden er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Kåre Liodden

Utrygg

Generelt bra på almen problematikk, men føler meg utrygg på å diskutere psykologiske problemer og at jeg må "krangle meg til" utredning.

Endret seg

De første årene synes han var en lege som viste forståelse og var en lege som lyttet, inntil den dagen jeg fikk større helseproblemer. Virker som han ikke takler pasienteter som får større problemer. Er skuffet. Jeg som trodde jeg hadde en bra lege. Har hatt han siden 2008. Men nå er det slutt.

Enestående lege

Er alltid presis, får time innen noen dager! Har også hatt alvorlig sykdom, hvor jeg virkelig følte meg ivaretatt.

Utrolig flink

Han er veldig flink til å snakke på en måte man kan forstå. Han gir gode råd. Alt i alt en veldig flink lege!

Misfornøyd

Har tidligere år oppfattet denne legen som at han er snill og hjelpsom. Men de siste årene syns jeg at han har forandret seg. Viser lite forståelse og empati.

Ikke mere enn ok

Hans mening er viktigere end pasientens problemer/bekymringer. Må "krangle seg" til henvisning til spesialist. Ikke mye empati.
Ved små-sykdomme veldig grei og konkret.
Den ene sekretær er ofte veldig ufin og trenger et kurs i empati og høflighet. Den andre er kjempe snill. Er et lotteri hvem man får tak i!

En lege hvor man blir ivaretatt!

Er meget godt fornøyd. Har hatt infarkt, livstruende allergi og fått en meget god oppfølging uten noe dilldall!

Liodden er en fagmann og et medmenneske!

VELDIG fornøyd :))

Min fastlege i 25 år.
Jeg er kjempe fornøyd :))

Kunne ikke være mer fornøyd!

Jeg og min familie (nå tre generasjoner) har hatt denne legen som "vår" i 20 år. Vi har hatt alvorlig sykdom, vi har hatt enkle problemer og vi har hatt gledelige ting (graviditet) - alltid er vi blitt møtt på en god måte. Han bryr seg, gir seg tid selv om det er hektisk på kontoret. Han er ikke en lege som tyr til reseptblokken som første valg. Vi har alltid følt oss trygge og godt ivaretatt. Vi vil også si at sykepleierne på kontoret alltid har møtt oss på samme måte og har vist enestående omsorg i noen vanskelige perioder med alvorlig sykdom. Vi kunne ikke vært mer fornøyde!

Bryr seg ikke

Føler at denne legen ikke bryr seg om sine pasienter